DJoysDesignz schreef:haha nou heb die man nooit iets gevonden, en muziek al helemaal niet...dus ik wordt geen lid
Ik ook niet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
renate85 schreef:Bron:
http://www.rtl.nl/
Het gaat om een britse bierkenner die dezelfde naam heeft![]()
Bierdrinker Michael Jackson overleden
Michael Jackson is overleden. Hè, is de King of Pop er niet meer?
Standaardwerk
Jawel, de gevierde en beruchte zanger leeft nog, maar er zijn nog meer mensen die zo heten. Het gaat hier om de 65-jarige Britse bierkenner Michael Jackson, die in 1977 het standaardwerk The World Guide To Beer schreef over bieren op de hele wereld.
Beer Hunter
Nog bekender was hij door zijn tv-serie The Beer Hunter op Discovery Channel. Jackson was vooral gek op Belgische (abdij)bieren. Over Belgisch bier schreef hij het boek Great Beers Of Belgium.
Whisky
Jackson legde zich overigens niet alleen toe op bier, hij was ook een kenner en groot liefhebber van whisky.
Stef_Winston schreef:aatjuh12 schreef:wie is er vandaag allemaal op de manege? ik wil costa van 4 tot ongeveer 6 uur op de wei zetten.. maar moet tussendoor dan nog wel naar huis.. dat mag toch wel?
Ik ben op de manege, maar niet zolaatVolgens mij kan je gewoon even naar huis hoor, costa doet toch geen vlieg kwaad