Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fallenangel3 schreef:Bitten wisselen is meer werk dan neusriem wisselen
DenK4ever schreef:is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen
Iriis_ schreef:Hahaha oooh, net al toen we naar de Efteling gingen!! mwhaha, tip 1: voer der vooral géén koffie
Kirsten_S schreef:Ik vraag me af wanneer Twingo het een keer gaat leren! Lijkt me leuk om dat te doen met hem! Loopt die er vast telkens doorheen
Gaat echt zo goed met haar!
Top knollie! 
Veel lekkerder/beter dan vorige week!
Is wel leuk een paard onder je kont hebben die echt wilt.. Want zoals Melissa al aangeeft had Parade er niet zo'n zin in!

En als klap op de vuurpijl; We gaan dit jaar op vakantie! (Dit keer wel met de auto.) Naar Zuid Frankrijk!
Melanieetjuh schreef:Ohhhjaaa!En als klap op de vuurpijl; We gaan dit jaar op vakantie! (Dit keer wel met de auto.) Naar Zuid Frankrijk!
Zit manege om de hoek bij!!!!
Lekker hoor!!

DenK4ever schreef:Melanieetjuh schreef:Ohhhjaaa!En als klap op de vuurpijl; We gaan dit jaar op vakantie! (Dit keer wel met de auto.) Naar Zuid Frankrijk!
Zit manege om de hoek bij!!!!
![]()
![]()
Lekker hoor!!
Waar ga je naar toe in Zuid Frankrijk??

Die gaat vandaag weer knolliehobbelen! 
Op wie wil je?
DenK4ever schreef:Wauw, jullie zitten echt in zuid zuid zuid frankrijkd!! Lekker!!
Dan mag je er eigenlijk wel vanuit gaan dat jullie mooi weer hebben... wij zitten denk ik nog een aardig stukje hoger dan jullie en wij hadden ook super weer!
wij gaan hiernaartoe http://www.campinglepommier.net/
wanneer gaan jullie?

Yaraa schreef:hihi ben je al een beetje hyper, Brien?