xan schreef:mntj schreef:hadden er nog verder mensen een winstpunt.???Bij ons dus alleen Selva, 4 wp !!Van die andere weet ik niets. Helaas, wellicht weet Linde wat.Agnes 2 en Robyn 1 winstpunt...dat is wat ik weet. Agnes mag nu ook L2 starten.
LIQUITA schreef:mntj schreef:op naar het nieuwe jaar liquita. en dan lekker starten.desnoods begin je in de L.Hahaha...ik dacht zelf in de B mntj schreef:watje L
mntj schreef:Nicole1995 schreef:Yep,juffie ik hou me startkaart hoor,Wat ben je streng!!!!hahahahaha,laat je nog wat van me heel morgen hihihi tuurlijk ben trots op je.Gelukkig,dat is aardig van je
ATE schreef:ik ga gost wisper kijken doei doei laterssssssssssssssssssssssssssssssIk ga BZV kijken.Laterssss!!!
ga nog ff met rona onder de deken tv kijken. heb het ook koud. voorteken???tot laters. of tot morgen.doeigggg
mntj schreef:ga nog ff met rona onder de deken tv kijken. heb het ook koud. voorteken???tot laters. of tot morgen.doeiggggNee toch,Lars is ook niet lekekr thuis gekomen.
ATE schreef:het heerst de griep hoor niks andersDe Mexicaanse griep??? Hahahaha, je wilt niet weten hoeveel mensen mij de afgelopen dagen hebben gevraagd of ik de M griep had. En het is alleen maar een verkoudheidje .
ATE schreef:ik denk dat er een andere griep heerstKlopt hoor, je hoort veel mensen met verkoudheid en keelpijn e.d.
hallo!!! zo heb ff bij gelezen, half uur nodig hahahahaha! jullie zijn lekker bezig geweest van het weekend!
_sandra schreef:hallo!!! zo heb ff bij gelezen, half uur nodig hahahahaha! jullie zijn lekker bezig geweest van het weekend! errug he
_sandra schreef:hallo!!! zo heb ff bij gelezen, half uur nodig hahahahaha! jullie zijn lekker bezig geweest van het weekend!en had je veel gemist hahahhhahahaha
ATE schreef:was dit de laaste uitzending=Nee hoor, volgende week gaan de boeren bij hun schoonouders op bezoek.