! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! Iriis_ schreef:fallenangel3 schreef:In de mond zitten daar kun je je aardig in vergissen. De wat betere ruiters zullen wendingen zo netjes mogelijk proberen te rijden o.a. met zithulpen en niet al te grove aanwijzingen met de hand. Kleintjes zullen eerder een wending grof rijden, daarnaast in de mond hangen om hun eigen evenwicht te houden enz.
Niet dat ik super netjes ben en een paard niet stoor enz.
Maar de kleintjes/ beginners zullen over het algemeen wel minder kracht in de strijd gooien, ze rijden vaak met nog wat lossere teugels.
Maar aan de andere kant, kan er ook wel beter een ervarenere ruiter op zitten, want als je je paard gewoon lekker aan het lopen hebt, en nagevelijk, dan moet de stoot ook niet meer in de weg zitten
DenK4ever schreef:Iriis_ schreef:Vét veel mensen springen niet meer bij ons.. We hebben nu echt een beetje een nieuwe groep..
morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer
op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten
Kirsten_S schreef:ik denk djinn of berlingo!
fallenangel3 schreef:Ja maar als je een paard dan lekker de hals wil laten strekken dan kan dit ook niet echt.. Maar ja genoeg over de stoot... we zijn het er volgens mij wel overeens dat wij er allebei niet mee willen rijden
DenK4ever schreef:Kirsten_S schreef:ik denk djinn of berlingo!
Berlingo heb ik nog nooooooot opgezeten... is dat wat???
Kirsten_S schreef:ik denk djinn of berlingo!

Kan nu wel van alles gaan hopen, maar misschien valt het dan wel tegen
Iriis_ schreef:DenK4ever schreef:
Berlingo heb ik nog nooooooot opgezeten... is dat wat???
Mwhaaa.. ze springt een beetje vlak, maar als je der lekker aan het lopen hebt is ze wel leuk!
Ik denkkk dat je op... Nicky ofzow zit
haha ik heb echt bijna hyperventilerend op die knol gezeten
? ik ben er wel vroeg
haha
Als Sabrina op een paard zit dat niet door wil lopen moet je even diep uitblazen als ze langskomt, dan begint het paard gelijk te rennen
fallenangel3 schreef:Iedereen moet morgen op een km afstand van Iris blijvenhaha
Als Sabrina op een paard zit dat niet door wil lopen moet je even diep uitblazen als ze langskomt, dan begint het paard gelijk te rennen
![]()
(ok genoeg flauwe grapjes)
Iriis_ schreef:Ik ben toch echt zooooooooooo benieuwd hoe die wit onderlegde neusriem bij Tino staat!

Kirsten_D schreef:Iriis_ schreef:Ik ben toch echt zooooooooooo benieuwd hoe die wit onderlegde neusriem bij Tino staat!
Is het wel goed als je dan ook met mijn hoofdstel rijdt?
Dan stellen we hem wel af op Tino, want heb geen zin me hele hoofdstel uit elkaar te halen..
En kan je met me coolw frontriem rijden..
Iriis_ schreef:fallenangel3 schreef:Iedereen moet morgen op een km afstand van Iris blijvenhaha
![]()
(ok genoeg flauwe grapjes)![]()
![]()
Kirsten_D schreef:Iriis_ schreef:Ik ben toch echt zooooooooooo benieuwd hoe die wit onderlegde neusriem bij Tino staat!
Dan stellen we hem wel af op Tino, want heb geen zin me hele hoofdstel uit elkaar te halen..
fallenangel3 schreef:Neusriem is het makkelijkste onderdeel om van een hoofdstel af te halen?????
Maakt mij niet zoveel uit! Iriis_ schreef:Kirsten_D schreef:
Jaaa is goed hoor![]()
Moeten we wel ff het bit veranderen, want die is wel anders..
fallenangel3 schreef:Bitten wisselen is meer werk dan neusriem wisselen
bij de meeste hoofdstelllen