Owens_hartje schreef:Maar gaat helemaal lukken met Monique hoor, ik heb er een heel goed gevoel bij.
Tja genieten doe ik al van hem, maar als ik straks kijk hoe jij er mee bezig bent, geniet ik inderdaad meer.
Het is nl. ook erg leuk om te zien hoe iemand anders met je paardje bezig is.
We zullen proberen hier dus ook iedereen van de vorderingen op de hoogte te houden.
Ietsen heeft met alles veel tijd nodig, dus deze week is het een heerlijke kennismakingsweek voor Monique en Ietsen.
Maar dat gaat wel goedkomen
Ben helemaal vrolijk

Ok, vandaag even een update
kun je nog een keer lezen in de tijdschrift
Vanmiddag heb ik kennisgemaakt met nog meer stalbewoners

Ik was ergens rond 17uur op stal en het was gelijk spits uur...
Eerst heb ik Ietsen op het land begroet, hij zag mij komen en kwam naar mij toe op zoek naar snoepjes.. Wat een 'snoep-koning'

Ik heb bewust eerst een rondje op het land gelopen met hem om te kijken hoe hij zou zich opstellen tegenover mij, nou hij liep braaf mee.

Toen vond hij het heel even spannend van het land naar de stal lopen en was een beetje kijkerig.
Eenmaal binnen kreeg hij een lekker poetsbuurt, daar had hij zichtbaar heerlijk van genoten alhoewel hij is net zo nieuwsgerig als een vrouw

Hij hield mij in de gaten met alles wat ik aan het doen was..
Jessica had ook les maar ik mocht van d'r eerst met Ietsen in de bak even longeren
bedankt Jessica
Ik ben met Ietsen achterin de bak rustig gaan longeren, ik wilde kijken wat hij zou van mij aannemen. In het begin vond hij het spannend en begon gelijk te draven, maar hij werd snel rustiger en reageerde goed op mijn stem. Ik heb aan hem zowel links en rechts laten stappen en draven, hij heeft geen stap verkeerd gezet en is ook niet gaan staken of in verzet. Ik merkte dat hij was ook was heel attent, alhoewel hij heeft momenten dat hij ook afgeleid was. Voor mijn gevoel is vandaag zeer geslaagd