Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Misskaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 20:19

@Kimbaie, Boukje hoest ook al, heerst er wat op stal ?

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 20:30

tja.. .ik hoorde er ook al meerdere mensen op stal over.

Ik had het er gister met splinter over en het is natuurlijk een beetje raar weer. Mooi weer, dan weer regen en wind, daarbij zijn de meeste in de rui, dus dat vreet ook energie. Dus het kunnen de omstandigheden nu zijn of een virus.

Misskaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 21:39

Nou, laten we dan maar hopen op de omstandigheden !
Was vandaag voor het laatst op stal bij Boukje en moet zeggen dat het afscheid me toch een beetje zwaar viel. Had haar gereden vandaag, en ze liep helemaal super. Helemaal ontspannen in stap en draf en echt goede oefeningen met d'r gedaan. Alsof ze aanvoelt dat vandaag de laatste keer was ! Met hoeven uitkrabben al over m'n rug aaien, steeds d'r hoofd op m'n schouder leggen, ach wat een moppie !
Maar @allemaal, maak er wat moois van met jullie leuke paardjes :-)
@Woogy, ik hoop dat het met Tag lekker thuis bij jou helemaal goed komt.
@Jarrah, bedankt voor de gezelligheid, geniet van jouw superpaard (heb haar nog ff geknuffeld vandaag), ik weet zeker dat jullie ver gaan komen.
Now, ik zal misschien af en toe eens voorbij wapperen en jullie nog wel zien. Ciao voor nu !

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 21:41

Hoop niet dat het een virus is. Maar ik denk dat het komt door het rare weer. Noah was ook helemaal nat onder zijn regendeken toen het zo warm was en nu is het weer fris buiten. Zal wel komen door het warmere weer denk ik.

Volgende week hoor ik van de dokter of ik eindelijk weer mag vliegen. Zelf vind ik alles prima gaan, en het is zooo vervelend als andere mensen zeggen dat ik NOG meer rust moet nemen. Ik sta te springen van de energie en mag maar niks :( :( .

wonderworst_

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 23:01

@ kimbaie: jaa was gister aant rijden, lekker rustig aan gedaan hhiihi....dankjee :o

ow vinger breukje is weer heel , alleen moet 12 keer fysio :(:( VOOR EEN VINGER, maarja dat moet dan maar :P

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 12:59

@ww; ja ze zijn ongenadig in het ziekenhuis hoor met fysio :D

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 17:20

Morgen komt Tag thuis!!! Eindelijk is m'n worstenbal weer onder de mensen.

Karen veel plezier met je eigen poownie!! We zullen vast wel het een en ander op bokt over hem voorbij zien schuiven.

Misskaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 17:26

Tnx Woogy ;) Kan niet wachten tot het zaterdag is !

haleyjames

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 19:59

karen wens je veel plezier en geluk met je eigen beesie!! gaat vast lukken :D!

en woogy gooed nieuws :D :D!! eindelijk je paardje thuis

met mij gaat t eigelijk wel bout! vooral nog last van mn nek en hersenschudding, en dat kan nog wel een maand duren omg zo lang kan ik dus echt niet stilzitten want ik mag geen zwaar werk doen enz.

mja hoop dat t snelwat vooruit gaat kan ik weer aan de slag :D

haleyjames

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 20:01

oowjaa @ wonderworst mooi dat je vinger weer heel is en ik zal die fysio wel doen voordat je je hele leve met een kromme vinger loopt hihi :P

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 21:23

hahaha ja het leven is hard, ja idd anders kan ik nooit normaal rijden, joepie dan heeft andante weer een buurtje :D

maar jaa even wat anders moet
het ffies kwijt....

pff jeetje wat een dag vandaag,
ik zou me verzorg paard lynate vandaag een keer extra doen, omdat eigenaresse niet kon,
dus eerst lekker in de paddock gezet, ik stal uitmesten, poetsen en daarna longeren. ging eerst heel lekker gewoon, maar andere arabiertje van stal stond in de paddock naast de longeercirkel, en die schrok en begon keihard te rennen en flipte helemaal, dus vriendin die der uit gehaald, dus ik dacht dat het voorbij was, en toen schrok lyn, en ze begon keihard te rennen, en ik bleef eerst rustig enzo, tot dat ze nog harder ging en jahoor daar ging zoeff onderuit half met der benen door het hek, maar nog steeds in paniek, en weer opgestaan en weer rennen, ging ze bijna weer, ik helemaal geschrokken van de eerste val, en toen ineens sprong ze over de omheining van de longe heen, keihard in galop richting de weg, maar gelukkig was het hek daar dicht, onderweg had ze zich opengehaald aan een hek weer je je paard buiten aan vast bind om te poetsen, dus toen ze eindelijk stil stond en ik aan der andere kant van haar stond, zat er bij haar lies een gat in de huid, maar daar zit natuurlijk niets achter dus je kon helemaal naar binnen kijken en ze had een schaafwond op der been, en toen ik dat zag moest ik zo erg huilen echt niet normaal, dus andere mensen lynate op stal gezet en mij gekalmeerd, en toen meursing gebeld en die kwam en die gaf der een spuitje tranquilizer en die ging der hechten, en antibiotica gegeven enzo, maar ik vond het zo erg k was helemaal oversstuur en iedereen zei dat ik er niks aan kon doen, maar ja k hou van lynate even veel als me eigen paard, ze staat gelukkig nu rustig in der stalletje, morgen komt de DA weer langs voor nog een antibiotica enzo, maar jezus ik zie de hele tijd in me gedacht haar vallen en die wond en heb sinds dat al de hele dag koppijn maar ja pff k ga zo gelijk me bed in pfff wat een dag, sorry voor het lange verhaal maar moest het ffies kwijt.....

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 21:54

Ongelukken gebeuren, soms zijn ze te voorkomen, soms hebben ze een rotte afloop. Wees blij dat ze er vanaf is met wat kleerscheuren.

@ haleyjames, wacht maar...een hersenschudding ben je nog wel veel langer zoet mee...zit nu ook al 6 jaar met geheugenverlies en regelmatig gewoon blanco gedachtengang. Had misschien beter kunnen zijn als ik niet gelijk de dag na 5 uur buitenwesten te zijn geweest, had gaan rijden, maar dan nog ;)
Hou je gemak, komt vanzelf wel goed.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 22:17

ja idd,,, pff had ik ook met een hersenschuddig na me scooterongeluk, en zeker als je te snel dingen gaat doen, blijf je nog langer last van koppijn houden.. ik was ook de volgende dag gewoon gaan paardrijden, maar oefff dat heb ik geweten ook

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 23:19

Woogy, fijn dat Tag terug komt naar stal, dat zal een opluchting voor jullie zijn! Mijn vriend is op wintersport dus kan helaas Noah niet opzoeken deze week. Gaat alles goed met hem?
Geheugenverlies van een hersenschudding? Ik heb ook een keer een zware hersenschudding gehad, heb er gelukkig geen last meer van.
Volgende week donderdag naar de dokter, ben erg zenuwachtig. Krijg dan te horen of ik mag werken en autorijden. Hoop zo dat hij groen licht geeft.
Wonderworst, wat een nare dag voor je, doe rustig aan en het komt allemaal goed :).

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 06:59

Het gaat bere best met Noah! Hij loopt lekker en vermaakt zich op de andere dagen prima met buitenlopen en de boel terroriseren!! Vanavond rij ik hem weer, gisteren had ik er maar bar weinig zin in.

Ik had dan ook wel een heule zware hersenschudding. Heb nog steeds een zachte plek op m'n voorhoofd/haargrens ervan. Ben twee maanden voor het ongeluk kwijt en van erna ook tig dingen(heel raar maar de suffe dingen die weet ik nog wel ;) ). Twee uur in de supermarkt lopen om twee pakken zuurkool en een worst te halen was echt mijn diepte punt toen...Ik vergat alles, m'n gehoor is er ook door vertraagd. Heb geregeld het probleem dat zenuwen en hersensturing niet meer samenwerkten en dat regelmatig zinnen die mensen zeiden niet doorkwamen. Stond ik ze een beetje aan te staren terwijl ze misschien vroegen voor de melk...
Nu 6 jaar later nog last van, al word het heel langzaam aan wel wat beter, kan weer makkelijker dingen onthouden en andere zaken kosten minder moeite.
En dat allemaal door een haflinger die de andere kant op ging(schijnbaar)

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 08:26

morning!

wat een mooi weer, :wow:

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-09 09:25

zeker mooi weer, gelukkig ben ik vrij :D

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 09:26

o lekker zeg :P ik om 15.00 :+

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 09:31

Hallo allemaal.
Ik ben ook blij gister superrrrrrrrr gereden op de kleine draak.
En vandaag zulk mooi weer wat wil je nog meer.
Ach woogy als je over de 10 jaar bent gaat het wat beter vertrouw me maar ik kan het weten.
Alleen nog altijd hoofdpijn elke dag..

En dames allemaal een heel fijn paasweekend en een goede vrijdag toegewenst.
Tja voor de mensen die ik niet meer zie he! :D

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 10:29

Iedereen alvast een goed paasweekend en de goede vrijdag kan al niet meer stuk met dit mooie weer

Afbeelding

haleyjames

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 12:01

hoi allemaal
als eerst iedereen vrolijk pasen toegewenst :D!

@ wonderworst, das ff schikkke met je verzorgpaardje! gelukkig is ze er nog goed vanaf gekomen het had natuurlijk veel erger kunnen zijn! vooral niet jezelf de schuld geven, t zijn vluchtdieren dat hou je gewoon niet tegen niemand niet :)

@ woogy, wat vreselijk dat je het zo erg heb gehad zeg! dan heb ik zeker een hersenschudding van nature want ik loop altijd 2 uur in de supermarkt omdat ik altijd vergeet wat ik moet halen :+

nou mn hoofdstel is eindelijk binnen dus ga hem dalijk ff passen bij mn gekke spanjaard, die wel lekker vrolijk zou zijn met dit weer :D

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 14:45

middag, mensen!:)
@woogy; had je niet toevallig een fractuur dat het nog zo raar aanvoeld? link hoor, dat was zeker in de periode van de cappen met elastiek? Zo heb ik ook mijn hersenschuddig opgedaan. Ik was gevallen van het paard, cap viel van mij hoofd en daarna ben ik door naar school gegaan. Toen vroeg de leraar nog of ik gedronken had, := daarna heeft hij mij naar het ziekenhuis gebracht haha.

Iedereen lekker genieten van het weer en het lange weekend! Kunnen we eindelijk eens met die witte melkflessen de zon in!

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 15:44

@ haleyjames: zo en of ik geschrokken was... maar ja.. nou vandaag is de DA weer geweest... ze stond nog te trillen en als je der buik aanraakte kromp ze helemaal ineen... gelukkig heeft ze geen koorts
arme beest stond nog steeds hetzelfde als hoe ze gister der box in ging.. en heeft dus niet gegeten en gedronken DA gelijk pijnstillers gegeven en antibiotica weer, en toen konden we der omdraaien naar de eten en der drinken... morgen komt de DA weer langs en krijgt ze weer antibiotica en pijnstillers en zondag weet ik nog niet,,,

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 18:11

Nope ze hebben volop op de foto's en scans gezet en ik mankeerde niks...was met een goede helm gelukkig anders had woogy hier waarschijnlijk niet zitten tikken ;)

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 21:50

Dan heb je echt mazzel gehad hoor! Ik kom waarschijnlijk zondag naar stal!de laatste keer denk ik dat ik mij moet laten brengen :).
@haleyjames; leuk paard heb je trouwens, hij had wel een beetje een crush op mij aan zijn gemoedstoestand te zien ;).