Wat is voor jullie, uitgaande van een eigen paard, een goede dierenarts. Waarover moet die beschikken, qua materiaal, eigenschappen enz.?
Hoop dat ik iets eraan heb
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sence schreef:Vandaag die bijeenkomst gehad. Het leasen voor de mensen met paard, word 10 euro duurder per 1 jan. En met een pony iets van 7 euro. ivm. de prijzen van het eten of het stro, weet niet meer precies. Half okt. hopen ze over te gaan! We hebben er ook een rondleiding gekregen, en het ziet er echt fantastisch uit!
Alleen dat het duurder word, dat is niet zo leuk natuurlijk. Als het hierna nóg duurder word, dan kap ik er waarschijnlijk mee, want dan kan ik het niet meer betalen.
RianneH schreef:even een vraagje, als aankomende da
Wat is voor jullie, uitgaande van een eigen paard, een goede dierenarts. Waarover moet die beschikken, qua materiaal, eigenschappen enz.?
RianneH schreef:even een vraagje, als aankomende da
ditchie schreef:Eigenlijk een wat rare vraag.. ik weet niets van materialen.. Het allerbelangrijkst is de kunde van de arts. Iemand die inzicht heeft in kwalen enz.

RianneH schreef:@Sence en alle andere leasers, vervelend zeg! Maar wel typisch Wilfred..gooide vaak de prijzen omhoog.. Het klopt dat ze oogst van het stro slecht is dit jaar. Heb er een hele middag over gesproken met de nieuwe eigenaars van de Hoeve. Maar wat ik dan weer niet snap is dat de prijs per Januari omhoog gaat. Stro prijs is nu al hoog toch?

RianneH schreef:@Xippo, jou ken ik ook nog wel. Je kent Tanja zeker nog wel?
Ik stond altijd met open mond te kijken om hoe jij en die pony reden. Veranderde opeens van beginnerspony is ware dressuurkrackEcht goed. Jammer dat hij zo geeindigd is...
Lied heeft nog wel foto's van Donald op de computer staan dacht ik. Anders heb ik desnoods nog wel een oude horsepower voor jeGeef maar een gil, dan stuur ik hem op
Maysie schreef:He Geeske alles goed?! Lang niet gesproken joh! WIst niet dat je op bokt zat..
Hoe gaat het met het rijden/ wedstrijden?
Jobbeltje schreef:Wellicht omdat de meeste lease-contracten in januari afgesloten zijn? En ook voor een jaar geldig zijn? Ik neem aan dat je dan een vast bedrag afspreekt voor dat lease-jaar....
Maysie schreef:Ja zo was het wel iets toch?
Maargoed de stroprijzen zijn zeker abnormaal duur dit jaar *zoals hierboven gezegt* dus dan is het al snel logisch dat prijzen omhoog gaan..
@ Rianne: Je moet wel rekening houden met het feit dat je en bedrijf runt he en dan moet je het zoveel mogelijk aan doen om de klant niet teveel te laten betalen maar ja als bepaalde goederen ontiegelijk in prijs stijgen dan zal je wel moeten omhoog gaan wil je goed blijven draaien
Dan is dit topic natuurlijk niet te missen
haha.. Hoe isie nu?
Heb heel vaak op hem gereden! Maar nog vaker op kleine Woody
Wel raar dat Donals ineens zo anders werd.. echt jammer! Want het was altijd een schatje!

de enige foto van mn vriendje op de computer.. 

Nu alweer laatste jaar Bachelor, dus het gaat goed
Wat ben jij zoal aan het doen?
Maar das ook alweer heeel lang geleden! Werk je daar nog? 
Ook heel anders 
Ik kan er ook niet zonder... ik rij nu bij de studentenruiters in Utrecht.. Heel gezellig! Maar na mn studie wil ik echt ergens een paardje vinden waar ik ook al mn tijd in kan steken (en natuurlijk ooit een eigen paardje he
)
ditchie schreef:Oehhh Geeske is al huisje boompje beesje :p![]()
In Bolsward helemaal!! En hoe bevalt de emigratie?![]()
Ik zit ook al gekluisterd met Marcie samen. Hoelang woon je daar nu al?!
Sence schreef:Het blijkt een schoonheidsfoutje te zijn. Hij heeft er dus geen pijn van ofzo, en dat er ook topspringpaarden die het ook hebben. Waarschijnlijk onderuit gegaan in het land ofzo...
Maar ik vind dit niet bepaalt normaal voelen, en heb ook nog nooit een springpaard gezien die dit had, maar goed. Hij loopt ook schots en scheef en valt steeds naar binnen in de stap. Als je stapt, is het net alsof je op een kameel zit, omdat hij sowieso om de 3 passen zn been in de lucht gooit, en hoger als met zijn normale tik, zeg maar. Ook maakt hij zijn pas niet af, dus zou je toch denken dat er wel íets meer aan de hand is.. ?