Manege Castellum [ de Meern ]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

minouesmee

Re: Manege Castellum [ Haarzuilens ]

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:00

Kayleigh, ik heb nog een dressuursingel te koop. Maar jij hebt een vzh zadel of niet?
Dank je Rianne.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:34

Ja, 130 cm xD

Ben al vanaf half 2 op de manege. Heerlijk, ouders op vakantie en zus werken.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:39

Ik houd van 'gek' haar. Zo jammer dat dat klaar was toen ik serieus aan het werk ging. :=

Heb sinds net een nieuwe laptop. Dat is wennen.. Maar dat zal wel snel genoeg gaan zolang ik niet zo heel veel kan.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 19:23

Rian, je mag nu weer gek haar doen en kijk naar Zjuudie die doet het ook gewoon nog ;)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:25

Ja, maar toch kan het niet meer altijd. Zo is het nou eenmaal. En ik vind Zjuudie helemaal niet zo gek doen hoor. :+

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:25

Zjuudie heeft altijd gaaf haar ja! :))

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:50

Ja, maar nog wel chique gek haar. Dat is wel gaaf. Soms zie je mensen lopen die zich beter kaal kunnen scheren.

Ben ook weer thuis. Ga zo even shoppen voor een singel. Heb iig alvast mn hoofdstel en laarzen ingevet. Zaterdag ga ik Harry's benen wassen. En dan hoop ik dat we er klaar voor zijn. Zn vlecht bleef iig zitten met rijden.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 10:55

Zo, singel is ook weer besteld. Hoop dat ie morgen komt.

Vraag het maar even aan jullie. Hoe werkt het met groeten. Als de eerste bij de X staat en groet, moet nummer 2 dan ook meteen groeten of wachten tot 1 klaar is en dan weer stilstaan op de X om te groeten?
En dan moet de zweep in je linkerhand? Moet dat dan ook de hele proef?
Volgens mij weet ik dan alles wel. Jeffrey probeerd te bak goed te doen zodat we daar los kunnen rijden. Hij zei al dat knotjes bij Harry niet kunnen. Dus het word echt een halve hengstenvlecht. XD

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-12 10:58

Je kan gewoon mee groeten en zweep in de linkerhand ja, die mag je wel wisselen, maar ziet er niet netjes uit.
Gelukkig is het lekker weer vandaag en morgen ook droog en zondag weer zonnetje ... :+:

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 10:59

Oke, Dankje! Probeer dan idd mn zweep links te houden. Soms heb ik niet eens door dat ik m wissel, dus daar ga ik even opletten.

Ja, das wel fijn. Word wel koud, maar das niet zo erg.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 11:04

Gewoon tegelijk groeten en dat gedoe met die zweep zit ik nu ook ineens mee. Volgens mij moet je hem officieel links houden. Daarnaast kan het overpakken ook zorgen voor een storing en vinden sommige jury's het een slordig beeld.
Vroegah toen ik nog studentenwedstrijden reed en mijn zweep altijd overpakte ging dat altijd goed tot ik dus eens een jury tegenkwam die daar wat van op het protocol schreef en een lager punt gaf. Ik denk dat ik hem nu met Benz gewoon links houd, da's ook mijn slechtste been en aangezien ik met een 1,10 m zweep rijd vind ik dat overpakken ook niet zo handig. :P

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 11:04

Oh, ik was te langzaam, Samy was ondertussen ook al in het topic gearriveerd. :+

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 11:34

Haha.
Denk dat ik m idd links hou, moet er wel even op letten dat ik m niet automatisch overpak. Die zweep vind ik altijd irritant langs de wand. Heb m eigenlijk niet veel nodig. Alleen bij de middendraf heeft ie weleens een tikkie nodig en bij de linkergalop met aanspringen. Anders dan duurt het nogal lang voordat ie aanspringt.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-12 11:42

Dreamybol schreef:
Oh, ik was te langzaam, Samy was ondertussen ook al in het topic gearriveerd. :+

Ik zit er 24/7 dat weet je toch

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-12 11:44

Ik kijk nu pas me proefje door ... hahaa!
Maar hij is te doen, schouderbinnenwaards en contra galop blijft toch moeilijk voor hem..
Ellen zei paar maanden geleden, hij is gewoon verkeerd door gereden, die knopjes komen er nu allemaal op, want hij zet zijn achterhand er wel onder, maar het is allemaal zo moeilijk voor hem...

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 11:54

Dat is wel het fijne aan wedstrijden. Je ziet dan duidelijker hoe je bezig bent en of er verbetering is.

Wil vandaag echt mn proefje doen. Wilde gister al doen, maar toen had Harry zo'n lol. Vind dat dan toch iets belangrijker.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-12 11:56

Daarom laat ik het ook altijd filmen ... (Zoekt nog een vrijwilliger, of me ouders moeten toch komen) zodat ik het altijd terug kan zien.
1 is er niet geflimd, maar die ging toch poedersuiker

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 11:58

Moet ook even kijken of mn pa kan filmen. Heb iig wel foto's. Wij hebben geen filmcamera en mijn fotocamera met filmfunctie heb ik vermoord.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 12:24

Als ik niet op de achterbank van de auto lig wil ik wel filmen. Nieuwe camera met filmfunctie viel me niets niet tegen. :)

Met Saar heb ik in een proef nog nooit weten te laten zien wat we in de les wel kunnen, dus ik ben benieuwd hoe Benzie het zondag gaat doen met me. :)

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 12:48

Heb iig foto's, dus daar ben ik iig al blij mee.

Beesten waren net buiten geweest. Ze wilden niet meer terug naar binnen, Haha. Harry en Jeroen natuurlijk weer als laatste. Sommigen zijn aardig vies.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-12 12:49

Je krijgt mijn camera dan he ;)

Oh ik ben net toch gebeld door een raar nummer, 00209 uit het buitenland, dus ik neem netjes op met alleen mijn voornaam, aangezien het me huisnummer is.
Die man aan de andere kant, Indisch accent, maar wel engels sprekend, spreekt me aan met me achternaam. Dus ik dacht eerst dat het misschien voor de Olympische Spelen was (aangezien ik bij zo'n hotel geboekt hebt met Indische mensen), maar niet dus.

Bleek het Microsoft te zijn, ik had een virus op mijn computer en ik downloaden en me computer was traag, kreeg veel popups te zien. Dat ik een virus heb/had klopt. 3/4 weken terug kreeg ik van ING een brief dat ik dus maatregelen moest nemen, omdat er dus een virus op mijn computer zat en ze dus mijn tan-codes geblokkeerd hadden.
Maar mijn engels is al slecht, zeker als ze nog zo snel en met computer taal gaan praten, dan kom ik niet ver.
Hij wou dus met serial nummer, nu weet ik die niet en dacht ook ja als je hem wilt bel je later maar terug. Kon hij me ineens vertellen wat mijn serial nummer is ...
Naja toen begon me argwaan dus al, hij vroeg me naar me computer te gaan (daar zat ik al natuurlijk) en hij kon me het wel even laten zien. Maar dan moest ie wel even toestemming (ofzo) van mij hebben, duurde maar 10 minuutjes ofzo.
Na dat kreeg die natuurlijk niet, aangezien ik het niet vertrouwde, dus hij zegt oke dan zet ik in de computer dat we u gebeld hebben en dan hoop ik dat uw computer heel blijft, want ja alle bestanden kunnen nu zomaar gewist worden (uuh daarom doe ik back-up maken ... wil niet voor de 2e x me fotos kwijt zijn).

Dus ik Microsoft een vraag gestuurd, is het waarschijnlijk een "bedrijf" die dat virus op mijn computer heeft gezet ..
Brr ik vind het nu echt eng, met alles wat ik op die computer zet...

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-12 12:49

Kayleigh__ schreef:
Heb iig foto's, dus daar ben ik iig al blij mee.

Beesten waren net buiten geweest. Ze wilden niet meer terug naar binnen, Haha. Harry en Jeroen natuurlijk weer als laatste. Sommigen zijn aardig vies.

oliebol ...

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 12:53

Ja, ik dacht, laat ik je maar waarschuwen. Haha

Wat een vreemd verhaal. Zou het ook niet vertrouwen. Dan bellen ze je wel vanuit Nederland.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-12 12:56

Na blijkt dat Microsoft nooit zomaar belt, die bellen je pas als ze een bellentje van jou hebben gehad voor hulp.
Maar die mensen kunnen dus niet eens zien of jij een virus hebt of niet, las ik net op het internet ...
Nu maar de virus scan van Microsoft er ook over heen ... heb er al 1 open staan, dus even kijken wat ze beide aan geven.

Hmm naja gelukkig kunnen ze op de vrijdag het meeste zelf.
Zijn de shetten ook buiten geweest? Want die lopen wel mee straks

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 13:10

Ieuw, wat een eng verhaal.. Vriendin van mijn zus had ook 1 of ander virus en dan kon je voor zoveel dollar de code krijgen dat je niet al je bestanden kwijt was. Zij dat gedaan en inmiddels is er dus 1400 euro weg.. Zus had dat virus ook, maar die belt dan eerst mijn vriendje waardoor ze in elk geval geen gegevens heeft gegeven. :\
Zo klote dat soort oneerlijke mensen. Ik was geskimd, zo irritant dat er dan dus gewoon iemand van mijn zuurverdiende centen leeft! Heb ik het wel teruggekregen van de bank, maar toch. -:(-