Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Het was niet om aan te zien in ieder geval. Sanne zat natuurlijk voor de eerste keer in de les met Nado, maar kon door tijdgebrek hem niet eerst even longeren, dus hij was nog wat aan de drukke kant. De singel was te lang, de andere weer te kort. Sanne wilde teveel tegelijk volgens mij, en dat kan ook niet natuurlijk. Aan de bar werd over haar en Nado gekletst, wat door Sanne werd opgemerkt. (ik noem geen namen, maar die persoon heeft altijd wat op iemand aan te merken). 
l0rdJ schreef:he, balen dat het zo moest gaan tineke, en sann. Dit was niet zoals verwacht en dat is even een tegenslag.
Laat je niet op je kop zetten door die barkletsers, die zullen er altijd blijven! Ze zullen zien dat als het goed gaat, sanne zich kan bewijzen en dan zullen ze anders praten!
Balen dat de singel niet helemaal goed was, heeft het geen problemen geleverd?
Naja nu ga ik echt slapen, kwam nog even beneden wat drinken, en even kijken of er nog een bericht was
doeiidoeii!!
Enne zeg maar tegen sanne dat het allemaal stommerds zijn daar in die kantine gnagna
!!!!
. Hackie schreef:l0rdJ schreef:en hoe heet ze nu?
Geen idee. Wel debiel
Hackie schreef:Gevraagd aan Diana van Oran: Tamara, nou vind Marleentje 10x leuker
. 
LIQUITA schreef:Zo, de visite is weg, en de appeltaart was HEERLIJK!!!!
Er is weer lekker veel bij gekletst, en nu is iedereen verdwenen![]()
.

tjaan_ schreef:mijn les ging ook verrot en had het id dat het aan de instructrice lag...
ik en me paard bakte er niks van en na het kleine rust pauzetje heb ik het maar op het lachen gezet..
nee geen les meer voor mij bij haar..
@ meelen msschien viel het je op dat we constant op de zelfde hand reden ?
nee sorry het ging niet zo als ik wilde :'( helaas
meelen schreef:Zo, daar zijn we weer.
Was geen succes vanavond hoor.
Sanne d'r trein reed niet, dus moest ze opgehal worden uit Uitgeest. Daardoor gingen we laat eten,maar ze wilde ook in les van 20.00 uur. Dat had ze maar beter niet kunnen doen. Ten eerste gaf er een grietje les, die het volgens mij totaal niet kon. Het hele zootje heeft een uur door elkaar heen lopen ......weet ik veel wat ze eigenlijk deden.....Het was niet om aan te zien in ieder geval. Sanne zat natuurlijk voor de eerste keer in de les met Nado, maar kon door tijdgebrek hem niet eerst even longeren, dus hij was nog wat aan de drukke kant. De singel was te lang, de andere weer te kort. Sanne wilde teveel tegelijk volgens mij, en dat kan ook niet natuurlijk. Aan de bar werd over haar en Nado gekletst, wat door Sanne werd opgemerkt. (ik noem geen namen, maar die persoon heeft altijd wat op iemand aan te merken).
Dus zo was de eerste avond in de les voor Sanne en Tornado, jammer.
. Een nieuw paardje is toch weer opnieuw wennen, voor Sanne maar ook voor Nado (leuke afkorting
). Laat de mensen maar kletsen, dat hou je toch. Het komt vast helemaal goed met Sanne en Tornado
. meelen schreef:LIQUITA schreef:Zo, de visite is weg, en de appeltaart was HEERLIJK!!!!
Er is weer lekker veel bij gekletst, en nu is iedereen verdwenen![]()
.
Goed joh, en was ie lekkerder als zonder spijs?
zeker weten, nog bedankt voor de tip
. meelen schreef:Zo, daar zijn we weer.
Was geen succes vanavond hoor.
Sanne d'r trein reed niet, dus moest ze opgehal worden uit Uitgeest. Daardoor gingen we laat eten,maar ze wilde ook in les van 20.00 uur. Dat had ze maar beter niet kunnen doen. Ten eerste gaf er een grietje les, die het volgens mij totaal niet kon. Het hele zootje heeft een uur door elkaar heen lopen ......weet ik veel wat ze eigenlijk deden.....Het was niet om aan te zien in ieder geval. Sanne zat natuurlijk voor de eerste keer in de les met Nado, maar kon door tijdgebrek hem niet eerst even longeren, dus hij was nog wat aan de drukke kant. De singel was te lang, de andere weer te kort. Sanne wilde teveel tegelijk volgens mij, en dat kan ook niet natuurlijk. Aan de bar werd over haar en Nado gekletst, wat door Sanne werd opgemerkt. (ik noem geen namen, maar die persoon heeft altijd wat op iemand aan te merken).
Dus zo was de eerste avond in de les voor Sanne en Tornado, jammer.
Citaat:Goed joh, en was ie lekkerder als zonder spijs?
zeker weten, nog bedankt voor de tip 
! Was getekend, een taartenfreak (in het opeten dan he
) 
Yinari schreef:Nou ja, alles loopt weleens mis, en gekletst wordt er inderdaad altijd. Misschien had Marijke ook haar dag niet...
Rustig aan met die roddelpers hè dames, mensen zwart maken kan altijd nog!!
Shenavallie schreef:Iedereen moet het een keer leren om les te geven, toch? Ik zou het zelf niet zo snel durven met zo'n grote groep. Ben meer van het 1 op 1 of 1 op 2, maar niet meer!
. Hackie schreef:Zondag?? Is er ook (de super spannende) markt
. Dus die dag komt niet zo best uit. Misschien tijdens de kerstvakantie een keertje???? LIQUITA schreef:Annique, ik heb even je website bekeken. Ik vind het heel erg mooi, en duidelijk. Succes ermee.
kwam niet meer bij.. had liever niet gezien in dit topic wie er les gaf enz dat weten wij ook wel.. maar voor de buitenstaanders en vooral de roddels op veldt had het beter geweest om het niet te zeggen ..
.. helaas..
...
..
want hij wordt geschoren
.. en de verdoving moet nog even inwerken