Heeey!
Ik ben weer terug en ik moet zeggen, ik heb nogal pech gehad deze week haha
... We hebben inderdaad vreselijk weer gehad, maar hebben wel elke dag buiten kunnen rijden.
Eerste dag gingen we meteen naar buiten, ik zat op die nieuwe pony Angela. Op het snelweg pad gingen we nogal uuuh ... racen
en we moesten dus het fietspad oversteken en toen gleed Angela uit, dus ik lag met pony en al op de grond met overal pijn
haha ... Angela mankeerde verder niks, ze had op dr lip gebeten maar dat was gelukkig niet zo erg. Bij mij had ik mijn hele elleboog opengehaald (door een jas heen! jas heeft wel beschadiging opgelopen
en me laarzen ook!), me heup was helemaal blauw en ook wondje (broek en shirt mankeerden niks!) en me knie was ook blauw. Vooral mijn arm deed nogal pijn, maar heb dapper doorgereden
... Dinsdag heb ik alleen in de bak gereden, wilde even niks riskeren met mijn arm. Woensdag ben ik dan op Punky naar buiten geweest, gooit ie mij eraf
omdat Jupiter achter hem aan het klieren was en te dicht op hem zat, gaf die blijkbaar een bok ofzo, ik lag er in ieder geval naast
. Dat was nogal een klap voor me rug, maar ging voor de rest daarna goed. Donderdag ben ik eerst in de huifkar gaan zitten en na onze lunchpauze ben ik op Priscilla gaan rijden en die was heel braaf en lief
haha. We hebben wel erg veel ren gegallopeerd, onze begeleiding kende het woordje 'rustige buitenrit' blijkbaar niet
... Maar voor de rest was het erg leuk!
r.
Naatje