Weer fijn een dagje werken!! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Weer fijn een dagje werken!! Binar schreef:[naam], jij staat ook op de lijst, maar jij deed toch niet meer mee met de clinic??
KiWiKo schreef:hihihi Anous je kan mee........ maar dan moet je om 9 uur klaar staan, mee sanne naar school brengen, naar ineke2 toe, dan naar Ed, gelijk door naar Billy, dan door naar Hedel, dan weer Sanne uit school halen, dan door naar Michelle, dan door naar Bodien en dan door naar de groene meer![]()
![]()
ik verwacht om een uur of half 9 sávonds weer terug te zijn
![]()
![]()
)
moossie schreef:nee Anous dan zit ik lekker in het zonnetje
Marieke_ schreef:Hoe laat is die clinic Anous?
Kowloon schreef:Als je naast Renee durft te zitten, mag je wel met mij mee rijden
Kowloon schreef:Als je naast Renee durft te zitten, mag je wel met mij mee rijden
Veel sterkte...!!
Hoe oud ben je geworden als ik dat vragen mag? Kowloon schreef:Oja, kan iemand mij trouwens helpen herrineren dat ik mijn leidsels meeneem naar huis. Ik heb ze verkocht, maar vergeet ze al een week mee te nemen.....
) Want eigenlijk mochten er geloof ik alleen auto's met trailers/vrachtwagens op het terrein worden geparkeerd.