stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 11:00

Shir ik pluk hem van de vorige pagina en doe opslaan als... dan haal je je oude avater weg (eerst ffe opslaan op je pc als je dat nog niet hebt gedaan) dan voeg je hem toe in je profiel!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 11:03

Haha mooi Shir, ik zie hem al Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 11:03

AnneOmie schreef:
Shir ik pluk hem van de vorige pagina en doe opslaan als... dan haal je je oude avater weg (eerst ffe opslaan op je pc als je dat nog niet hebt gedaan) dan voeg je hem toe in je profiel!

Ik bedoel niet je avatar, maar t beeldje dat op de vorige pag staat, dat is groter en zonder die naam er in. Die heeft Ellen gebruikt om de avatar te maken. Dat is dus groter en kan je bewaren.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 11:05

AnneOmie schreef:

Lekker ding is t zo he?! Echt stoer!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 11:06

Huh? Oh je bedoeld de foto van Rachel. Die heb ik van haar website opgeslagen. Maar staat wel een logo in hoor maar dat zie je volgens mij niet Verward Weet anders niet wat je bedoeld.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 11:07

ShirleyA schreef:
AnneOmie schreef:

Vind julle er allebei mooi op staan!!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 11:13

ShirleyA schreef:
AnneOmie schreef:
Afbeelding Weet niet of je het logo eraf kunt poetsen Verward

Poets-expert hier:
Afbeelding

Deze bedoel ik. Staat de naam nl niet in. Knipoog

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 11:15

AnneOmie schreef:
ShirleyA schreef:

Vind julle er allebei mooi op staan!!

Whahahahah ik bedoelde Omar, die is zo stoer op die foto.
Maar ik ben ook erg blij hoor met de foto v mij en Ilion.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 11:16

Haha okay dat bedoelde je! Dank je, ja hij was daar ook erg stoer en nog geen 5 minuten na de foto ging hij op zijn bek op het nieuwe fietspad Scheve mond sukkeltje Haha!

Thanx poetsexpert Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 11:19

ShirleyA schreef:
kekaro schreef:
wauw dat is mooi weggepoetst zeg !!
tis ook een prachtige foto!

Dank je. Is ook mijn werk om (o.a) foto's te bewerken. Maar vind t ook leuk om te doen, zeker met die mooie kop v Omar Pling

Dank je Shir Party!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 11:20

Ooooooh Ellen wat een varkentje is Bella zeg Bloos! Leuke foto's! Hahaha wat erg, volgens mij is ze nog erger dan Omar Nagelbijten / Gniffelen

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 11:21

AnneOmie schreef:
Haha okay dat bedoelde je! Dank je, ja hij was daar ook erg stoer en nog geen 5 minuten na de foto ging hij op zijn bek op het nieuwe fietspad Scheve mond sukkeltje Haha!

Thanx poetsexpert Tong uitsteken

Dat weet ik nog ja, de oen! Ze kunnen ook zoooooo dom doen.

Graag gedaan hoor.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 11:32

Ja idd oenen zijn het Rolleyes Nagelbijten / Gniffelen

Wat ziet het er heerlijk uit buiten zeg! Heerlijk dat zonnetje.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 11:38

Het is idd erg mooi buiten, met die zon. Zullen wel veel mensen t Twiske in gaan. Heb ik de ruimte in de bak met de 10 minuten stappen die Ilion mag. Loopt een stuk fijner als ik niet steeds op moet letten dat ik niemand in de weg loop Knipoog
Miss zo maar even in mijn tuin werken, of is dat weer overdreven? hahaha.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 12:15

AnneOmie schreef:
Ooooooh Ellen wat een varkentje is Bella zeg Bloos! Leuke foto's! Hahaha wat erg, volgens mij is ze nog erger dan Omar Nagelbijten / Gniffelen

jaahh, en ze deed het er gewoon om, om mij te pesten, echt waar! hahaha En ik maar lachen.. Haha! Haha!

Leuk al die sneeuw avatars hihi. Ik zie dat ze toch automatisch op de bokt-server worden opgeslagen.. Vreemd! Nouja, maakt niet uit Knipoog
Ik ben vanavond pas op stal. Oefenen voor de pas de deux. We hebben weer nieuwe ideeen. maar gelukkig nog tijd genoeg om het allemaal voor elkaar te krijgen. Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 13:21

Net terug van stal, de zon scheen!!! Haha! Haha! mocht wel weer een keertje,
leuk zo al die sneeuwavatars

@ Azzaro: weet je al wanneer ze d'r gaan keuren? sterkte want je hebt toch een band met d'r.

@ Natascha: dat is even minder fijn, misschien dat ze het met een band om niet doet, een speelbal doet niet veel denk ik. Abel heeft een speelappel voor de lol, maar ik zie hem er bijna nooit mee spelen.

tot later Doei! , Go jij! Go jij! naar de verjaardag van m'n zussie toe Go jij! Go jij!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 16:37

Zirano schreef:
Ik had het er met Knibbe over DA en ze mogen absoluut maar een of twee per paar dagen vanwege het nitriet gehalte(dat is dus slecht voor paarden>
Ik had ze ook al gekocht voor Zirano en Ger waarschuwde mij al,daarna Knibbe nogmaals dus ze zijn bij mij in de prullenbak verdwenen.Een sinaasappel of gewoon appeltje is dus beter.

ik sta hier verbaasd van aangezien ik het ook ooit gevraagd had aan mijn DA,die zei als je maar niet meer geeft als 250 gr per dag...
mijn pony heeft wel eens een week lang een half zakje per dag gehad en hij heeft er nooit geen last van gehad Verward

Sjorsie: een band is wel 1 van de latere optie's,die heb ik voorlopig liever nog niet...alleen als ze het met meer regelmaat gaat doen..

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 17:07

Oh mensen ik baal als een stekker. Gisteren is het in mijn rug geschoten, maar het viel eigenlijk nog wel mee. Wel te lang blijven staan kleppen op stal, (en juist dat STAAN nekt me..) en nu ben ik dus echt vullis
Vanmorgen ibuprofen 400 ingenomen, een paar uurtjes later nog 1, maar het wil maar niet over gaan Boos!
Vanavond ben ik dus wel op stal, maar stap maar niet op me paard... dat gaat vast niet goed...

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 18:22

Elen doe mij een lol en ga in g.dsnaam jouw onderrug ijsen,zodat het sneller overgaat.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 18:36

Ijsen? ijs erop? brrrr! Maar je hebt gelijk, doe ik gelijk ff. Ga toch pas over een half uurtje naar stal Haha!
Had jij het laatst ook niet over iets voor mijn nek? Traumeel helpt me niet..Mijn armen zijn zo lam, lijkt net alsof ze er af gaan vallen.. Verdrietig
Ohh wat ben ik een zeur he haha Maar ik mag niet mopperen, zo vaak ben ik eigenlijk niet 'ziek'... Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 18:47

Zo Willie post ook weer even

Jullie hebben het vast al via via gehoord dat Orissa verkocht is! Ze wordt deze of volgende week gekeurd! Als ze bij de keuring goed is nemen ze haar gelijk mee! Zijn wel hele leuke mensen kennissen van Jolanda uit Drenthe! Ze krijgt het supergoed en ik mag komen wanneer ik wil van dat vrouwtje!<
Ze blijven me ook foto+s sturen! Maar Jezus ik had het wel ff moeilijk gister en zal het met het afscheid ook moeilijk krijgen! Je bouwt idd wat op na een paar maanden met zo´n beessie!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 18:59

even stiekum aan t bokken bij me zussie, hoezo bokverslaafd?

Willemijn, ik kan het heel goed begrijpen dat dat gisteravond wel even slikken was, gelukkig komt ze goed terecht en je kan langs, misschien een leuk buitenritje op d'r? maar ik snap nu is het rot.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 21:30

@ Sjorsie: Jaa was zeker even slikken maar moet goed komen! Enm ik mag altijd langskomen dus dat is echt super

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 22:03

Oh Willemijn, wat goed voor Orissa! ff klote voor jou wel, maar je wist natuurlijk dat het eraan zat te komen.. kom maar bij Bella uithuilen hoor! (En bij Larmy) Haha!
Maar *troost*.. Ach gut ik snap dat het wel even moeilijk is voor je...

De kou op me rug (icepack) heeft me wel ff door de avond geholpen Knipoog Ik heb Brenda met de proef geholpen, en we gaan wel iets geks doen midden in de proef hahahaha
Hopelijk kan ik morgen zelf ook weer rijden Haha!

Foei, sjorsie.. dan ben je inderdaad wel verslaafd! Tong uitsteken
(mag ik zeggen, als ik volgende week midweek weg ben, gaat laptop mee, we hebben inet op de hotelkamer, dus ik ben gewoon online hoor! hahaha) Knipoog

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 22:08

oww god ellen ga je op je vakantie op bokt haha! Ach zou ik ook doen
Naja in de zomer ga ik met een vriendin 10 dagen naar Kos griekenland dus dat wordt niet bokken haha! Maar duurt nog even