Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sanniiy16 schreef:zoooo hier ben ik ook weer eens
erg druk gehad de laatste paar weken!
we hebben nu sinds een week 2 donderstenen in huis wat wel erg gezellig is hoor
maar je moet ze aan alle kanten in de gaten houden
hier even een foto van Tommie (rooie) en Cloë
xan schreef:Ik ben vanmiddag even wezen kijken bij de kur op muziek bij de zaanse.
Geweldig leuk.
@Mntj: dat wil ik ook![]()
Dus we hebben iets om voor te gaan, en uiteraard doe jij tegen die tijd ook mee met Troyk !!
Nicole1995 schreef:Het word tijd dat er weer eens een zonnetje komt,dan is iedereen misschien wat minder met iedereen bezig.Vandaag weer zoiets aan de levende lijve ondervonden wat er allemaal bepraat word aan de bar en alvast voor je word geregeld zonder dat je zelf nog van iets weet.En het ergste is nog dat ze niet in de gaten hebben dat ze iemand kwetsen.Waar bemoeit iedereen zich mee!!!Pff moest ff kwijt.Wat een week!!
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Wij zijn net terug van een super gezellige middag bowlen!We hebben in december lootjes gemaakt, waarbij iedereen twee of drie dingen kon opschrijven wat hij/zij met het gezin zou willen doen. Voor januari hadden we het lootje "Bowlen" getrokken en dus zijn we vanmiddag naar Uitgeest gegaan. Ik wilde niet naar een bekende plek gaan, maar naar eentje waar we alle drie nog niet eerder zouden zijn geweest en het is erg goed bevallen!
Vanavond gaan we het lootje voor februari trekken, ben erg benieuwd!
leuk idee zeg! hebben jullie de data ook al geprikt of bekijk je die gewoon per maand, afhankelijk van aktiviteit en weer
mntj schreef:kreeg vanmiiddag telefoontje dat zn vorige baasje op de amenge was.
met een ander neiuw dek voor m. wij waren al weg.
of ze m om mocht ruilen. hadden we al besproken. dus ja, deze is momenteel eigenlijk toch te dik.
weet alleen niet wat voor kleur dat ding heeft.
sms'je gestuurd of ie paars met rose is. krijg ik beriechtje terug. bijna goed. met lila en smilie.![]()
![]()
dus ach wachten maar tot morgen. ben beneiuwd.
ben lekker aan het tikken. haha. maar jullie gaan het vast begrijpen.
allen die in hun tuintje aan de gang zijn.
mntj schreef:Nicole1995 schreef:Het word tijd dat er weer eens een zonnetje komt,dan is iedereen misschien wat minder met iedereen bezig.Vandaag weer zoiets aan de levende lijve ondervonden wat er allemaal bepraat word aan de bar en alvast voor je word geregeld zonder dat je zelf nog van iets weet.En het ergste is nog dat ze niet in de gaten hebben dat ze iemand kwetsen.Waar bemoeit iedereen zich mee!!!Pff moest ff kwijt.Wat een week!!
lekker laten llllll...
komt allemaal wel goed.
en de vrijdag is ook geen probleem. ik vind wel weer een oplossing. stapmolen en anders rij ik sávonds(mm wat zeg ik nu)haha.
komt vanzelf allemaal goed.
voor de zaterdag is er vast wel iemand. hou mn oren wel open voor een lieve meid.
misschien iemand van de zaterdag 1e uur. leuke meiden en rijden leuk.
verzorgers van nono en jitske rijden er ook in.
mntj schreef:kreeg vanmiiddag telefoontje dat zn vorige baasje op de amenge was.
met een ander neiuw dek voor m. wij waren al weg.
of ze m om mocht ruilen. hadden we al besproken. dus ja, deze is momenteel eigenlijk toch te dik.
weet alleen niet wat voor kleur dat ding heeft.
sms'je gestuurd of ie paars met rose is. krijg ik beriechtje terug. bijna goed. met lila en smilie.![]()
![]()
dus ach wachten maar tot morgen. ben beneiuwd.
ben lekker aan het tikken. haha. maar jullie gaan het vast begrijpen.
allen die in hun tuintje aan de gang zijn.

Frozen schreef:hallo hier:)
meestal breek ik hier in als jullie bijna aan het end zijn
maar ik had nu even een vraagje, toen ik bij veldt stond ,stond daar ook een paard in dat bijgebouw genaamt ICE ..staat hij daar nog?
Ik weet alleen dat hij niet erg goed verzorgt werd...maar ik vond het zoo een lief paard..en ben benieuwt of hij nog op veldt staat..of dat hij verkocht is?