Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:@LIQUITA heb je lekker gereden in je eentje?
Ongezellig hé zo helemaal alleen. Maar wel goed om te oefenen.
Was het nog wat drukker geworden in de kantine?
. Het was niet druk in de kantine, maar wel gezellig hoor. We zijn net pas thuis gekomen...veels te laat natuurlijk, want morgenochtend gaat de wekker om 6 uur weer
. 
meelen schreef:Nou, ga maar gauw slapies doen dan.

LIQUITA schreef:Nou..ik jump nu even snel onder de douche en dan m'n mandje in!!! Truste en tot bokt/msn/ziens/hoors
smuidra schreef:OK Winnetou. Doe je best. Ik zal het doorgeven aan Evert. Ben jij donderdagochtend op de manege?????? Kunnen we nog wat afspreken.
meelen schreef:Sanne heeft Tornado gelongeerd met passoatuig, ging hartstikke goed. Eerst vond ie het maar een beetje raar dat ding onder z'n kont, maar dat was al gauw over.

xan schreef:Vakantiegroeten uit Spanje.
Ole.
Het is hier fantastich. Doeg doeg.
rockoo schreef:hoi is er iemand ik ben weer terug van vakantie.
Zijn er nog nieuwtjes
. Heb je het lekker gehad? Ik denk dat je vandaag wel op de manege zie...LEUK
.
.
. 
JAAAAAH ZEKER, heb ik de foto's gezien.....ze zijn GEWELDIG!!!!! Heb natuurlijk ook even gereageerd.

ATE schreef:hee zo ben weer terug uit breda een heel leuk weekend gehad en nu ben ik net terug van de manege heerlijk gegeten met ze allen die bbq brengt zo ze geld wel op (ook al heb ik die via de praxis gekregen) NU FF BIJKOMEN MORGEN NOG DAGJE BOYD DOEN MET LIQUITA sandra en rik hebben maaaaar 24 uur vertraging hahahahahahahahahahaha dat heb je in suriname doe maar rustig aan he