Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

meelen

Re: Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 23:05

'T is weer niks he op de camping Afbeelding

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 23:06

LIQUITA schreef:
Ik doe een gokje!!!
Tytje, Rockoo, Shenavallie, Xan, _Sandra en Incognito zijn op vakantie.
ATE, Winnitou en Iris_ zijn op de manege.
Chareno is haar "zieke" mannetje aan het verzorgen.
Meelen is bij haar ouders op bezoek.
Yinari is haar Shet aan het beleren voor de kar.
Smuidra is aan het dromen van Rod.
Benookduiker en Duikertje zijn de vakantiewas aan het wegwerken.
En Ik? .....ik ben lekker hier in m'n eentje aan het ouwenelen Nagelbijten / Gniffelen

En ik maakte de straten van Wormerveer onveilig met Bram voor de wagen. Nee hoor, ging lekker. We hadden veel bekijks met de drie aanspanningen. Voor alledrei de wagens staan zwarte paarden. We starten eerst op het pleintje voor de Noordsebalk, de kinderen uit de buurt kwamen staan kijken en veel mensen voor de ramen. Volgens mij zijn we wel 7 keer langs de Chinees gereden (voor en achterkant). Die dacht natuurlijk daar komt mijn verse lading bamivlees aan.Hij stond al met een hakmes in zijn handen bij de achterdeur.
Zijn ook heel wat cannabisbalkonnetjes tegen gekomen. Ik kom nu in straatjes waar ik nog nooit geweest ben. En omdat je best wel hoogzit kun je ook mooi binnen kijken, wat een mensen liggen er languit voor de t.v. zeg. Ben ik toch blij dat ik een andere hobby heb....

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 23:09

winnitou schreef:
En ik maakte de straten van Wormerveer onveilig met Bram voor de wagen. Nee hoor, ging lekker. We hadden veel bekijks met de drie aanspanningen. Voor alledrei de wagens staan zwarte paarden. We starten eerst op het pleintje voor de Noordsebalk, de kinderen uit de buurt kwamen staan kijken en veel mensen voor de ramen. Volgens mij zijn we wel 7 keer langs de Chinees gereden (voor en achterkant). Die dacht natuurlijk daar komt mijn verse lading bamivlees aan.Hij stond al met een hakmes in zijn handen bij de achterdeur.
Zijn ook heel wat cannabisbalkonnetjes tegen gekomen. Ik kom nu in straatjes waar ik nog nooit geweest ben. En omdat je best wel hoogzit kun je ook mooi binnen kijken, wat een mensen liggen er languit voor de t.v. zeg. Ben ik toch blij dat ik een andere hobby heb....

Haha wat grappig.
Maar volgens Sanne moet het toch BRAM van Jany zijn.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 23:11

meelen schreef:
'T is weer niks he op de camping Afbeelding

i.p zijn dinsdag en donderdag mijn paarden dagen. Vanmorgen bij Veldt en vanavond mennen.
Toch is het ook vandaag tussen de buien door weer drooggeweest. Was gisteren op de camping en het was toen schitterend.
heb wel een luifel aan de voortent staan, zodoende kan ik met regen ook buiten zitten. Is toch anders dan thuis, dan blijf je langer binnen of komt al helemaal niet buiten.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 23:11

Petra, heeft het nog Afbeelding om 21.00 uur ? Tong uitsteken

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 23:12

meelen schreef:
winnitou schreef:

Haha wat grappig.
Maar volgens Sanne moet het toch BRAM van Jany zijn.

Klopt, waar Kent Sanne haar van?

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 23:14

@Winnitou, wij waren gisteravond in Doorn op campingbezoek en hebben ook heerlijk buiten gezeten.
Vandaag was weer minder qua weer, maar ach.......het is hier nog geen Engeland.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 23:16

Waar wij Jany van kennen?
Toen wij Bruno hadden gekocht, hebben ze samen bij Gré gestaan. Bram is een echte kroelerd.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 23:17

Ik ben zo nieuwsgierig Hoe kennen jullie (of Sanne) BRAM en Jany (je hebt al geantwoord)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 23:18

meelen schreef:
Toen wij Bruno hadden gekocht, hebben ze samen bij Gré gestaan. Bram is een echte kroelerd.

en wie is Gre. Bram staat nu n Starnmeer

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 23:19

winnitou schreef:
Ik ben zo nieuwsgierig Hoe kennen jullie (of Sanne) BRAM en Jany (je hebt al geantwoord)

Mevr. ongeduld hahaha, het antwoord is net gegeven.
Ze reden samen buiten (wedstrijdje) en had Bruno en Bram een keer in de tuin whahaha.
Sanne mocht nog een keertje mee mennen, dus misschien valt er nog wat te regelen?

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 23:21

winnitou schreef:
meelen schreef:

en wie is Gre. Bram staat nu n Starnmeer

Gré (Koopman)is niet tof, die ment trouwens ook bij de ZR.
De stallen van Gré zijn op De Middel (bij het bruggetje)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 23:22

Meelen ik ga stoppen, ga mijn bedje weer eens opzoeken, Ga morgen naar Doorwerth (bij mijn ouders op camping) en zaterdag naar Beekbergen (NK Marathon -4 span). Maar eerst morgenochtend de echo van mijn hals, ben benieuwd maar de uitslag zal wel even duren.. Welterusten alvast. Niet te veel bladzijden vullen anders moet ik zo veel bijlezen en we moeten eerst nog bepalen wat we gaan doen (of wordt het bowlen. Ate is nl al ingegooid.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 23:24

winnitou schreef:
Meelen ik ga stoppen, ga mijn bedje weer eens opzoeken, Ga morgen naar Doorwerth (bij mijn ouders op camping) en zaterdag naar Beekbergen (NK Marathon -4 span). Maar eerst morgenochtend de echo van mijn hals, ben benieuwd maar de uitslag zal wel even duren.. Welterusten alvast. Niet te veel bladzijden vullen anders moet ik zo veel bijlezen en we moeten eerst nog bepalen wat we gaan doen (of wordt het bowlen. Ate is nl al ingegooid.

O ja je nek. Ik zal voor je duimen dat het niets ernstigs is.
Verder wens ik je veel plezier morgen en beter weer dan vandaag.
Weltrusen enneeeeeeh tot Bokt Koe

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 23:26

Nou, dan ga ik ook maar. Ga hier niet in m'n eentje zitten ouwenelen.
Doegies

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 10:49

meelen schreef:
winnitou schreef:

Mevr. ongeduld hahaha, het antwoord is net gegeven.
Ze reden samen buiten (wedstrijdje) en had Bruno en Bram een keer in de tuin whahaha.
Sanne mocht nog een keertje mee mennen, dus misschien valt er nog wat te regelen?

Moet ik het doorgeven aan Jany?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 10:53

De echo is gebeurd, geen mediale halscuste maar eeen cyste in de schildklier. Moet nu via de huisarts (als het verslag en de bloeduitslag er is) afspraak met internist en dan moet er een punctie gedaan worden en onderzocht worden.
Daar gaat dus weer een week/weken overheen voordat ik verder wat weet. Maar het zal wel goed zijn (altijd positief denken).
Nu de laatste spullen in de auto en dan naar mijn ouders....
Tot morgenavond....

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 11:44

winnitou schreef:
De echo is gebeurd, geen mediale halscuste maar eeen cyste in de schildklier. Moet nu via de huisarts (als het verslag en de bloeduitslag er is) afspraak met internist en dan moet er een punctie gedaan worden en onderzocht worden.
Daar gaat dus weer een week/weken overheen voordat ik verder wat weet. Maar het zal wel goed zijn (altijd positief denken).
Tot morgenavond....

Hoop voor jou dat het mmevalt allemaal, Winnetou.
Ik heb van de week Evert gesproken (je kent hem wel). Hij wil dolgraag ook een keer komen kijken bij dat mengebeuren van jou. Donderdagavond zijn we vrij. Kunnen we een afspraak maken?????? Cool Cool Cool Cool Cool Cool

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 12:18

@Winnitou..... schiet ook weer lekker op. (niet dus) Zal ook wel langer dan 1 week duren voor je echt wat weet. De uitslag van zo'n punctie is er natuurlijk ook niet meteen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 12:23

smuidra schreef:
winnitou schreef:
Tot morgenavond....

Hoop voor jou dat het mmevalt allemaal, Winnetou.
Ik heb van de week Evert gesproken (je kent hem wel). Hij wil dolgraag ook een keer komen kijken bij dat mengebeuren van jou. Donderdagavond zijn we vrij. Kunnen we een afspraak maken?????? Cool Cool Cool Cool Cool Cool

Donderdag a.s. hebben we proefexamen theorie + inspannen, kun je beter die week daarop komen kijken.
Groetejes

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 13:04

ben ook ff druk met inpakken ga na het eten naar breda we hebben een fam dag van peter zijn fam ze hebben een groot huis gehuurd icl sauna geen idee wat we morgen gaan doen maar dat zien we dan wel wel weer ff gezellig met ze allen sommige heb ik al jaar niet gezien word dus wel leuk en veel te kletsen

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 15:10

OK Winnetou. Doe je best. Ik zal het doorgeven aan Evert. Ben jij donderdagochtend op de manege?????? Kunnen we nog wat afspreken.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-07 15:32

meelen schreef:
Petra, heeft het nog Afbeelding om 21.00 uur ? Tong uitsteken

Nee....dit keer klopte er niks van Rolleyes

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-07 15:36

ATE schreef:
ben ook ff druk met inpakken ga na het eten naar breda we hebben een fam dag van peter zijn fam ze hebben een groot huis gehuurd icl sauna geen idee wat we morgen gaan doen maar dat zien we dan wel wel weer ff gezellig met ze allen sommige heb ik al jaar niet gezien word dus wel leuk en veel te kletsen

heej Jo...ik wist niet dat je vandaag al weg zou gaan. Heel veel plezier!!!!
Enneh...zondag wel op tijd terug zijn voor de BBQ he Knipoog .

Oja, avatar foto is inderdaad Dé camper waar mee we naar Frankrijk gaan Ja Rock-on, dudes!
Hyper! ik heb er zin in, ik heb er zin in....

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 23:15

@LIQUITA heb je lekker gereden in je eentje?
Ongezellig hé zo helemaal alleen. Maar wel goed om te oefenen.
Was het nog wat drukker geworden in de kantine?