Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
Kirsten_S schreef:hebben we ook nog is een boring nieuwe directeur erbij gekregen! Zat ik vandaag tot half 5! Was ik alweer te laat gekomen vandaag! nou me dag kan niet meer stuk!

)) Kirsten_S schreef:en weer laat naar bed zodat ik morgen weer te laat kom!
Nataschaa schreef:Kirsten_S schreef:hebben we ook nog is een boring nieuwe directeur erbij gekregen! Zat ik vandaag tot half 5! Was ik alweer te laat gekomen vandaag! nou me dag kan niet meer stuk!
Ik was maandag al te laat..
Dinsdag 8 uur melden..
Woensdag alweer me eerste drie uur gemist
DOnderdag gesprek met me menoren
En dan vrijdag nix hoop ik..
Miss ook uitslapen.. Of misschien heb ik dan een gesprekje met Chris (Afdelingshoofd (jaa, ik heb promotie gemaakt))
) dus nog meer 2x en dan weeeeer melden en moet nog een hele periode voordat de nieuwe begint! Nataschaa schreef:Kirsten_S schreef:en weer laat naar bed zodat ik morgen weer te laat kom!
Hee kom op !!
Het gata wel weer over.. Je leven draait niet op paardrijden
Kirsten_S schreef:Nataschaa schreef:
Ik was maandag al te laat..
Dinsdag 8 uur melden..
Woensdag alweer me eerste drie uur gemist
DOnderdag gesprek met me menoren
En dan vrijdag nix hoop ik..
Miss ook uitslapen.. Of misschien heb ik dan een gesprekje met Chris (Afdelingshoofd (jaa, ik heb promotie gemaakt))
Nou vorige periode was ik al 4 keer te laat gekomen en dan moet je een heleeee weeeek om 8 uur melden! Gekke ! wat denken ze wel niet
En nu ben ik al 2x te laat gekomen (dus briefje! ben wel meerdere keren te laat gekomen maar dat zijn de goede docenten) dus nog meer 2x en dan weeeeer melden en moet nog een hele periode voordat de nieuwe begint!
Jane_ schreef:Oeh oeh ik ga ook atwt kijken..