Wat lief, Else! Mijn vader vind Harry echt een geweldig eigenwijs beest en op vakantie wilt ie wel wandelen, maar dat zou ie niet doen. Hij heeft er trouwens wel een keer opgezeten. Hij is wel fan van Jeroen, want dat vind ie zo'n zielig beestje. Mn zus vind alles eng en mijn moeder eigenlijk ook wel. XD
Ja, echt dat hyvesbericht. Echt apart weer, kom niet meer van haar af. Vanaf de voornruiters al niet.
Haha, ik had eerst ook mn twijfels met mn pa. Maar als je ziet wat voor figuren er allemaal op hebben gezeten, vond ik dat kleine stapritje ook niet zo erg. XD
Haha inderdaad, maar die van jou is het natuurlijk een beetje gewend. Mijn vader is 1,95 lang dus dat past zo ie zo niet op een 4 jarig paardje van 1,64 hoog.
Mijn singel is kapot. Echt handig weer. Hij is nu nog heel, maar weer niet hoelang ie het vol gaat houden.
Harry en ik hadden net een lol xD Beest was eerst niet vooruit te branden en ineens had ie een energieoverschot. Draven dat ie deed, geweldig. Heb hem nog nooit zo zien strekken. Helemaal vrolijk was ie.