Uiterlijk 5 uur moet ik ze binnen halen, weet ook niet wat de weersvoorspellingen zijn.... Als het slecht is gaan ze namelijk rond 3 uur al naar binnen . Moet ik dan even in de gaten houden . Want dan kunnen we ergens rond die tijd afspreken!
Antoinette, ik doe volgende week donderdag mee in de priveles! Ben jij er dan ook? Ze hebben me namelijk volgende week dinsdag in de nachtdienst ingepland, dus dan kan ik niet op dinsdag rijden (de eerste les zit vol). Esther, komende week heb ik een vrij drukke week. Mag ik daarna mijn verzoek voor een keer jouw pown bewonderen hier neerplanten?
Wow super gaaaf milou! Dus je mocht op Perla rijden. Dat lijkt me wel super ervaring op een ijslander!
Danseresje
Geplaatst: 12-02-13 20:19
Jep, heb vandaag op perla gereden! Het leukste was nog dat je eigenlijk bijna automatisch voelt of het klopt of niet, terwijl je het dus nog nooit gedaan hebt!
Ook leuk trouwens, ik kan en mag ook met perla gaan hardlopen! Dat gaan we dus een keer proberen natuurlijk!
Grappig, zwangerschapsgym voor Perla en hardlooptraining voor jou. Ik ben benieuwd hoe dat er uit ziet, zal wel leuk gezicht zijn. Is Adje nu van zijn troon gestoten, heb je nieuwe lieveling?