Gefeliciteerd juf Steph! Wel een rot nieuwtje zeg, hoe gaat het met dat meisje?
Ik ga nu eerst even langs de apotheek om mijn oude pil terug te vragen, die ik nu heb is echt een ramp. Daarna boeken inleveren op school en dan maar weer fijn werken. Morgen ook nog een superdruk werkdagje (is tt assen dus al die mensen komen daarna bij ons langs) en daarna ben ik lekker vrij tot donderdag
mijn nichtje is 18 en bijna 19 is zwanger van de 2de mijn vriendin is 20 en ook zwanger van de 2de
echt apart hihi
_Lucy
Geplaatst: 29-06-12 14:30
Oh ook al van de 2e! Maarja als je alles al voor elkaar hebt (huisje, baan etc) kan ik het me best voorstellen dat je vroeg moeder wilt worden.. (Als het al expres gebeurt..)
Bij ons op school lopen ook een heleboel zwangere meisjes rond. Zag er vandaag ook alweer 3
Zo de auto is nog even gezogen, banken zijn al plat en hij is volgetankt, de auto is er klaar voor dus! Zometeen naar de manege, ben benieuwd op wie ik zit! Als ik weer op Never zit ga ik echt huilen!
Mijn ouders gaan woensdag mee naar de manege, ga denk ik even vragen op ik op Rapido mag, heb inmiddels zoveel over dat paard vertelt dat het dan ook wel leuk is als ik daarop zit
Heeeeeel veel plezier morgen Lieke en Donna! Weten jullie al wat voor paard jullie willen? Fjord, bonte? Rustig of juist wat drukker?
Nog 1 weekje en dan mag ik ook, misschien als ik het aandurf dat ik een ritje op Wolinka ga maar moet even kijken. Stiekum hoop ik dat Noa in weeik 1 meeloopt en superbraaf is, wil daar zo graag een keertje op. Kindje van Darla he
Wolinka zal deze week denk wel meelopen, misschien eerste rit met Lena. Want anders weet ik niet of je erop wilt hoor Suus, dan is ze soms voor mij zelfs te gek.
echt jammer dat ik het fjordenpaard pas ondekte toen ik te oud was voor het ponykamp daar gelukkig zijn er westernweekenden enzo ben verslaafd aan daar veel plezier morgen
ElSea
Geplaatst: 29-06-12 18:01
Ik wil NIET op een fjord! Ik haat die beesten en zij volgens mij mij ook.... ik wilop een snelle. Sorry dat ik ff niet reageer op anderen maar ik heb echt een poedersuiker gehad...