Sjops he dan ben ik de BOB vanavond
Fal en ik gaan namelijk (jaja trommelgeroffel) stappennnnnn.
Waar weten we nog niet, hoe dus ook nog niet, maar we kunnen, we willen en we gaan
Tommie zit hier ook al de hele avond en Zoortje en hij hebben het geweldig gezellig samen geloof ik.
Lagen net samen op de bank, Zorra onderop en Tom natuurlijk heel stoer bovenop
Tamara ik vind er niks aan...maar ok...gefeliciteerd met die baan...logisch ook wel dat je hem hebt he.....je bent immers zo leuk (en gemeen snif)
en fijn dat de spullen nu al binnen zijn 
Hahahaha en ben ik hem gaan halen. Er lag een grote tak en ik dacht laat ik er even met mijn voet op gaan staan om hem zonder struikelen eroverheen te laten stappen. Nee zeg gaat die lomperik boven op mijn voet staan.........
Alleen met de buigproef op zijn achterbenen liep hij de eerste paar passen een beetje onwennig maar dat was geen probleem. Ook het longeren ging goed en hij ging zelfs even galopperen.
Verder ging het wel goed. Het enige minpuntje dat er was is dat hij een klein schiefeltje heeft op een van zijn voorbenen net boven de kogel maar het zat op een gunstige plaats dus dat zal geen problemen gaan geven voor de toekomst. Dus ik ben blij want het betekend dat hij niet veel aan zijn verleden heeft overgehouden.

het schiet niet op zo! Als jullie nog adresjes hebben van niet al te dure paardentaxi's....?
waarom ?