Zo mijn hemel, wat praten jullie veel!! Eerste nacht hier was heerlijk! Het is zo lekker donker en koel in me kamer dat ik niet eens door had dat het ochtend was! Toen met ze allen ontbeten, daarna boodschappen gedaan bij de Super U. Nu alles aant opruimen en zo lekker bakken!
Leuke naam lucy, Linda: oeh jaloerss Ella: Vervelend zeg hoe het gaat, maar fijn dat hij weer terug is! Ik mag zondag Twister rijden(dader van mijn been ). Moet dan met haar bepaald rondje door het bos en 5 minuten draven omdat ze in opbouw is na een blessure.
en britt: bij lucke-diensten, uitzendbureau, hij gaat proberen dat ik bij een soort van starbucks kan werken maar dan voor een bedrijf, super leuk en het verdiend ook nog eens heel lekkerrrrr!
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-11 14:57
Lekker Fee!
Pff wat is het opeens weer druk op t statiom, en natuurlijk weer veel te vroeg bij de bus
Pffff het is hier egt HEET! Heb maar even in de zon gelegen want me bloed zat volgens mij echt bijna te koken....pffff me hele lichaam zweet...
Me grote vriendin van paardrijden (AHUM AHUM) moet op Dixie vnaaf....vind ik niet zo grappig. Dus ik hoop dat ze dr niet leuk vind (maarja dat zal wel weer niet). Ik wil ook rijden nuu....
Ach joh dat kind van paardrijden (die grote vriendin van me......) Ga het niet hier uitgebreid neerzetten want Marlous is dr ook in betrokken en dus ga ik het niet aan de lijn hangen hier.
SsSimonee
Geplaatst: 19-08-11 18:20
Vervelend linn Maar misschien mag dixie haar ook niet
Vervelend linn Maar misschien mag dixie haar ook niet
Laten we het hopen Ze heeft 1x eerder op dr gereden, vrij in het begin toen ze op de manege was en toen ging het wel goed gloof ik (was dr toen zelf niet en was toen nog niet zo gek op Dixie) Het klinkt missschien heel arrogant ofzo maar ik vind het gewoon niet fijn dat andere mensen ook op dr rijden...en dan al helemaal niet iemand die ik niet echt mag....