** Manege Belle Epoque Topic**[Deel 5!!!]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsten_S

Re: ** Manege Belle Epoque Topic**[Deel 5!!!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 20:38

ik denk djinn of berlingo Tong uitsteken!

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 20:39

Iriis_ schreef:
fallenangel3 schreef:
In de mond zitten daar kun je je aardig in vergissen. De wat betere ruiters zullen wendingen zo netjes mogelijk proberen te rijden o.a. met zithulpen en niet al te grove aanwijzingen met de hand. Kleintjes zullen eerder een wending grof rijden, daarnaast in de mond hangen om hun eigen evenwicht te houden enz.

Niet dat ik super netjes ben en een paard niet stoor enz.

Maar de kleintjes/ beginners zullen over het algemeen wel minder kracht in de strijd gooien, ze rijden vaak met nog wat lossere teugels.

Maar aan de andere kant, kan er ook wel beter een ervarenere ruiter op zitten, want als je je paard gewoon lekker aan het lopen hebt, en nagevelijk, dan moet de stoot ook niet meer in de weg zitten

Ja maar als je een paard dan lekker de hals wil laten strekken dan kan dit ook niet echt.. Maar ja genoeg over de stoot... we zijn het er volgens mij wel overeens dat wij er allebei niet mee willen rijden Clown

Iriis_

DenK4ever schreef:
Iriis_ schreef:
Vét veel mensen springen niet meer bij ons.. We hebben nu echt een beetje een nieuwe groep..

morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer morgen ben ik er weer morgen ben ik weer

op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten op wie zal ik zitten

Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper!

DenK4ever

Kirsten_S schreef:

Berlingo heb ik nog nooooooot opgezeten... is dat wat???

Iriis_

fallenangel3 schreef:
Ja maar als je een paard dan lekker de hals wil laten strekken dan kan dit ook niet echt.. Maar ja genoeg over de stoot... we zijn het er volgens mij wel overeens dat wij er allebei niet mee willen rijden Clown

Hahaa nee precies, het is en blijft niet fijn voor het paard! Hoe dan ook.

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 20:40

DenK4ever schreef:
Kirsten_S schreef:

Mwhaaa.. ze springt een beetje vlak, maar als je der lekker aan het lopen hebt is ze wel leuk!

Ik denkkk dat je op... Nicky ofzow zit Tong uitsteken

Ahtnamas

Kirsten_S schreef:

Of misschien weet Frans nog dat je voordat je stopte veel op Rox sprong (toch??) of heeft Rox tegenwoordig bij jullie in de les weer een vaste ruiter?

Iriis_

Hoop ik voor je iig Bloos Tong uitsteken

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 20:41

Ik hoop op.....

ehm... ik weet het eigenlijk niet Tong uitsteken
Ik zie het morgen wel Haha! Kan nu wel van alles gaan hopen, maar misschien valt het dan wel tegen Bloos

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 20:41

Iriis_ schreef:
DenK4ever schreef:

Mwhaaa.. ze springt een beetje vlak, maar als je der lekker aan het lopen hebt is ze wel leuk!

Ik denkkk dat je op... Nicky ofzow zit Tong uitsteken

Je moet er wel goed doorrijden en echt zelfverzekerd opzitten is mijn ervaring met Berlingo. Zand en balken voelen niet zo fijn Knipoog haha ik heb echt bijna hyperventilerend op die knol gezeten Clown

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 20:42

Ik ben toch echt zooooooooooo benieuwd hoe die wit onderlegde neusriem bij Tino staat! Haha!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 20:43

Hoe laaat ben je er Haha!? ik ben er wel vroeg Haha!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 20:50

Ik ben der pas rond 6en..

Maar we gaan eerst Schwoarma eten!! Maar waarom nou precies op woensdag, als ik daarna nog naar de manege moet!! Echt poedersuiker..

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 20:53

Iedereen moet morgen op een km afstand van Iris blijven Knipoog haha Tong uitsteken Als Sabrina op een paard zit dat niet door wil lopen moet je even diep uitblazen als ze langskomt, dan begint het paard gelijk te rennen Tong uitsteken

(ok genoeg flauwe grapjes)

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 20:55

fallenangel3 schreef:
Iedereen moet morgen op een km afstand van Iris blijven Knipoog haha Tong uitsteken Als Sabrina op een paard zit dat niet door wil lopen moet je even diep uitblazen als ze langskomt, dan begint het paard gelijk te rennen Tong uitsteken

Huilen Huilen Tong uitsteken

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 20:56

Iriis_ schreef:
Ik ben toch echt zooooooooooo benieuwd hoe die wit onderlegde neusriem bij Tino staat! Haha!

Is het wel goed als je dan ook met mijn hoofdstel rijdt?
Dan stellen we hem wel af op Tino, want heb geen zin me hele hoofdstel uit elkaar te halen.. Schijnheilig
En kan je met me coolw frontriem rijden.. Haha!

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 20:58

Kirsten_D schreef:
Iriis_ schreef:

Dan stellen we hem wel af op Tino, want heb geen zin me hele hoofdstel uit elkaar te halen.. Schijnheilig

Neusriem is het makkelijkste onderdeel om van een hoofdstel af te halen????? Bloos

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 20:59

Iriis_ schreef:
fallenangel3 schreef:

Huilen Huilen Tong uitsteken

Ik heb wel van die sterke mintjes voor je Tong uitsteken

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 21:00

Kirsten_D schreef:
Iriis_ schreef:

Jaaa is goed hoor Tong uitsteken

Moeten we wel ff het bit veranderen, want die is wel anders.. Tong uitsteken

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 21:01

fallenangel3 schreef:
Neusriem is het makkelijkste onderdeel om van een hoofdstel af te halen????? Bloos

Jaa volgens mij ook, daar hoef je je hoofstel niet voor uitelkaar te halen volgens mij, maar dat zien we morgen allemaal wel! Haha! Maakt mij niet zoveel uit!

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 21:01

Iriis_ schreef:
Kirsten_D schreef:

Jaaa is goed hoor Tong uitsteken

Moeten we wel ff het bit veranderen, want die is wel anders.. Tong uitsteken

Bitten wisselen is meer werk dan neusriem wisselen Knipoog

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 21:03

fallenangel3 schreef:
Bitten wisselen is meer werk dan neusriem wisselen Knipoog

Haha, achjaa, we zien t wel Tong uitsteken

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-08 21:38

Whahaha het scheeld 1 gespje Tong uitsteken bij de meeste hoofdstelllen Tong uitsteken

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 21:38

Jaa klopt Tong uitsteken

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 21:39

is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen is het al morgen