Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Natas

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 11:11

Dan zou ik een extra deken omdoen.

Sja, bij Suus d'r moeder is ook niet wat ik de rest van mijn leven wil doen. Maar dat weet ze. Maar ik word hier gewoon ongelukkig van. Ik heb helemaal niks met deze mensen. Ik vind hun niet boeiend en zij mij ook niet.

Lijkt wel alsof ik een andere taal spreek of zo. Van de week discussie met een collega, hij heeft een dochter van drie, en zijn schoonouders hebben twee grote honden, dus hij vertelt dat ze hun dochter nooit alleen laten met de honden. (verstandig) Dus ik zeg: Ja, dat is wel verstandig, ze zien haar natuurlijk ook niet als een leider (er zat nog een stukje tussen, maar dat weet ik niet meer). Hij nog: Jawel hoor, ze beschermen haar ook. Ik zeg: ja, dat zegt toch niets over leiderschap. Hij weer: En ze komen ook als ze ze roept. Dus ik begin het weer uit te leggen, maar dan kijken ze me allemaal aan of IK gek ben. (Dat ben ik ook, maar niet over dit onderwerp) Frusty

Maar goed, heb het maar gelaten, wat boeit mij het eigenlijk.

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 11:15

O ja, en Beau, je moet je ook niet laten afblaffen door zulke mensen. HIJ is niet bereikbaar en dat probeert hij nu in JOUW schoenen te schuiven, dat moet je niet toestaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 11:16

Idd Eva, zo'n houding is veel verstandiger. Wat kan het jou ook eigenlijk schelen. Laat die mensen maar lekker denken. Het is idd beter dat je dan nu een tijdelijke baan hebt waar je iig met zin naar je werk gaat ipv tegenzin.

Ohja IJp, hier ook een boodschapje van Whis:
'Gracias por las zanahorias' Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 11:21

Natas schreef:
O ja, en [***], je moet je ook niet laten afblaffen door zulke mensen. HIJ is niet bereikbaar en dat probeert hij nu in JOUW schoenen te schuiven, dat moet je niet toestaan.

Achja idd. Ik heb hem net gesproken en hij heeft zijn excuses aangeboden Clown Nouja, hij zei het niet zo maar het kwam er wel op neer. Ik heb daar alleen zo'n hekel aan dat mensen maar denken gewoon te kunnen uitvallen tegen iemand. Waar halen ze het lef vandaan? Ja, als ik nou een hele grote fout heb begaan mag je wel pissed zijn. Achja, hij heeft iig sorry gezegd op zijn manier Nagelbijten / Gniffelen

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 11:36

Oké, beter.

Zelfde collega had trouwens ook nog een verhaal:
Als klein jongetje waren ze op een camping met een ponywei. Dus hij de wei in met een wortel, komt één van die ponies naar hem toerennen, dus hij rent weg en die pony bijt hem in zijn rug.

Hij huilend naar zijn ouders, dus zijn vader zegt: Ik ga wel even mee, dus hun naar die wei toe, zijn vader zegt: "welke was het?" Dus hij die pony aanwijzen, zijn vader er naar toe, slaat hem mijn zijn vuist op zijn hoofd.

Dus ik zeg meteen: "Ja, nuttig, die pony snapte vast nog wel, waarom hij die klap kreeg". Zit hij me toch een partijtje glazig aan te kijken. Zegt hij nog: "Ja, en later was die pony weg, hij had nog meer kinderen gebeten". Ja, vind je het raar als mensen hem zo behandelen. Frusty

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 11:38

Sommige mensen zijn echt niet goed wijs.

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 11:42

Ja, en dan ook nog kijken of ik gek ben. Hamer

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 11:43

Nou, dat ben je wel een kleeeeein beetje hoor af en toe. Haha!

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 11:49

Hihi, dat is ook zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 11:51

Wat een l*l!!! Boos! Hoe krijg je een pony effectief en snel kopschuw. Daar kan ik me zo kwaad om maken! Ik mag niet hopen dat hij dit ook bij zijn eigen kind doet

Het is ook raar dat dat kind alleen die wei in is gegaan...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 12:14

Ja Ponnie denkt "Jeuh eten", Stace zou zelfs daarvoor misschien wel gaan rennen. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 12:15

Stees? Rennen? Clown Ja, eten verandert de zaak natuurlijk wel Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 12:17

Ze krijgt ook zo weinig eten he... Als ze eindelijk wat krijgt wil ze daar best voor rennen als 't moet. Clown

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 12:20

Bah, ik haat mijn collega's. Ik ga bijna iedere dag naar de broodjeszaak want ik vind brood thuis gesmeerd en meegenomen niet lekker. Wij eten altijd met zijn allen. En iedere dag vraag ik aan iedereen of ze ook wat willen, en neem dat voor ze mee.

Nu ging om vijf voor twaalf mijn collega naar buiten, en zei niets.

Dus ik om twaalf uur weer aan iedereen vragen of ze wat wilden, niemand wilde iets. Ben ik onderweg naar de broodjeszaak, komt mijn collega naar buiten gelopen, heeft ie gewoon voor zichzelf een broodje gehaald. Hamer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 12:24

Tsjonge, wat denkt iedereen toch altijd lekker aan zichzelf! Maar een troost: Binnenkort ben je van ze af *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 12:26

Nog eventjes doorbijten Ach gut

In een tussenuur ga ik ook nog wel 'ns naar de broodjeszaak, hebben ze ook lekker gebak trouwens. Heb nog wel 'ns met een paar vriendinnen appeltaart gekocht, meegenomen naar school en dan daar opgegeten. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 12:38

Hmm appeltaart! Ik heb ook wel eens appeltaartvla gegeten. Nondeju dat is lekker *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 12:39

Hertog heeft nu ook ijs met appeltaart, en ze hebben ook stroopwafelijs. Bloos!

Dat moet ik een keer proberen... Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 12:40

Oooh stroopwafelijs is zoooooo lekker *LOL* Daar ben ik echt verslaafd aan. Net zo erg als dat ik aan B&J verslaafd ben Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 12:41

B&J Lovers

Op Aruba hebben ze een B&J winkeltje Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 12:43

Hahaha ik werkte voorheen op het Damrak, naast mijn werk zat ook een winkel met een B&J hoek. Heerlijk op een warme zomerdag Choclate Therapy te eten. Met kerst had ik Fossil Fuel, my god die is ook lekker! Of Cookie Dough hmmm.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 12:44

Lovers Ik hou van Cookie Dough Lovers

Vingers aflikken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 12:44

Volgens mij hebben we 't weer over eten... Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 12:45

Hahaha ik krijg trek in B&J ijs... Hoe zou dat nu komen? Ik werk gewoon naast een supercoop waar ze B&J verkopen. Zal ik me straks kunnen inhouden? Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 12:49

Bloos! Jaloers, hier is 't alleen bij de AH of 't tankstation te krijgen volgens mij. *LOL*

Ik zou 't heel stoer van je vinden als je je in kan houden... Huilen van het lachen