LIQUITA schreef:Daarom vind ik een week op vakantie lang genoeg.
Ja dat snap ik nu ook
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:Daarom vind ik een week op vakantie lang genoeg.

meelen schreef:Ramen geknalt? In de Kuip?
, wil a.s. zaterdag weer
.
en bleef het voor de rest van de avond droog. Ik heb wat foto's en filmpjes gemaakt met mijn telefoon. Ga nu even kijken of die een beetje gelukt zijn. winnitou schreef:Wat heerlijk, veel plezier alvast en geniet er vanBen weer terug van een lang weekend mennen op de Veluwe en daarna nog rondgetrokken met een huifkar in de buurt van Markelo (dinsdag en woensdag). Hebben het heerlijk gehad en genoten. Kan iedereen aanraden om eens op pad te gaan met een huifkar. Even helemaal onthaasten. Ga rondkijken of ik voor volgend jaar iets kan regelen met een pipo wagen. Lijkt we wel wat. Een een geluk Rowan vind het ook fantastisch.
ga vrijdag naar de manege om weer eens van Nap te genieten want vanaf zondag ga ik een week het land uit. (ga in het zonnetje liggen op Lanzarote).
groetjes van mij
groetjes van mij
. ATE schreef:We hebben i.d.d. staan gillen en zingen als of we weer 13 waren, hhihi. Liedjes zitten nog steeds in mijn hoofdliquita en sandra ik hoop dat jullie een hele leuke avond hebben gehad en dat jullie je nu weer 13 voelen hahhahahahahaha hebben jullie lekker meegezongen ??????? geen ramen geknalt ???
Je loopt je l*l achterna
OE BELLE HELENE, HELENE MA BELLE 
. Henny vond ons niks veranderd na 30 jaar, er waren alleen nu wat meer mannen bij.
.
. We bleven iig lekker droog.....hihi.

. 
. 
_sandra schreef:we kunnen bij veldt wel een keer een doe maar avond doen haha, ipv een skihut avond!!!!!!! weer eens wat anders. maken we er een meezing avond van !!!!!!
.