Jaa ik had het over een paar sommen Ik moet nog een half hoofdstuk en er is vast nog heul veul dat ik niet snap
WISKUNDE IS TIJDVERSPILLING, ECHT.Je kan beter wiskunde laten zitten en leren voor andere dingen want wiskunde is onbegrijpbaar.
IK WIL EEN SPRINGWEI ! Ik vind trouwens dat ze in de Appelbergen een crosspad moeten maken, met chille hindernissen enzo
Sophiee schreef:WISKUNDE IS TIJDVERSPILLING, ECHT.Je kan beter wiskunde laten zitten en leren voor andere dingen want wiskunde is onbegrijpbaar.
Dude, ik dacht dat ik lui was MAAR JIJ BEN ECHT HET TOPPUNT.*Komt erachter dat ze geeeeen leuke kleren meer heeft voor de zomer *
ja.. Ik ga nog even een broek afknippen tot op de knie of erover of net erboven (wat was nou hip?) IK HEB EEN IJSJE
Nét erover Heb ik trouwens ook gedaan met een spijkerbroek. Moet je ook gaten erin maken Ik wil naar de stad stad staddd en dan vet veel kleren kopen. Ga zaterdag met mutti denk ik.
Gaten zitten er al in. Eigelijk is het zonde van de broek... Was duur... Ik ga geloof ik morgen met mama naar de stad.