Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

(wauw, dat klinkt best ernstig).

) .
Mariette gaat Fleur starten, zij kan nog lekker bij de pony's 
Maar goed, levert wel mooie plaatjes op: viewtopic.php?f=53&t=627052&hilit=
) en er jassen van te maken. Cruella snapte alleen niet dat de betreffende shetlander een ruin was waar je dus niet mee kan fokken... Die gezichtjes van die kinders, echt prachtig toen!manic schreef:Tot zover ik weet niet nee... Het is inderdaad wel triest. Ook veel spanningen op het terrein enzo, dus ik doe lekker mijn paardje en ga dan weer naar huis.
Hoorde dat er bij Zeinstra knallende ruzie was geweest, maar mischien is dat weer een heel opgeblazen verhaal. Hoe gaat het met Padaula?

manic schreef:Had ze al gezien
Ziet er super uit... Die stal trouwens ook... Echt apart. Ben er nog nooit in het echie geweest, maar wel altijd van veraf bewonderd. Wist niet dat jullie ook griekse zuilen hadden
manic schreef:Ik hoor dat jullie ook champagne proeverij doen
daar ga je ook raar van praten ja!

manic schreef:Tot zover ik weet niet nee... Het is inderdaad wel triest. Ook veel spanningen op het terrein enzo, dus ik doe lekker mijn paardje en ga dan weer naar huis.
Hoorde dat er bij Zeinstra knallende ruzie was geweest, maar mischien is dat weer een heel opgeblazen verhaal. Hoe gaat het met Padaula?

Hij was wel echt heel druk, vandoor schieten, willen racen en enorm aan het klieren, had ik natuurlijk geen martingaal, geen zweepje en dressuurteugels die laatst in de olie hadden gelegen
Ik was samen met batje en met nog een stalgenootje een lekker stapritje gaan maken. Helaas was er wel iets naar gebeurt op het laatst, toen we over de brug liepen naar de kalfjeslaan zakte het paard van me stalgenootje door de bodem! De brug is verrot dus oppassen als je daar gaat rijden!!!!! Gelukkig is het allemaal goedgekomen met het paardje, hij had wel peesbeschermers om waar een paar flinke krassen in zitten... Ik heb het al bij equito gemeld zodat ze er rekening mee kunnen houden als ze gaan buiten rijden.
Mijn instructrice heeft een zwak voor Amber, dus als die bij ons op stal gereden moet worden...