Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kendera schreef:ik heb allemaal oplettende buren, heb jou foto afgegeven en als je ook maar in de buurt komt dan vallen ze je aan!!!!
Carla_ schreef:hOoii
pris is inderdaad niet zo duur! en ze zet echt goed nagels!
zal zeker ff bij haa informeren
ik wil eigenlijk ook maar ik ben zO lomp!
zal zw vast wel wee rsteeds breken:S

)
OMG VERA! Had je die niet in je binnenzak kunnen doen voor mij

luckycharm schreef:gisteren zyn we op pad geweest voor een ander zadel voor melissa het is een euroriding jade geworden![]()
melissa vond deze het lekkerste zitten
het word een nieuw zadel en ja toch by van rijs![]()
(heb ook nog een mailtje gestuurd naar drunens ruiterhuis gestuurd om te kijken wat het zadel daar kost maar nog nix gehoord)
blijf moeilijk de een vind die niet goed en de andere die niet
als het goed is komt van rijs na de vakantie het zadel en andere passen (misschien word het dan toch nog een andere)
ben benieuwd

Of zal ik net doen alsof ik gek ben en lekker komen kijken, foto's maken en geen aandacht aan ze schenken

Liesje89 schreef:De jade met de wrongen op het zweetblad?
loveseben schreef:die had ik dus ook voor eben, is idd een super fijn zadel
alleen zijn de kamertunnels van euroriding over het algemeen te smal voor friezen
maar voor lucky zal het heus een fijn zadel zijn
ben benieuwd
Uprica schreef:Je moet het drunense ruiterhuis gewoon bellen dan kan je meteen een afspraak maken, mailen duurt idd een paar dag en bij hun, had ik ook.
Ik heb van hun een euroriding diamant, echt goeie service en super fijn zadel! Had hem bij me Fries ook.
Uprica schreef:Je moet ze echt bellen hoor, de prijzen zullen elkaar denk niet al teveel ontlopen..... hebben ze geen 2 de hands bij het ruiterhuis? of wil je een nieuwe voor Melis? Staan ook op de site van hun.
Dus ik dacht gelijk oliebol!! WEDSTRIJD!
zieltje. Ik fietsen voor m'n vaderland echt niet normaal... IS KELLY NET MET HAAR TWEEDE PROEF BEZIG!!!