Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnneOmie schreef:Shir ik pluk hem van de vorige pagina en doe opslaan als... dan haal je je oude avater weg (eerst ffe opslaan op je pc als je dat nog niet hebt gedaan) dan voeg je hem toe in je profiel!
AnneOmie schreef:Haha mooi Shir, ik zie hem al
Weet anders niet wat je bedoeld. ShirleyA schreef:AnneOmie schreef:Haha mooi Shir, ik zie hem al
Lekker ding is t zo he?! Echt stoer!
ShirleyA schreef:AnneOmie schreef:Weet niet of je het logo eraf kunt poetsen
Poets-expert hier:
AnneOmie schreef:ShirleyA schreef:Lekker ding is t zo he?! Echt stoer!
Vind julle er allebei mooi op staan!!
sukkeltje
ShirleyA schreef:kekaro schreef:wauw dat is mooi weggepoetst zeg !!
tis ook een prachtige foto!
Dank je. Is ook mijn werk om (o.a) foto's te bewerken. Maar vind t ook leuk om te doen, zeker met die mooie kop v Omar
Leuke foto's! Hahaha wat erg, volgens mij is ze nog erger dan Omar
AnneOmie schreef:Haha okay dat bedoelde je! Dank je, ja hij was daar ook erg stoer en nog geen 5 minuten na de foto ging hij op zijn bek op het nieuwe fietspadsukkeltje
![]()
Thanx poetsexpert
AnneOmie schreef:Ooooooh Ellen wat een varkentje is Bella zegLeuke foto's! Hahaha wat erg, volgens mij is ze nog erger dan Omar

mocht wel weer een keertje,
,
naar de verjaardag van m'n zussie toe
Zirano schreef:Ik had het er met Knibbe over DA en ze mogen absoluut maar een of twee per paar dagen vanwege het nitriet gehalte(dat is dus slecht voor paarden>
Ik had ze ook al gekocht voor Zirano en Ger waarschuwde mij al,daarna Knibbe nogmaals dus ze zijn bij mij in de prullenbak verdwenen.Een sinaasappel of gewoon appeltje is dus beter.

ik snap dat het wel even moeilijk is voor je...
Ik heb Brenda met de proef geholpen, en we gaan wel iets geks doen midden in de proef hahahaha