Van mij mag die regen ook wel eens stoppen! Straks stroomt die sloot nog over! En ik heb straks een verzopen Tjelle Dan maar een dagje vrij voor hem haha
Wat een weer vandaag zeg. Regen, wind en uiteindelijk wel een zonnetje. Gelukkig is het wel een lekkere temperatuur, maar wat een water is er gevallen.
nikkielvis
Geplaatst: 24-08-10 07:47
Goeiemorgen...
Zo lekker gereden dus Anette. Je kan er weer lekker opklimmen dus. Nu ook geen last van je arm...
Was wel van plan om te rijden maar kon alleen in de binnenbak en meneer staat dag en nacht buiten. Dan zweet ie zich rot en ik vond het een gevaarlijk windje gister ondanks dat het benauwd was. Ben dus uiteindelijk maar lekker met meneer gaan wandelen.. Maar wat was meneer wit zeg helemaal schoon gespoeld. Het heeft dus wel iets wat voordeel dat ie in de stromende regen buiten staat. Had helaas mijn camera niet want die heeft nog iemand van mij. Maar hij was echt spierwit...
En ik ben hyper hyper.... Ik heb mijn bevestiging binnen. Ben zo blij blij hihihi Ik ga nu zeker naar de TREC op 25 en 26 September 2010 . Heb er zin in ik hoop kleine Elvis ook...
cassandra84
Geplaatst: 24-08-10 07:51
Goedemorgen
Alvast heel veel plezier bij de Trec jullie allebei. Waar is het ergens?
Gaan er nog meer mensen op pad dat weekend?
nikkielvis
Geplaatst: 24-08-10 07:52
cassandra84 schreef:
Goedemorgen
Alvast heel veel plezier bij de Trec jullie allebei. Waar is het ergens?