Best een stunt om al die zadels weg te halen
.Maar goedemorgen allemaal
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Best een stunt om al die zadels weg te halen
.
. 
'
Shetjjee__x schreef:_Roosmarijn_ schreef:wat bedoel je daarmee?Het zal wel een blunder zijn als het echt zo is..Maar ik blijf erbij dat ik bijna zeker weet dat het een enorme 1 april grap is.
Trouwens, dat Georgette tegen Lisa zei dat ze gestolen waren, dat kan klopt! Annet en Tonny hebben ze vast gestolen als woondecor.

vind pony's altijd leuker zonder zadel. maar porche reed erg lekker. erg onspannen en daardoor was het voor mij wat makkelijker om te blijven zitten, dat ging trouwens een stuk beter dan ik had verwacht
maar het was een leuke les.

en het is goed om eens allemaal zonder zadel te rijden. is goed dat je leert je benen lang houden evenwicht en dat soort dingen. maar ik geloofde de grap vanaf het begin al niet dus misschien vond ik het daarom ook niet zo erg. 

heb net even weer helemaal bijgelezen.
want Manouk wou de hele tijd niet terug van draf naar galop en die overgang bij Manouk is echt supererg en hij dus kei-hard draven en da weer galop enzo was echt erg 

Er staat alleen niet bij wat het kost

). Het kon gewoon niet anders dan dat het een 1 april grap was, Annet een beetje kennende!
En een les een keer zonder zadel rijden is toch ook weer niet zo erg, de meeste mensen vinden het nog leuk ook!