Manege Veldt

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

A_Pallieter

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 21:33

haha, arme pennyhart van joyce,

ik ga ook slapen, ben echt zo moe en heb gewoon niets gedaan vandaag IK HAAT ziekzijn, wie neemt het even over haha

Naja Welstrusten, en tot morgen!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 22:12

Zo, daar zijn we weer.
Was geen succes vanavond hoor.
Sanne d'r trein reed niet, dus moest ze opgehal worden uit Uitgeest. Daardoor gingen we laat eten,maar ze wilde ook in les van 20.00 uur. Dat had ze maar beter niet kunnen doen. Ten eerste gaf er een grietje les, die het volgens mij totaal niet kon. Het hele zootje heeft een uur door elkaar heen lopen ......weet ik veel wat ze eigenlijk deden..... Verward Het was niet om aan te zien in ieder geval. Sanne zat natuurlijk voor de eerste keer in de les met Nado, maar kon door tijdgebrek hem niet eerst even longeren, dus hij was nog wat aan de drukke kant. De singel was te lang, de andere weer te kort. Sanne wilde teveel tegelijk volgens mij, en dat kan ook niet natuurlijk. Aan de bar werd over haar en Nado gekletst, wat door Sanne werd opgemerkt. (ik noem geen namen, maar die persoon heeft altijd wat op iemand aan te merken).
Dus zo was de eerste avond in de les voor Sanne en Tornado, jammer.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 22:17

he, balen dat het zo moest gaan tineke, en sann. Dit was niet zoals verwacht en dat is even een tegenslag.
Laat je niet op je kop zetten door die barkletsers, die zullen er altijd blijven! Ze zullen zien dat als het goed gaat, sanne zich kan bewijzen en dan zullen ze anders praten!

Balen dat de singel niet helemaal goed was, heeft het geen problemen geleverd?

Naja nu ga ik echt slapen, kwam nog even beneden wat drinken, en even kijken of er nog een bericht was

doeiidoeii!!
Enne zeg maar tegen sanne dat het allemaal stommerds zijn daar in die kantine gnagna

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 22:21

l0rdJ schreef:
he, balen dat het zo moest gaan tineke, en sann. Dit was niet zoals verwacht en dat is even een tegenslag.
Laat je niet op je kop zetten door die barkletsers, die zullen er altijd blijven! Ze zullen zien dat als het goed gaat, sanne zich kan bewijzen en dan zullen ze anders praten!

Balen dat de singel niet helemaal goed was, heeft het geen problemen geleverd?

Naja nu ga ik echt slapen, kwam nog even beneden wat drinken, en even kijken of er nog een bericht was

doeiidoeii!!
Enne zeg maar tegen sanne dat het allemaal stommerds zijn daar in die kantine gnagna

Haha
Ze heeft nog even in de buitenbak gereden, en daar ging het toppie.
Tornado is ook niet zoveel paarden om zich heen gewend, misschien heeft dat er ook mee te maken?!
En doordat de singel niet de goede lengte had kon ze niet galopperen, ze was bang dat het zadel zou gaan glijden of zo.

tjaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:34

mijn les ging ook verrot en had het id dat het aan de instructrice lag...

ik en me paard bakte er niks van en na het kleine rust pauzetje heb ik het maar op het lachen gezet..
nee geen les meer voor mij bij haar..

@ meelen msschien viel het je op dat we constant op de zelfde hand reden ?

nee sorry het ging niet zo als ik wilde :'( helaas

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:48

Zo, de visite is weg, en de appeltaart was HEERLIJK Vingers aflikken !!!!

Er is weer lekker veel bij gekletst, en nu is iedereen verdwenen Huilen Knipoog .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:50

Hackie schreef:

l0rdJ schreef:
en hoe heet ze nu?

Geen idee. Wel debiel Clown

Hackie schreef:
Gevraagd aan Diana van Oran: Tamara, nou vind Marleentje 10x leuker Ja

Tamara is de echte naam van die haf. De haf is toen ze op de manege kwam vernoemd naar Marleen van Ulrieke Haha! .

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:53

LIQUITA schreef:

Er is weer lekker veel bij gekletst, en nu is iedereen verdwenen Huilen Knipoog .

Goed joh, en was ie lekkerder als zonder spijs?

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:54

tjaan_ schreef:
mijn les ging ook verrot en had het id dat het aan de instructrice lag...

ik en me paard bakte er niks van en na het kleine rust pauzetje heb ik het maar op het lachen gezet..
nee geen les meer voor mij bij haar..

@ meelen msschien viel het je op dat we constant op de zelfde hand reden ?

nee sorry het ging niet zo als ik wilde :'( helaas

Ja, 1 kant op de hele tijd.
Waardeloze les, alles liep maar door elkaar te klooien.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 00:05

meelen schreef:
Zo, daar zijn we weer.
Sanne d'r trein reed niet, dus moest ze opgehal worden uit Uitgeest. Daardoor gingen we laat eten,maar ze wilde ook in les van 20.00 uur. Dat had ze maar beter niet kunnen doen. Ten eerste gaf er een grietje les, die het volgens mij totaal niet kon. Het hele zootje heeft een uur door elkaar heen lopen ......weet ik veel wat ze eigenlijk deden..... Verward Het was niet om aan te zien in ieder geval. Sanne zat natuurlijk voor de eerste keer in de les met Nado, maar kon door tijdgebrek hem niet eerst even longeren, dus hij was nog wat aan de drukke kant. De singel was te lang, de andere weer te kort. Sanne wilde teveel tegelijk volgens mij, en dat kan ook niet natuurlijk. Aan de bar werd over haar en Nado gekletst, wat door Sanne werd opgemerkt. (ik noem geen namen, maar die persoon heeft altijd wat op iemand aan te merken).

Jammer dat het zo is gegaan Ach gut . Een nieuw paardje is toch weer opnieuw wennen, voor Sanne maar ook voor Nado (leuke afkorting Haha! ). Laat de mensen maar kletsen, dat hou je toch. Het komt vast helemaal goed met Sanne en Tornado Ja.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 00:06

meelen schreef:
LIQUITA schreef:

JA Ja zeker weten, nog bedankt voor de tip Pling .

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 10:44

meelen schreef:
Zo, daar zijn we weer.

Ter info: degene die les gaf, is Marijke van Bandit en Nickelson.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 10:46

Citaat:

JA Ja zeker weten, nog bedankt voor de tip Pling
[/quote] Nu maak je me helemaal nieuwsgierig Vingers aflikken ! Was getekend, een taartenfreak (in het opeten dan he Knipoog )

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 10:48

Nou ja, alles loopt weleens mis, en gekletst wordt er inderdaad altijd. Misschien had Marijke ook haar dag niet...
Rustig aan met die roddelpers hè dames, mensen zwart maken kan altijd nog!!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 11:06

Yinari schreef:
Nou ja, alles loopt weleens mis, en gekletst wordt er inderdaad altijd. Misschien had Marijke ook haar dag niet...
Rustig aan met die roddelpers hè dames, mensen zwart maken kan altijd nog!!

Iedereen moet het een keer leren om les te geven, toch? Ik zou het zelf niet zo snel durven met zo'n grote groep. Ben meer van het 1 op 1 of 1 op 2, maar niet meer!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 11:14

Shenavallie schreef:
Iedereen moet het een keer leren om les te geven, toch? Ik zou het zelf niet zo snel durven met zo'n grote groep. Ben meer van het 1 op 1 of 1 op 2, maar niet meer!

Ik rij ook liever niet mee in de les, en zeker niet als het een drukke les is. Liquita wordt daar alleen maar drukker van. Toevallig vorige week woensdag in de les van 21:00 uur mee gereden, en het was druk. Maar.....ik moet zeggen het viel me erg mee, dus wie weet zien jullie mee toch vaker in de groepsles Haha! .

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 11:15

Er is wel iemand waar ik moeite mee heb wat lesgeven betreft. Het gaat niet om de persoon zelf, want daar heb ik niets op tegen (ik heb niet gauw een hekel aan iemand). Het gaat me meer om het geschreeuw en gegil tijdens de les. Het resoneert zo, dat het doorgalmt in je hoofd en er uiteindelijk niets van te verstaan is. Je hoort die stem zelfs in het bijgebouw, heel storend! Heb het ook al eens tegen deze persoon gezegd, maar het heeft niet geholpen. Vind het niet netjes om een naam te noemen, maar ik denk dat de meesten wel weten wie ik bedoel.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 11:21

Hackie schreef:
Zondag?? Is er ook (de super spannende *LOL* ) markt Clown

Ik moet zondag om 17:00 uur werken, en......ik wil graag even naar die markt Knipoog . Dus die dag komt niet zo best uit. Misschien tijdens de kerstvakantie een keertje????

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 11:23

Vandaag maar de kerstkaarten schrijven.....LEUK!!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:02

Annique, ik heb even je website bekeken. Ik vind het heel erg mooi, en duidelijk. Succes ermee OK dan!.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:10

LIQUITA schreef:
Annique, ik heb even je website bekeken. Ik vind het heel erg mooi, en duidelijk. Succes ermee OK dan!.

Dank je wel!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:16

Even bijlezen, en proberen te reageren haha,,

meelen, Gelukkig ging het in de buitenbak wel goed, dat is een teken dat het helemaal goed gaat komen met die 2, hij moet vast nog heel erg wennen aan de drukte, en al die andere paarden!

@Tjaan_, Balen dat je les niet goed ging. De hele tijd op de zelfde hand rijden is ook geen pretje zeg, dan kunnen jullie inderdaad niet echt veel gedaan hebben. Naja volgende keer beter, je hebt er ieder geval om kunnen lachen!

@Yinari, Ik begrijp je reactie, maar ze proberen alleen te zeggen dat de les niet zo fijn verliep, dat had ook net zo goed bij grardus kunnen zijn. Er werd geen naam genoemd, in het verhaal van tatjana en meelen. We weten dan nu wel om wie het gaat, maar het zwart maken, op zich vind ik wel mee vallen. Als ik een klote les heb gehad zeg ik dat ook gewoon, dat kan iedereen overkomen. We hebben allemaal wel eens een slechte dag, grote kans dat de bak ook te vol is geweest. En wat shenavallie al zegt, iedereen moet het ooit eens leren het lesgeven. de eerste keren zou ik het ook dood eng vinden en niet weten wat ik moet doen, het zal vanzelf steeds beter gaan vermoed ik

@LIQUITA, Super dat je appeltaar met spijs is gelukt, die willen we nu wel een keer proeven natuurlijk! Bij ons zijn gelukkig alle kerstkaarten geschreven, en de eerste zijn al binnen, Incl. die van meelen:) (deze is wel aangekomen hihi)

tjaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 13:28

gelaggen heb ik zeker ja Tong uitsteken kwam niet meer bij.. had liever niet gezien in dit topic wie er les gaf enz dat weten wij ook wel.. maar voor de buitenstaanders en vooral de roddels op veldt had het beter geweest om het niet te zeggen ..

het enige wat ik geleerd heb in de les is dat ze achterhand niet goed mee werkt.. dus daar moek aan werken.. maar verder alleen de hand op gereden wat ik juist moet afleren Boos!.. helaas..

maarjaah volgende keer beter Lachen...

en sanne vindt je paardje erg leuk lekker volhouden samen lukt het wel Lachen..

tjaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 13:53

zooo nu opweg naar ferro Tong uitsteken want hij wordt geschoren Tong uitsteken.. en de verdoving moet nog even inwerken Tong uitsteken

doeiiiii kusss

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 14:21

Veel succes met scheren jana!
Maak hem mooi, dan kan hij mooi op de foto!