Storm!! hahahahaha Ik heb even in de doos gekeken, of er geen kerstballen in geplet waren, maar er lagen papieren kerstklokken in enzo... dus ik heb Storm maar gewoon laten liggen! hihi
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ze doet t echt om jou te pesten hahahaha. Leuke foto's van dat vies diertje.Dabo schreef:Ohja, ik heb nog een leuke foto gemaakt... Niet echt een kwaliteits foto, maar hij is toch wel leuk. Pia heeft al kerstbomen gehaald, en er stonden een paar dozen met kerst-spullen in de kantine... Ineens zie ik wat bewegen... ik kijk eens goed.. :
Storm!! hahahahaha Ik heb even in de doos gekeken, of er geen kerstballen in geplet waren, maar er lagen papieren kerstklokken in enzo... dus ik heb Storm maar gewoon laten liggen! hihi
) en Piaf zat ook meteen in de doos. Mal he dat blijken ze toch geweldig te vinden

mijn katten zijn idd ook gek van dozen, heeft iedereen nu sneeuw?
Zirano schreef:Maar hoe krijg ik die nu in mijn profiel geplaatst??
Wat een zwerver die bella dus morgen niet meer opjagen of zou een duikplankje wat zijn??

Succes!
Dabo schreef:Voor Shirley: Ik heb de donkerste genomen:
Is het wat..?
en daarna herman

hihi
Heel erg bedankt Ellen! Ben er erg blij mee!
Opereren enzo moest ik niet doen zei hij want dat is te riskant en hij heeft er geen pijn van zei hij want hoe hij er ook in prikte en kneep hij reageerde er niet op.AnneOmie schreef:En... wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar![]()
Heel erg bedankt Ellen! Ben er erg blij mee!
Die van Shir is ook erg mooi zeg!
Morning allemaal.
Net mijn bed uit en lekker onder de douche geweest. Eindelijk schijnt de zon weer