fallenangel3 schreef:Kirsten_D schreef:Nou dat Inca en Aglona nu zo zijn, is ook wel gedeelte de schuld van Frans. Als een pensionpaard kreupel is krijgt die vet veel tijd op te herstellen, maar een manegepaard is vaak net genezen en mag dan weer heel vaak mee hobbelen. Hoe het toen met Lea is gegaan ben ik nogsteeds boos om. Ik weet dat het voor hem geld kost, maar het gaat niet alleen om geld, maar ook om welzijn van je paarden.
Jane, heb me camera opgeladen dus vanaaf heb ik foto van het hoofdstel.
Ja maar dit keer kon het niet echt anders ... ik bedoel kartouch en parade lopen beide maar één uur (of parade 2??). Grava, Aglona, Inca, Astor, Nicky waren kreupel.
Dan houd je over: Djinn, Twingo, Rox, Jozele, Hitstar, Berlingo, Bailey, Onyx en Worlino. Dat zijn 9 paardjes! Nou in de meeste lessen lopen wel 9 of meer paarden mee! Daarnaast zijn Twingo en Worlino voor veel ruiters nog niet geschikt. Rox en Onyx wel maar die kunnen ook best moeilijk zijn!
Hij heeft gewoon nu de tijd niet om de paarden rust te gunnen, hoe hard dat ook eigenlijk is.
Hitstar en Jozele waren ook kreupel. Jozele had ongeveer het zelfde als Grava en dat is gewoon over. Er moest wat weggesneden worden. Grava mag maar 1 uurtje lopen en niet meer , anders is die ook meteen kreupel! Astor loopt weer gewoon.
Weet niet of hij het bij mij ook zo netjes zou doen
maar ik had hem eigenlijk toch wel stuk drukker verwacht!