manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 12:33

Thirz en Mariekje, Veel plezier morgen bij de toppers!
Bianz, Veel plezier in Gelderland!

Ik ga morgen met Wilco en Jarno naar de EO jongerendag.
Heb er veel zin in!!!

Nou voor de veulens te meeten moeten jullie maar zeggen wanneer jullie kunnen, dan gaan we gewoon eens even langs bij ze!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 12:54

Heej Nel: we gaan vanavond Knipoog Grappig dat iedereen leuke dingen gaat doen!
Nel: jullie ook veel plezier morgen!
Bianz: ook nog een x-tje veel plezier, ga je ook nog paardrijden?
Bar: succes met je wedstrijd!
En Anne ook plezier morgen, eerst op de manege he Clown

En veulens kijken: ik kan dinsdag, woensdag of donderdagavond wel!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 14:47

ja dank, mn blijheid kan nie op voor morgen Scheve mond Geen thirz, geen mariekje, wel een lisan (Hannah rijdt waarsch duo) maar tja.. ik heb natuurlijk mn vaste ruiter Niels die eerste les Schijnheilig
Maar danke hoor Thirz, heb je steun hard nodig denk Vork Laat je t resultaat van de indeling wel ff weten Knipoog

En heel, heel, heel veel plezier vanaaf! Laat je gek maken Tong uitsteken Ben benieuwd hoe t is bij jullie. Hoor slechte verhalen over geluid ofzo? (of was dat alleen de eerste keer?) en doe de groeten aan José Knipoog
trouwens.. jullie gingen met de auto tog? Zou ik doen nl, t openbaar vervoer is niet meer wat t geweest is Gezeur steeds.., Maandag natuurlijk gedoe en vandaag weer: een blikseminslag bij Lage Zwaluwe! (bliksem? donder? onweer? ja dus.. in vlissingen geen drup, in middelburg alle straten zeik nat, in Kruiningen schijnbaar ook flinke onweersbuien vanmorgen (zei een ergo genootje), Bergen stralende zon, en in Roosendaal was alles weer zeikes nat Verward Bizar weer!) Maargoed advies: reis via Breda. Dit keer maar gedaan, dacht dat ik sneller zou zijn. Niet dus, vanuit Roosendaal net iets vertraging dus geen aansluiting. Stuurt mn klasgenootje uit Bergen ineens een sms: "zeg heb jij ook last van die blikseminslag bij lage zwaluwe? Ik zit nu in de internationale, ben benieuwd of en waar we gedumpt worden" Nors opkijken In de internationale? Vanuit Roosendaal? vertrokken om 9 uur? Wat sta ik hier in Breda dan te wachten op de trein van 9.09 naar Rdam?
Conclusie, Maaike had een trein later, maar was tog nog eerder op school zonder bomvolle oververhitte treinen. Ik luister nóóit meer naar t advies van de NS!
(was een vrouwtje die naar Schiphol moest Nagelbijten / Gniffelen die reed nu mee via breda, naar rotterdam. Maarja die trein slaat na Denhaag af en komt niet in schiphol. Dus die kon nog een keer overstappen, terwijl de Internationale gwoon reed! belachelijk tog?)

Nou, sturen we naar Gelderland super weer Bianz Knipoog Houden we t in Roosendaal wat koel en fris. Heb morgen verjaardag daar, dus liever niet té warm!
hihi, iedereen gaat leuke dingen doen idd Lachen Plezier Nel morgen Ja

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 18:06

Oke Thirz, vanavond veel plezier dan....niet goed gelezen sorry! Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 20:10

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 11:23

Heyhey, even snel de wijkdag planning:
Ciska:
‘s Morgens: uitspanning
’s Middags: kaartverkoop

En Mariekje en Thirz de hele dag de tap, met evt een Sjaak (stonden vraagtekens achter)

Volgens de planning is t van 9-17.00 uur wijkdag geloof ik.
en nu snel omkleden en naar mn oma Doei!

Ben der smiddags dus nie mariekje Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 12:09

Anne_87 schreef:
trouwens.. jullie gingen met de auto tog? Zou ik doen nl, t openbaar vervoer is niet meer wat t geweest is

Nou, met de auto was t ook niet alles Nors opkijken We reden hier weg rond half 4...en zaten dus pas even over 9-en in het stadion!! En dan waren we nog niet eens gestopt voor eten. We hadden veel files onderweg en dan nog het noodweer erbij. Maargoed: het optreden zelf was echt supergaaf Haha! Volgend jaar willen we weer! Heb nu echt een zere keel, komt of van t meezingen of dat ik gewoon verkouden ben!

Leuk dat we mogen tappen, die Sjaak sturen we wel weg hebben we al bedacht Clown
En tja, ik kom pas echt rond 11 uur, maar dan gaat ook pas het echte biertappen beginnen he! Wat ga jij dan doen Anne: ponyrijden?

Nou, ik ga eens douchen en dan vanmiddag met Kims in Grijps kijken, hoop dat t wat is! Doeii

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 16:24

Heb weer 2 winstpunten gereden vandaag Haha!, het ging niet zo super, maar khad 182 en 184!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 16:59

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 21:05

Hallo allemaal, wat een verhalen weer zeg!
@Nel: wat een leuke foto's joh, alle kroost is echt wel gegroeid zeg!
@Bianz: was het leuk in Gelderland? Een beetje mooi weer gehad, ik hoop voor je net zoals hier met zon en lekker windje.
@Bar: heb gereageerd op je topic, was alleen nog vergeten te feliciteren met je winst, dus hierbij: Hartelijk gefeliciteerd!
@Anne: wat willen ze nou met mij in de uitspanning? Ik mag eerst wel eens een cursus kassa-bediening gaan doen. Denken ze dat ik zo bomproof ben haha, ach wie weet heb ik ongekende horeca-talenten Tong uitsteken Eh ik vroeg me alleen af, wat is de kaartverkoop?
@Thirz & Kims: hoe was het in Grijpskerke? Leek het wat voor Nous?
@Marieke (&Thirz): hebben jullie je nu al aangemeld voor de toppers fanclub? Tong uitsteken Of ga je nu al die T-shirts sparen?

Nou ik heb geloof ik iedereen weer gehad, hier gaat alles prima. Vandaag lekker gezellig met mn moeder Leeuwarden ingeweest en leuke dingen gekocht.
Tot zaterdag!
ps: hoe laat moet ik eigenlijk aanwezig zijn?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 21:46

Hoi hoi, Ik ben vandaag naar de EO jongerendag geweest in het gelredome.
Was echt gaaf!
Sharon Kips en x6 van de x-factor kwamen ook optreden.
Heb wel wat foto's van ze....
Maar die plaats ik morgen wel!
Ga nu lekker op bed liggen...

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 21:58

Fijn dat het leuk was Nel! Nu heb jij X6 en Sharon voor het eggie gezien!
Welterusten alvast

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 22:02

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 10:50

kaartverkoop = het verkopen van kaartjes Cis Knipoog
Dus uhm van die afstreepkaarten voor de spelletjes en ponyrijden enzo (neem ik aan. Was andere jaren zo iig) En die uitspaning. Ik denk dat Jose (die stond daar ook ingedeeld dacht ik?) zich wel over de kassa druk zal maken (as always). En anders doe je even een cursusje van te voren. Komt vast goed! Volgens mij ook wel zat taken zonder kassa daar?
tja, vroeg al aan Joyce, wanneer moeten wij er nu zijn dan? (ook omdat mn pa "terrein" moet doen) antwoord: Ja gwoon net als altijd, kijk maar wanneer je wil komen
Vork ideaal zo'n antwoord, maar ik denk tog niet dat ze blij is als we er pas om 10 uur aan komen kakken Clown T begint om 9 uur? nouja ik denk dat mn pa en ik er rond kwart over 8, half 9 wel al rondlopen. (mn pa wou nog hooi klaarzetten, en evt meehelpen aan de ringrij baan, en de stroomvoorziening evt Verward )
En ik kan dan alvast wat beginnen met paarden poetsen enzo (smorgens en smiddags staan mn pa en ik beide bij t ponyrijden idd Ja en mn pa dan tergelijkertijd de hele dag voor t terrein), en mariekje helpen met t versieren, opbouwen van de tap en t verzamelen van de benodigheden (hè mariek Tong uitsteken Wij kunnen dat best, die vaten verslepen en aansluiten Haha! Ach roepen we daar een grote sterke man voor, doen we de rest zelf Knipoog)
Noodweer? Daar had Joyce t gister nog over, dat t zo'n noodweer was? en dat er verschillende concerten daar problemen mee hadden ofzo? Hadden jullie er nog last van tijdens de Toppers? Rot dat je dan zo lang over die reis doet.. Ik wordt daar altijd zo gaar van dan Scheve mond Toppie dat de Toppers zo top waren Haha! Hebben jullie nog foto's gemaakt? Kan ik ook een beetje meekijken hoe t daar was. De liedjes had ik grotendeels al gehoord Haha! *vind je t gek dat je nu schor bent!
Ondanks dat t wat gedoe was met de kaartjes, dus een super aaf gehad Go jij! Go jij! Leuk hoor! (las in de metro ook dat er een groot aantal mensen kaartjes hadden voor t eerste concert? en dat er op een afschrift 2 juni stond, en dan op de kaartjes zelf weer 1 juni (vanwege een extra ingelast concert?)? Die mensen kwamen dus mooi de 2e voor nks, want ja hún concert was gister! das ook behoorlijk zuur!)
Hihi, en Lisan moest egt enorm niezen wer. Ik zei al, das egt al zo lang gelee dat ze zo moest niezen, volgens mij is ze allergisch voor hannah! (lisan meteen "hihi, neehee") Clown En volgens mij had Hannah ook best last van der armen op den duur, maar wel de hele les volgemaakt opsich. Eerst rondjes binnen daarna stukje buiten.
owja Pling Op paardoes hebben we gister papiertjes opgehangen met de vraag of er nog mensen zijn die nog foto's van Emma hebben. Omdat Emma nu bij Ko staat (verder weet ik t doel nie, Vincent-ruiter had t over inslapen? daar weet ik niets van, maar ik weet wel meer nie) willen ze ter nagedachtenis aan Emma een Emma muur maken op Paardoes. En daar hebben ze dus foto's voor nodig. Dus ook hier maar even een oproepje. Ik ga zo even snuffelen in ons archief.
Leuk dat je t naar je zin had op de EO-jongerendag Nel. Volgens mij ging Kim van de manege daar ook naar toe Ja Klasgenootje van mij ging ook. Ben benieuwd naar de foto's!
Zo Bar alweer 2 winst! Hyper! Whoesh, hoe snel! Super! Ga even in je topic kijken Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 15:03

Haha, Cis is sinds Gipsy zeker bont-fan he Knipoog
Bar: gefeliciteerd met je winstpunten weer!
Wat een verhaal Anne Clown Maar zoals altijd komt het vast wel goed met die wijkdag...en jij komt toch ook 's middags nog wel ff buurten bij de tap?

Nou, veel meegemaakt, bij nieuwe plek voor Nous wezen kijken en vandaag bij een ander paardje gekeken. Beide erg positief Lachen Zal straks ff foto en filmpje plaatsen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 15:11

Tuurlijk kom ik smiddags buurten met de tap. Hihi das altijd veels te gezellie om over te slaan Knipoog
(Kreeg vandaag ook een mail van hannah Clown of ik niet 3 kwartier kindjes fotograaf wou spelen in de kinderboerderij Lachen Lijkt me wel leuk, dus zo ff terug mailen denk)
jaja, ik ben van de hele verhalen tog? Hele verhalen = Anne Clown

Gaaf thirz, ben benieuwd naar de foto's en t filmpje! En fijn dat t beide positief was Lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 15:25

Nou, je krijgt het nog druk dan! Wel leuk foto's maken van de kids Ja

Hier een indruk:

Afbeelding

Afbeelding

En klik hier voor een filmpje!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 15:40

Ik vind haar leuk!!! Hyper!
Verder kan ik er technisch weinig over zeggen, maar haar uitstraling vind ik egt leuk!
*oke, duidelijk: ík neem der! Vork
Nee, maar dat hoofdje, zo lief! Volgens mij geen kwaadwillend beestje Ja Leukje!
Ook al een heel volwassen uitstraling vind ik. Egt een leuk paardje Kims en Thirz, heel leuk!
(enthousiast? ik? nee Clown Val maar een beetje in harhaling)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 15:50

Het is echt een gaaf paardje zeg! Hoe was het adres dat geíntresseerd is in Nous?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 16:04

Nou meiden, Thirz en ik hebben een bod uitgebracht...
Duimen jullie mee dat hij geaccepteerd wordt?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 16:44

Nog een still uit het filmpje:

Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 17:23

Ik duim voor jullie!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 19:59

Wat een ontzettend leuk beestje zeg! Dat voorbeen valt heel erg mee toch? (nav je topic op bokt)
Ik vind dat ze er heel vrolijk uitziet en dat hoofdje is idd erg leuk!:D
Gaat het Grijpskerke worden voor Nous of zijn jullie daar nog niet helemaal uit? Ik duim in ieder geval voor jullie dat het bod geaccepteerd wordt.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:03

Ziet er goed uit Thirz en Kims, hebben jullie nog wat met r gedaan?
Gepoetst ofzo?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 22:09