HEEY THNX ALLEMAAL leuk dat je even langs kwam san! ik had je nog een sms gestuurd erna... (23 cent!!!!) en toen bedacht ik me dat jou telefoon een stommerd is! dadelijk rijden en daarna eventje bezoek haha
dat van mij is te lezen hierboven... ik heb ook nog 10 euro gekregen van mn oom en tante. maar mensen ik wil jullie ook allemaal bedanken voor de vele lieve brieven en kaarten
toen jij weg was ging het echt heel goed!! ik werd 2e van ons team... die loser werd natuurlijk eerste (ik denk dat hij heel veen geoefend heeft om indruk te maken.) ik had 94 punten.... bij de 2e ronde ging het minder goed, maar niet heel slecht.. 1 meisje in mn team had na 6 beurten nog maar 5 punten de rest was allemaal in de goot de 3e ronde heb ik niet meer meegedaan, maar toen gooide een paar meisjes nog even voor iedereen en toen had ik gewonnen ik ben net even naar de kapper geweest en ik heb weer vlechtjes. nu niet in een boog maar recht naar achter. (tot halverwege mn hoofd)
oow die iq test! ik doe m ook altijd op tv toen ik op het vwo zat had ik een hoog iq, toen ik naar havo ging zakte mn iq ook kben benieuwd wat het de volgende keer is hahahaha
kheb net nieuwe schoenen gekocht en een broek eindelijk!! ja san.... mijn broek zit nu in mn schoenen....
mijn arme beauty... toen ik hem net riep kwam hij niet, en hij keek maar een beetje dus ik loop naar het poortje en hij komt nog steeds niet... echt raar normaal komt hij meteen. dus ik liep naar hem toe en toen zag ik dat hij vast zat.. ik kon hem niet losmaken omdat hij helemaal in paniek was en begon te trekken... na een tijdje rustig praten enz werd hij rustiger en kon ik m bij zn halster pakken.. hij zat met de gesp van het halster vastgeklikt aan de stroomdraad (stroom was er af) ik heb hem losgeklikt en toen hebben we nog een tijdje staan puzzelen om hem uit de draad te krijgen,want de stroomdraad hing lager want hij was er bij 1 paaltje af, maar hij stond met zn voorbenen aan 1 kant en zn achterbenen aan de andere kant. Echt heel zielig, achter hem was de wei helemaal stuk van het trappelen. mn mam denkt dat hij het zelf gedaan heeft, maar ik denk dat iemand hem misschien heeft vastgezet ofzo, het is namelijk erg raar... hij stond zo raar vast. het poortje was ook niet helemaal goed dicht... maar ik denk ook dat als iemand iets wilde doen dat ze hem dan wel los hadden gelaten... dus ik hoop dat hij het zelf heeft gedaan. wel een gelukg iig dat ik mee was gegaan, want mn mam had anders niet meer bij hem gekeken.
ik heb wel een fijne verjaardag gehad ja. gisteren kwamen er vriendinnen en we hebben party en co extreme gedaan... steffie en ik waren een team en natuurlijk werden wij laatste hahaha spelletjes ben ik niet goed in, prijsvragen wel.
maar chrit belde me net op de paarden geen eikels meer mogen eten. het was gister op tv en het stond in een paardenkrantje. hij voerde black en beauty altijd in de winter een klein handje eikels en er waren nu al een aantal paarden dood gegaan. dus ik gooi dadelijk meteen al mn eikels weg, ik had namelijk al ontzettend veel geraapt. beauty loopt ook altijd stofzuigend over de hei en slurpt dan alle eikels naar binnen, dat moet ik nu dus ook tegengaan haha dus mensen: GEEN EIKELS MEER VOEREN!!!!