stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 20:21

Ohja, ik heb nog een leuke foto gemaakt... Niet echt een kwaliteits foto, maar hij is toch wel leuk. Pia heeft al kerstbomen gehaald, en er stonden een paar dozen met kerst-spullen in de kantine... Ineens zie ik wat bewegen... ik kijk eens goed.. :
Afbeelding
Storm!! hahahahaha Ik heb even in de doos gekeken, of er geen kerstballen in geplet waren, maar er lagen papieren kerstklokken in enzo... dus ik heb Storm maar gewoon laten liggen! hihi

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 20:21

Ohhhhhhhhhhh Ellen wat is t toch een varkentje Haha! Ze doet t echt om jou te pesten hahahaha. Leuke foto's van dat vies diertje.

Als avatar maatje denk ik Ellen. Maar zie je nog sneeuw dan? Ze zijn nl nogal zonnig.
Let it snow let it snow let it snow......

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 20:23

Dabo schreef:
Ohja, ik heb nog een leuke foto gemaakt... Niet echt een kwaliteits foto, maar hij is toch wel leuk. Pia heeft al kerstbomen gehaald, en er stonden een paar dozen met kerst-spullen in de kantine... Ineens zie ik wat bewegen... ik kijk eens goed.. :
Afbeelding
Storm!! hahahahaha Ik heb even in de doos gekeken, of er geen kerstballen in geplet waren, maar er lagen papieren kerstklokken in enzo... dus ik heb Storm maar gewoon laten liggen! hihi

hahahah malle Storm! Ik heb vandaag ook de boom opgezet met Thimo (comleet met warme choco met slagroom en kerst kransjes Knipoog ) en Piaf zat ook meteen in de doos. Mal he dat blijken ze toch geweldig te vinden Pling

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 20:28

hahahaha ellen wat een lekker varkentje Haha!
en katten en dozen, dat is hier ook vaste prik !
dat vinden ze idd geweldig.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 20:30

Voor Annemiek alvast dus deze:
Afbeelding
Final Version Knipoog

Voor Shirley: Ik heb de donkerste genomen:
Afbeelding
Is het wat..? Haha!

Een van onze katten is ook gek op dozen... Als die een doos ZIET zit ze er binnen een paar tellen in! hahahaa (zie ook in mijn profiel) Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 20:37

Laatst bijgewerkt door sjorsie op 08-12-06 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 20:42

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 20:50

Die Herman is echt gek.. is hier ff aan het laden Haha!
Dat verhaal had ik gisteravond ook gelezen.. je schrikt je toch dood, wat lopen er een gekken rond op deze aardkloot he? :S

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 20:55

ja echt eng en je hoort het steeds vaker, ik hoop dat ze lekker ver van ons weg blijven

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 21:42

Wat si hij leuk geworden joh.Dank je wel.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:03

Maar hoe krijg ik die nu in mijn profiel geplaatst??
Wat een zwerver die bella dus morgen niet meer opjagen of zou een duikplankje wat zijn??

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:32

Zirano schreef:
Maar hoe krijg ik die nu in mijn profiel geplaatst??
Wat een zwerver die bella dus morgen niet meer opjagen of zou een duikplankje wat zijn??

jaaa ik werd gewoon gestraft door die smeerpijp! hahahaah Maar ik kan er wel om lachen gelukkig. Dit zwempak is redelijk snel droog, als ik hem voor mijn kast hang. Haha!

Rechtsboven deze pagina zie je een aankliklink: User Control Panel. Klik daarop.
Dan klik je links op 'Profiel'
Dan op >>jouw avatar.
Dan zet je in DIT vakje: Upload vanaf een Internet lokatie (URL)::
DEZE zin:
http://i24.photobucket.com/albums/c18/D ... Sneeuw.gif
Dan klik je op VERZENDEN, en klaar ben je! Haha! Haha! Succes!

ps, ik zie dat hij in dat http://adres puntjes zet... Als je met je rechtermuisknop op de link klikt, en 'snelkoppeling kopieeren' kiest, heb je hem gekopieerd, en kun je hem zo in dat vakje plakken (ook weer rechtsklikken in het vakje, en 'plakken' kiezen Knipoog

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 23:45

Dabo schreef:
Voor Shirley: Ik heb de donkerste genomen:
Afbeelding
Is het wat..? Haha!

Ja hij is mooi! Thanks OK dan!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 03:32

hahah jullie laten mij wel lachen hoor dames! Haha!
eerst zwemeend narbella Clown en daarna herman Sigaar Tong uitsteken

mooie foto van zirano en chantal!

leuk he die spruitjes sjorsie! ideale en gezonde beloning voor paarden Knipoog
alleen jammer dat ze maar een bepaalde tijd van het jaar er zijn...

Vandaag minder leuk nieuws gehad over wild rose....Ger de vader van brenda heeft haar zien luchtzuigen Verdrietig
ze doet het niet vaak of ernstig maar toch....het begin is er dus nu maar snel indammen dan!
gelijk op zoek naar een speelbal dus als iemand wat weet ,graag dan!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 04:07

hoi Ik had het daar gisteren met van der Marel over die man die laserd en die vertelde dat dat 9 van de 10 keer kwam omdat hij dan last heeft van zijn keel,en vaak is daar wat aan te doen.
Ook dat dravertje dat bij ons in dat straatje gekomen is begint met weven,dus zodra ik die mensen zie zal ik ze dat vertellen.
Het is ok niet vaak maar ook dat begin is er.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 04:08

Trouwes ben je Vroeg of juist Laat??Ellen zoals je zsiet het is gelukt.Dank je wel.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 04:31

haha lekker laat Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 10:36

Goede morgen mensen! Ik ben net wakker.. Bloos hihi
Het is je gelukt Marjan!! toppieeeeeeh!
Die spruitjes he? (die eet ik dus NOOOOOOIT) geef je die gewoon rauw? uit het netje van de supermarkt? Bella lust ze vast ook wel hahahaha
Betere beloning dan snoeppp... (maar dat is OOK lekker!) Haha! Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 10:41

Ik had het er met Knibbe over DA en ze mogen absoluut maar een of twee per paar dagen vanwege het nitriet gehalte(dat is dus slecht voor paarden>
Ik had ze ook al gekocht voor Zirano en Ger waarschuwde mij al,daarna Knibbe nogmaals dus ze zijn bij mij in de prullenbak verdwenen.Een sinaasappel of gewoon appeltje is dus beter.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 10:45

Goedemorgen treouwens het weerpraatje was achterwege gebleven Ik was lekker mijn bed ingedoken,en werd net door de postbode(belde maar 1 keer) wakker gebeld.Straks even naar Zirano.
Annemieke Eddy was gisteren vergeten om door te geven dat je gebeld had,ik was lekker een behoorlijk eind aan het wandelen met de hond(ook hij kwam de laatste tijd aandacht te kort)Omdat ik drijfnat thuis kwam ben ik lekker in bad gegaan en daarna alles vergeten(was gewoon tijdens mijn bubbeltjes in slaap gevallen).en toen dorgeschoven mijn bed in(sorry)Wat zei van der Marel??

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 10:51

En... wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar Verward Tong uitsteken Heel erg bedankt Ellen! Ben er erg blij mee!

Die van Shir is ook erg mooi zeg!

Morning allemaal.

Net mijn bed uit en lekker onder de douche geweest. Eindelijk schijnt de zon weer Cool

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 10:55

Annemieke vertel(anders PB) want ik moet zo weg.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 10:55

Hey Mar leuke foto van Chantal en Zirano in je profiel! Haha heel Taams in de kerstsfeer met al die sneeuw Haha!

Van de Marel vond dat het al beter ging met Omar en hij reageerde minder heftig op de behandeling dan de vorige keer. Over de bult... hij weet het niet zeker of hij het weg kan krijgen. Hij wil het nog 2x ofzo behandelen en als dat niet lukt zei hij dan heb ik gewoon een paard met een bult Scheve mond Opereren enzo moest ik niet doen zei hij want dat is te riskant en hij heeft er geen pijn van zei hij want hoe hij er ook in prikte en kneep hij reageerde er niet op.

Hij kwam pas om 22.15 uur. Gelukkig maakte het voor Laura niet uit hoe laat het werd dus rond 23.15 uur ging ik pas naar huis. Omar was weer super braaf. Hij heeft ook nog even naar Gilles van Esther gekeken maar dat was allemaal okay geloof ik. Oh ja Mar ik heb medicijnen voor Hans en Harmen gekregen. Ik begreep dat Goodwill gisteren ook is behandeld. Die medicijnen staan dus in mijn kast.

Ik zie je om 15.00 uur op stal!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 10:57

Is Hans dan niet gekomen???? die zou ook daarheen gaan om alles nog even met van der MArel te bespreken? Ik Ben blij dat alles beter gaat en van die bult wachten we gewoon af.We spreken elkaar vanmiddag(Doeg)

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 10:59

AnneOmie schreef:
En... wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar Verward Tong uitsteken Heel erg bedankt Ellen! Ben er erg blij mee!

Die van Shir is ook erg mooi zeg!

Morning allemaal.

Net mijn bed uit en lekker onder de douche geweest. Eindelijk schijnt de zon weer Cool

Hij is mooi hoor je avatar. Moet ik je de foto zonder naam opsturen of pluk je die vd vorig pag? Dan kan je m vaker gebruiken. Die naam erin is ook zowat....