. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Sence schreef:Het blijkt een schoonheidsfoutje te zijn. Hij heeft er dus geen pijn van ofzo, en dat er ook topspringpaarden die het ook hebben. Waarschijnlijk onderuit gegaan in het land ofzo...
Maar ik vind dit niet bepaalt normaal voelen, en heb ook nog nooit een springpaard gezien die dit had, maar goed. Hij loopt ook schots en scheef en valt steeds naar binnen in de stap. Als je stapt, is het net alsof je op een kameel zit, omdat hij sowieso om de 3 passen zn been in de lucht gooit, en hoger als met zijn normale tik, zeg maar. Ook maakt hij zijn pas niet af, dus zou je toch denken dat er wel íets meer aan de hand is.. ?
Sence schreef:Hij maakt zijn pas korter ja, en hij strekt zijn been dan erg hoog op, hoger als normaal. Op welke plaats het precies zit, dat weet ik niet. Waarschijnlijk dan dus hoog in het been, zoals jij zegt. Iemand van stal ging op zijn rug voelen, en aan de rechter kant (waar hij ook last heeft van het been) trok hij zich helemaal terug zeg maar, dus duidelijk dat het hem daar niet lekker zit. Terwijl aan de andere kant, was er niets aan de hand.
Sandra; ik vind het inderdaad ook niet normaal! Vind het jammer dat ik er niet bij was toen de DA er was.
Had maandag les van Marisca, en die vond het ook niet normaal, maar die had er niet echt aan gezeten, meer naar gekeken tijdens het rijden.
Net weer gereden, en vandaag ging het goed. Normaal deed hij zijn been met stappen wel 180 keer (noem maar wat), en nu heeft hij het 3 keer heel lichtjes gedaan.
brendalevita schreef:Je betaalt genoeg voor zon leasepaard dan mag de aandacht en zorg ook wel wat beter!!!
brendalevita schreef:Je betaalt genoeg voor zon leasepaard dan mag de aandacht en zorg ook wel wat beter!!!