Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Grappig dat iedereen leuke dingen gaat doen! 
Geen thirz, geen mariekje, wel een lisan (Hannah rijdt waarsch duo) maar tja.. ik heb natuurlijk mn vaste ruiter Niels die eerste les
Laat je t resultaat van de indeling wel ff weten
Ben benieuwd hoe t is bij jullie. Hoor slechte verhalen over geluid ofzo? (of was dat alleen de eerste keer?) en doe de groeten aan José
Gezeur steeds.., Maandag natuurlijk gedoe en vandaag weer: een blikseminslag bij Lage Zwaluwe! (bliksem? donder? onweer? ja dus.. in vlissingen geen drup, in middelburg alle straten zeik nat, in Kruiningen schijnbaar ook flinke onweersbuien vanmorgen (zei een ergo genootje), Bergen stralende zon, en in Roosendaal was alles weer zeikes nat
Bizar weer!) Maargoed advies: reis via Breda. Dit keer maar gedaan, dacht dat ik sneller zou zijn. Niet dus, vanuit Roosendaal net iets vertraging dus geen aansluiting. Stuurt mn klasgenootje uit Bergen ineens een sms: "zeg heb jij ook last van die blikseminslag bij lage zwaluwe? Ik zit nu in de internationale, ben benieuwd of en waar we gedumpt worden"
In de internationale? Vanuit Roosendaal? vertrokken om 9 uur? Wat sta ik hier in Breda dan te wachten op de trein van 9.09 naar Rdam?
die reed nu mee via breda, naar rotterdam. Maarja die trein slaat na Denhaag af en komt niet in schiphol. Dus die kon nog een keer overstappen, terwijl de Internationale gwoon reed! belachelijk tog?)
Houden we t in Roosendaal wat koel en fris. Heb morgen verjaardag daar, dus liever niet té warm!
Plezier Nel morgen

Anne_87 schreef:trouwens.. jullie gingen met de auto tog? Zou ik doen nl, t openbaar vervoer is niet meer wat t geweest is
We reden hier weg rond half 4...en zaten dus pas even over 9-en in het stadion!! En dan waren we nog niet eens gestopt voor eten. We hadden veel files onderweg en dan nog het noodweer erbij. Maargoed: het optreden zelf was echt supergaaf
Volgend jaar willen we weer! Heb nu echt een zere keel, komt of van t meezingen of dat ik gewoon verkouden ben!
, het ging niet zo super, maar khad 182 en 184!
Eh ik vroeg me alleen af, wat is de kaartverkoop?
Of ga je nu al die T-shirts sparen?
ideaal zo'n antwoord, maar ik denk tog niet dat ze blij is als we er pas om 10 uur aan komen kakken
T begint om 9 uur? nouja ik denk dat mn pa en ik er rond kwart over 8, half 9 wel al rondlopen. (mn pa wou nog hooi klaarzetten, en evt meehelpen aan de ringrij baan, en de stroomvoorziening evt
)
en mn pa dan tergelijkertijd de hele dag voor t terrein), en mariekje helpen met t versieren, opbouwen van de tap en t verzamelen van de benodigheden (hè mariek
Wij kunnen dat best, die vaten verslepen en aansluiten
Ach roepen we daar een grote sterke man voor, doen we de rest zelf
)
Toppie dat de Toppers zo top waren
Hebben jullie nog foto's gemaakt? Kan ik ook een beetje meekijken hoe t daar was. De liedjes had ik grotendeels al gehoord
*vind je t gek dat je nu schor bent!
Leuk hoor! (las in de metro ook dat er een groot aantal mensen kaartjes hadden voor t eerste concert? en dat er op een afschrift 2 juni stond, en dan op de kaartjes zelf weer 1 juni (vanwege een extra ingelast concert?)? Die mensen kwamen dus mooi de 2e voor nks, want ja hún concert was gister! das ook behoorlijk zuur!)
En volgens mij had Hannah ook best last van der armen op den duur, maar wel de hele les volgemaakt opsich. Eerst rondjes binnen daarna stukje buiten.
Op paardoes hebben we gister papiertjes opgehangen met de vraag of er nog mensen zijn die nog foto's van Emma hebben. Omdat Emma nu bij Ko staat (verder weet ik t doel nie, Vincent-ruiter had t over inslapen? daar weet ik niets van, maar ik weet wel meer nie) willen ze ter nagedachtenis aan Emma een Emma muur maken op Paardoes. En daar hebben ze dus foto's voor nodig. Dus ook hier maar even een oproepje. Ik ga zo even snuffelen in ons archief.
Klasgenootje van mij ging ook. Ben benieuwd naar de foto's!
Whoesh, hoe snel! Super! Ga even in je topic kijken
Maar zoals altijd komt het vast wel goed met die wijkdag...en jij komt toch ook 's middags nog wel ff buurten bij de tap?
Zal straks ff foto en filmpje plaatsen! 
of ik niet 3 kwartier kindjes fotograaf wou spelen in de kinderboerderij
Lijkt me wel leuk, dus zo ff terug mailen denk)

Leukje!
Val maar een beetje in harhaling)