ik ga vanmiddag weer rijden op wup heb er zin in! Ik ben nu bezig weer tot leven te komen, i got a hangover xxxxxl hahaha maar het was echt een megafeest
Iejoorr
Geplaatst: 01-07-12 13:02
Ashti schreef:
Tussen de foto's bij het tabblad "paarden"
Ben jij nou eigenlijk marjolein, of weer iemand anders ?
suikermeisje
Geplaatst: 01-07-12 13:52
loesje166 schreef:
ik ga vanmiddag weer rijden op wup heb er zin in! Ik ben nu bezig weer tot leven te komen, i got a hangover xxxxxl hahaha maar het was echt een megafeest
Leuk Loes! Ik voel me beetje brak, niet echt een kater haha! Veel gratis cocktails, shotjes etc gehad van de kroegbaas
mm ik heb ook niet echt een kater, maar ben echt mega brak haha ik heb gebluft dat ik bier kon atten (dat kan ik normaal echt niet) maar dit keer lukte het dus wel een heel glas.. haha ik heb zo gelachen de hele avond.. Was lang geleden dat we zo gefeest hadden
Anoniem
Geplaatst: 01-07-12 16:09
Vind het zo leuk, alle mensen die vandaag gaan! Ben benieuwd welke ponies en paarden er mee lopen ja! Op zich wel lekker weer.
Had ik m'n topic al geplaatst? [RIJ-ITP] Coosje in de bak en naar buiten, in het felblauw! Had gisteren dressuur en springwedstrijd dus maak misschien nog een topic.. Maar dat ging wel goed, 2e met dressuur 184 pnt. En springen ging veel beter dan in de springles (lees: ze sprong ipv. weigeren) dus ik was blij.
Respect voor alle mensen hier die meerennen bij beginners.
Leuk je diplomauitreiking Marit! Wat ging je nu ook al weer doen?
Thamar, solliciteer je voor stage of werk? Stage toch? Zou sowieso wel op maandag sturen ja, je weet 't niet he..
Wat voor feest was je geweest Loes? Zag leuke foto's op FB!
Ruth, wij gingen naar een schuurfeest, is onbeperkt drinken de 12 foto's op facebooke waren de fatsoenlijkste uit de 64 die ik gemaakt had haha, was een zatte boel
Haha allemaal leuke feestjes gehad (: ik ben dit weekend eens thuis gebleven! Nouja zaterdag dan. Vrijdag ging ik met paar mensen wat drinken, was samen met een vriendin daar heen, we zouden niet te lang blijven want we waren moe. Was half 3 toen we in bed lagen, was supergezellig, kwamen een groep bekenden tegen en daar hele leuke gesprekken mee gehad (:
En vandaag was Jeffrey hier, bleef ook eten. En mijn opa en oma waren er, die bleven ook eten (: dus was gezellig!
Na het zien van de foto's van het zomerslaapkamp kan ik helemaal niet meer wachten!
Ashti
Geplaatst: 02-07-12 09:35
Iejoorr schreef:
Ashti schreef:
Tussen de foto's bij het tabblad "paarden"
Ben jij nou eigenlijk marjolein, of weer iemand anders ?
Weer iemand anders
xMazzel
Geplaatst: 02-07-12 10:13
xSannee schreef:
Na het zien van de foto's van het zomerslaapkamp kan ik helemaal niet meer wachten!