Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 09:19

Doei!

Ik ben half wakker Gaaaap

Voor mij is dat oud nieuws, je belde tijdens 't eten dus ik wist 't meteen. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 09:39

Hahaha tof zeg Clown

Ik ben nu wel ongeveer wakker denk ik Gaaaap Weer een nieuwe werkdag en gelukkig is het weer een beetje beter, lekker helder hemeltje. Dat is al veel beter!

Vannacht kan de temp teruglopen richting vriespunt. Doen jullie een extra deken om? Ik zit eraan te denken om de anderee 200gr eronder te doen. Maar ik heb echt geen verstand van die dingen!!!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 09:42

Ah men weer naar 't vriespunt, balen. Ik dacht net gisteren nog effies en d'r kan een deken vanaf... Rotweer. Hoeveel heeft Whis nu op?

Ik ga de hondjes ff rondslingeren, brb.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 10:10

Ola!!!!!!!!!!!!!!!

Ben weer gearriveerd. Huilen Het was 4 dagen om en nabij de 20 graden en volop ZON.
Onze heenvlucht verliep sneller, want we hadden meewind. We vertrokken hier in het donker en kwamen daar aan in het zonnige licht. Veel te warm gekleed zeg maar.

Naar de trein gewandeld en vervolgens overgestapt op de metro en zo voor het hotel uitgestapt. Hotel zat echt maar 500 meter bij de Rambla vandaan.

Onwijs veel indrukken opgedaan, veel zwervers gezien, bedelaars, onguur lui en héééél vééééél kleine mensen.

Ik had de eerste dag alleen mijn Sendra's aan, oei dat ging pijn doen, dus ik aan de overkant van het hotel een paar gympen gekocht maat 43! (sorry mijn voeten zijn niet kleiner te krijgen!) wordt ik geholpen door een vrouwtje van circa 1,55m ofzo: haar ogen puilden zowat uit toen ik zei dat ik de andere schoen ook even wilde proberen. Volgens mij heeft ze een nachtmerrie gehad dezelfde avond over Bigfoot Clown

Het was vooral in de binnenstad erg druk overal, je kon over de hoofden lopen. We zijn gisteren een metrolijn helemaal afgereden, komen we in een buitenwijk, waar allemaal mannelijke vutters bij elkaar staan met kanaries en vinken in kleine kooitjes, om ze te laten fluiten. Was wel een onwijs mooi gehoor.

Verder zaten er in de palmbomen een soort groene kleine papagaaien te nestelen en te kwetteren. Ook sehr schön.

Natuurlijk iedere dag aan de Tapas en de cerveca (dat laatste was wel duur, tussen de 4 en de 5 euro voor een halve liter)

Bommetje?
Niets van gehoord, ook niet van de hotelmensen. Het enige bommetje wat ik heb mee gemaakt was vanmorgen op het toilet na 4 dagen overvloed aan olijfolie... Bloos

Ik ga vanmiddag weer lekker naar stal, heb de mannen wel gemist..

En Beau en Suus ik ben blij dat jullie poniews de carrots appricieren.

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 10:11

Ja, heb gister zodra ik thuis kwam de knoop doorgehakt en gebeld. Ik vind het hier niet leuk. Ik heb geen aansluiting bij deze mensen en het werk is saai.

Maar ik loop al zo lang te klooien met werk, kan steeds maar niet de juiste baan vinden en dit leek zo perfect dat het een moeilijke beslissing was.

Whis staat al de hele winter onder 1 deken toch? Dan denk ik dat het niet nodig is om er een extra bij te doen, maar ik zou het even met Eef overleggen als ik jou was. Bij Indian had ik wel altijd twee dekens met die temperatuur, maar Indi was een koukleum. (En die staat nu ook in zijn blootje buiten in Zeeland Nagelbijten / Gniffelen ben zo benieuwd hoe hij er uit ziet, zo dik in zijn haar)

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 10:17

Nou veel plezier bij je nieuwe baan zeg maar. Wanneer ga je er beginnen?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 10:29

Hej! Niks mis met kleine mensen hoor! Nagelbijten / Gniffelen Heb je 't een beetje naar je zin gehad? *LOL*

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 10:33

Ja lekker naar mijn zin gehad.
Met kleine mensen is niets mis Ach gut , maar als je hier bv in de binnenstad loopt, dan val ik niet zo op qua grootte, zeg maar, daar was ik echt gewoon groot. *LOL*

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 10:36

Ik ben gewoon echt klaar wakker. Ik ga zo nog even 2 dekens repareren en tussen 12 en 13 uur komt er iemand een staldeken halen die ik te koop heb staan. Dus nu gewoon maar mijn tijd verdoen met achter de pc zitten....
Koffers zijn al uitgepakt, maar de was doe ik nog niet want Niels immiteerd Doornroosje nog zooooooooooo goed, dat ik hem niet wil wakker maken door de wasmachine aan te zetten.Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 10:37

Hihi lampjerulez hier op bokt is volgens mij groter dan 1.90, die zou daar ook wel opvallen denk. *LOL* 't Ziet er al grappig uit als ze naast mij loopt. *LOL*

Stace zegt "senk joew for die kerrots" Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 10:37

Nouja, Doornroosje moet toch ooit wakker gemaakt worden... Haha!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 10:38

Ik ga zo wel even echte koffie zetten, misschien dat hij dan wakker wordt van de lucht van verse, lekkere koffie....
Die in Spanje is echt niet te hachelen.Boos!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 10:39

Koffie in Spanje? Ik zou de hele dag aan de pina colada zitten. *LOL*

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 10:39

Jus_dOrange schreef:
Stace zegt "senk joew for die kerrots" Clown

You're welcome!!!!!!!!!!!!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 10:40

Jus_dOrange schreef:

Nope cerveca, maar ik benne niet een alcoholdinges, dus beginnen we maar met koffie, of thee of Jus_dOrange Haha!

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 10:41

IJp schreef:
Nou veel plezier bij je nieuwe baan zeg maar. Wanneer ga je er beginnen?

Ik hoop maandag, maar ik moet nog even kijken of dat gaat lukken. Heb wel verteld dat ik wegga, dus ze moeten nu als de sodemieter een nieuwe 'Eva' zoeken.

Nou, klinkt alsof je het naar je zin hebt gehad in Barcelona. Hier was het alleen maar regen en wind, dus je hebt hier niets gemist.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 10:42

Enne volgens mij is sangria de plaatselijke versnapering daar, en dat lust ik nou net niet.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 10:43

In je proeftijd heb je toch geen opzegtermijn???? Jammer voor hun, maar wel waar..

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 10:44

IJp schreef:
Jus_dOrange schreef:

Nope cerveca, maar ik benne niet een alcoholdinges, dus beginnen we maar met koffie, of thee of Jus_dOrange Haha!

Bij jou eindigt alcohol ook wel eens met kapotte bumpers toch? Haha!

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 10:45

Nee, en ik werk voor een uitzendbureau, dus zelfs als ik nu mijn tas pak en Hasta la Vista baby roep, dan kunnen ze er ook niets aan doen.

Maar ja, uitzendbureau moet nog wel iets nieuws voor me zoeken dus wil me wel netjes gedragen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 10:48

Hmm da's balen dat je je moet gedragen. Tong uitsteken

Ik ga langzaamaan weer wat positieve fibes richting Stace d'r schoft sturen, als dat ding nou niet is gegroeid voordat ik er weer op ga moet ik toch echt op zoek naar een andere roze pad. Nagelbijten / Gniffelen

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 10:51

Ja, en hier kan ik jullie lastig vallen onder werktijd maar dat kan ook niet meer als ik daar werk.... Nagelbijten / Gniffelen

Ach, joh dat kleine proppie gaat gerust nog wel schoft ontwikkelen hoor Haha! En anders heb je toch een goed excuus om weer lekker te gaan shoppen
Cool

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 10:54

Natas schreef:
Bij jou eindigt alcohol ook wel eens met kapotte bumpers toch? Haha!

En spiegels en achterlichten. Maar sindsdien geen alcohol meer als ik moet rijden.....

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 10:56

Ha Doornroosje is wakker, heb net koffie gezet, dus ga socio-en.
Mijn pc staat nl boven en de koffie beneden, en mijn wakkere schoonheid is straks ook beneden. Maar eer ik naar beneden gaan, ga ik eerst naar boven om de was in de machine te doen. Leuk zo'n groot huis, maar al die trappen!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 10:56

Tot een paar weken geleden stond ze nog onder 2 dekens, Whis is ook een koukleum volgens Eef Nagelbijten / Gniffelen

Zo te horen was het een erg gaaf weekend IJp!!! Het is volgens mij een hele mooie stad *LOL* Arm vrouwtje heeft nog een grote voeten trauma Nagelbijten / Gniffelen

Wel leuk dat je nu een nieuwe baan hebt! Hopelijk gaat deze je wel bevallen! Ik snap echt wel dat mensen heel vaak van baan wisselen. Het lijkt me zo moeilijk om iets te vinden dat je leuk blijft vinden tot je 65ste! Ik heb nu ook echt een baalweek. Volgens mij ben ik deze week het mikpunt van zeurende klanten. Ik heb er nu 1 die laat de hele week op zich wachten en verandert constant van acco. Gisteren had ik het superdruk en hij was steeds onbereikbaar. Vervolgens kon ik hem eindelijk om tien voor 6 weer te pakken krijgen (om 6u sluiten wij). Krijg ik zojuist over me heen van hem dat als ik om 10 voor 6 bel dat dat te laat is en dat hij daar zo weinig mee kan Frusty En nu kan ik hem g*dverdomme weer niet bereiken!