Ik ben naar de kapper geweest. "Wat wil je ermee?" "Gewoon de puntjes eraf" Ik zit niet op te letten, kom later thuis, kijk in de spiegel, heeft ze gewoon ruim 4 cm van mijn haar afgehaald
Nee, het was opzich wel redelijk lang al, maarjaa Maakt me verder ook niet zo heel veel uit, maar als ik vraag om de puntjes eraf te halen, bedoel ik geen 4 cm
Even wat foto's net gemaakt bij ons thuis in de wei
Ze wordt al echt een beetje schoon
Ik wil ook op de foto
Nanoe wordt echt brutaal, jij weet hoe dominant Tivara is Jits, Nanoe eet met Tivara uit een emmer krachtvoer als ik niet snel genoeg ben Een paar happen, dan jaagt Tivara haar weg, maar toch Jony mocht niet eens in de buurt komen..
Yeah Jits! Nog 116 dagen & dan weer lekker door de bossen crossen! Ik hoop dat ik dit keer op een snel paardje zit dat voorop durft Kan ik tenminste naast jullie rijden xD Weet je eigenlijk al of Britt meegaat? Of kan dat echt niet Ik hoop nog steeds voor je!
egt tantoe gruwlijke foto's kiek.... ff een vraagie he.... wat vinden julie nou van het eeten van kamp.... ik op zich wel oke al eet ik er nooit veel van alleen het brood vind ik nooit zo lekker vorig jaar kreeg ik het egt niet door me keel maar ja toen hadden we allemaal erge last van onze keel.... maar ja bakkerskindje he erg verwent met sochtends lekker warm brood :p
Ik ben een keer op kamp geweest, en daar kregen we met z'n 10en 1 pakje pannenkoeken van de Aldi met de mededeling "Er kunnen beschimmelde tussenzitten, haal die er maar tussenuit" Dus op kamp vind ik het geweldig . Nee grapje, ik ben geen verwent bakkerkindje dus het brood vind ik nog wel te doen hoor *Arme Martina * Het avondeten vind ik opzich niet zo heel erg vies, maar echt lekker kan ik ook niet zeggen. Vind het alleen jammer dat je zo weinig fruit krijgt..
Martina verwend kind *En dat zeg ik * Ik vind het eten op kamp best te eten hoor Vooral de andijviestampot, die de meesten niet te (vr)eten vinden Net als Kiek vind ik het idd jammer dat je zo weinig fruit krijgt, maarja verder vind ik het allemaal wel oke
Ik bedenk me net dat ik in 2008 écht 2 weken op kamp wil/ga en dat Eva dan ook echt weer mee móet Hmm, mij kennende moet ik dan nu alvast sparen (Ik ben daar namelijk niet zo.. eh.. goed in )
Laatst bijgewerkt door MRIIIS op 11-04-07 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt