Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TurboTinker

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 18:53

peetorlan schreef:

Snackie blij dat je paardje nu iemand heeft die goed voor hem zorgt.

hejhej,niet zo hard hoor, kheb hem niet verkocht hoor hihi

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-06 19:05

Nee ik bedoel dat hij aan jou een goede eigenaar heeft hihi

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 21:12

ow hihi, sorry,ben ook blond he Knipoog maar bedankt.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 14:04

peetorlan schreef:
Wat een drukte hier zeg hihi

Ik keek net in me mailbox en Whis heeft een officiele date staan met chuckie (chakotay).
In de laatste twee weken van maart volgend jaar gaat ze uit logeren.
Bij haar lieffie (sorry friedje), voor een sexdate hihihi.
Ben echt blij man whahahahh

Lin als ze maar naar hun zin hebben daar en weer veilig terug komen.

Snackie blij dat je paardje nu iemand heeft die goed voor hem zorgt.

He wat leuk Peet! Spannend hoor. Heb je een foto van hem??

Fijn dat je mannen veilig zijn aangekomen he Lin!

Zo vandaag een lekker ochtendje stal gehad. Yus liep super en was nog eens lief ook hihihi
Nu weer snel mijn bedje in, want ik begin een beetje ziek te worden ben ik bang...

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 15:16

hallo allemaal zo even vanuıt turkıje buurten.moest even een hoop bıjlezen.morgen nog 1 dag en dan ben ık weer terug.we hebben 2 dagen regen gehad en 1 dag bewolkt.maar vandaag scheen de zon en lekker aan het zwembad gelegen.morgen laatse dagje aan het strand.verder ıs het een erg mooı hotel en heel veel lekker eten met heel veel taarten enzo.nıet echt gezond haha maar kan het echt nıet laten lıggen. ık mıs me blonde spook wel hoor..maar hoorde dat het goed met hem gaat. als ık dınsdag terug ben ga ık gelıjk weer naar hem toe. en ık mıs me kater banjo ook erg he ben je op vakantıe en dan mıs je je beestjes haha..nou mıjn ınternet tıjd zıet er bıjna weer op moet je voor betalen dıe turken weten wel hoe ze geld moeten verdıenen hoor haha. tot dınsdag allemaal en geef spetter een dıkke knuffel en een smakkerd van me

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 15:32

Nou hier even een paar foto's die Dave heeft gemaakt. Haha!

Vanuit het vliegtuig...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De auto die ze gehuurd hebben...
Afbeelding

Afbeelding

Helemaal op...
Afbeelding

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 17:05

Hai hai, het was gezellig om bij jullie op stal te ontmoeten en kennismaken met Ietsen Haha!

Jullie staan wel op een top locatie! OK dan!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-06 18:05

Beterschap mir en ik heb al een foto van hem op het topic staan dacht ik hihi

Gave foto's lin.
Ahhh en die ramon helemaal stuk hihi
Nou die auto ruil ik zo voor de mijne hoor.

Debor leuk dat je ff vanuit turky online was hihi
Tot dinsdag.

Gracy toplokatie is het zeker.
Ik wens jou en wil en ietsen een hele leuke fijne tijd toe.
Maar dat zal denk best gaan lukken.

Vandaag lekker met Whis bezig geweest.
Ze loopt heerlijk de laaste dagen ook bij Rox gisteren deed ze al haar best.
Maar vandaag weer.
Heerlijk hoor als zo genieten van haar

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 21:31

Whisper is ook een mooi Tinker om te zien.

Wel jammer dat ze last heeft van d'r longen. Ach gut Gaat het nog beter nu met de medicijnen?

Heb je al een hengst uitgezocht?

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 21:36

Hey Debor! Leuk dat je zelfs vanuit Turkije aan ons topic moet denken, hihi! En met Spetter gaat het inderdaad nog steeds goed! Alhoewel hij op dit moment erg vies is, hihi! En zijn halster is zoekies, want die is afgevallen denk ik in het land. En Arjan heeft al lopen zoeken, maar kon hem niet vinden en vandaag zijn pa en ma Langelaan ook nog wezen zoeken met zijn 2tjes en konden hem ook niet meer vinden Boos!
Van de week lag Spetter lekker in zijn stalletje, maar hij ging op een gegeven moment helemaal plat liggen en scheetjes laten, dus toen had ik zoiets van owow! Maar hij was wel heel alert en met zijn oortjes naar voren, dus hij was gewoon lekker aan het relaxen. Halverwege de avond zijn Arjan en ik toch nog maar weer even wezen kijken, ja je weet het maar nooit, maar toen stondtie weer lekker uit zijn stallie te kijken en toen lag Froukje lekker, dus ze wisselen elkaar lekker af, haha!
Maar je kan wel zien dattie het heel erg naar zijn zin heeft en lekker op zijn gemakkie voelt, anders gaatie nooit zo plat liggen, hihi!
Nou we zien je snel weer!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 21:45

Zo Lin, gelukkig dat de mannen goed zijn aangekomen. Leuk hoor die foto's! En die auto Wow!
Wat zullen die mannen zich daar trots in voelen, haha!

Heey Monique, ja nu moet jij je ook vaker op dit topic laten zien he over de vorderingen met Ietsen, haha! We hebben al aardig staan beppen vanmiddag! Veel succes met Ietsen en hopen dat Wil weer lekker snel op Ietsen kan klimmen!
En op een super lokatie staan we zeker! Heb het hier ook super naar mijn zin! En de meeste anderen van stal denk ik ook Haha! En nee, ik had het ook super naar mijn zin gehad zonder vriendje als Arjan Haha! En het belangrijkste is nog dat de paarden het ook naar hun zin hebben! Haha!

En Peet, lekker dat het weer zo goed met Whissie gaat, super hoor!

Zo en nu ga ik lekker slaapie doen! Vriendje heb ik net de deur uit geschopt, haha! Die moet ik deze week even mentaal gaan voorbereiden op het concert van Marco Borsato aanstaande vrijdag, hihi!

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 22:26

Reentjuh schreef:
Heey Monique, ja nu moet jij je ook vaker op dit topic laten zien he over de vorderingen met Ietsen, haha! We hebben al aardig staan beppen vanmiddag! Veel succes met Ietsen en hopen dat Wil weer lekker snel op Ietsen kan klimmen!
En op een super lokatie staan we zeker! Heb het hier ook super naar mijn zin! En de meeste anderen van stal denk ik ook Haha! En nee, ik had het ook super naar mijn zin gehad zonder vriendje als Arjan Haha! En het belangrijkste is nog dat de paarden het ook naar hun zin hebben! Haha!

Heee Reentjuh, sja beppen hoort erbij met paarden Haha! Ik heb de volste vertrouwen dat het gaat helemaal super lukken met Ietsen en Wil kan nog meer van hem gaan genieten Knipoog
inderdaad wanneer ik op bokt kom zou ik nu ook in deze topic komen buurten Bloos

Een optreden van Marco Borsato heb ik bij de CHIO gezien Haha! Hij was toen de mystery guest! Tong uitsteken Het was ontzettend feest toen
Go jij! Go jij!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-06 12:20

Freed oogjes dicht hihi

Dit is Whis haar S*xdate

Chakotay
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 16:22

Hey Wil, heb jij stal Okkema toentertijd gemaild over de vraagprijzen van zijn Friese paarden?? Hoelang heb jij moeten wachten op een antwoord??

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 16:23

Gracy schreef:
Reentjuh schreef:
Een optreden van Marco Borsato heb ik bij de CHIO gezien Haha! Hij was toen de mystery guest! Tong uitsteken Het was ontzettend feest toen
Go jij! Go jij!

Ja, ik ben ook al 2x naar zijn concerten geweest. Is erg gezellig daar! Leuk sfeertje hangt daar. Daar heb je tenminste niet die hysterische, gillende fans, net zoals bij de Backstreet Boys, hihi *LOL*

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 16:35

Wat een knapperd Peet!! Whis is het vast eens met je keuze hahaha

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 17:17

Reentjuh schreef:
Hey Wil, heb jij stal Okkema toentertijd gemaild over de vraagprijzen van zijn Friese paarden?? Hoelang heb jij moeten wachten op een antwoord??

Bloos Bloos Best wel erg lang Ireen, ze hebben niet zo erg veel tijd om te internetten, dat doet meestal een jongen die daar op stal loopt.
Misschien kan je beter even bellen. Knipoog

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 17:23

Maar gaat helemaal lukken met Monique hoor, ik heb er een heel goed gevoel bij. Knipoog
Tja genieten doe ik al van hem, maar als ik straks kijk hoe jij er mee bezig bent, geniet ik inderdaad meer. Haha!
Het is nl. ook erg leuk om te zien hoe iemand anders met je paardje bezig is. Nagelbijten / Gniffelen
We zullen proberen hier dus ook iedereen van de vorderingen op de hoogte te houden.
Ietsen heeft met alles veel tijd nodig, dus deze week is het een heerlijke kennismakingsweek voor Monique en Ietsen. Nagelbijten / Gniffelen
Maar dat gaat wel goedkomen Go jij! Go jij!
Ben helemaal vrolijk Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Nagelbijten / Gniffelen

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:19

hahaha gaat vast helemaal goedkomen Wil!

Lin, Arjan heeft Thom binnengezet, wel iets later dan de bedoeling was, want hij was aan het slijpen en dat maakte nogal veel lawaai en stof in de stal. Ik wilde Thom daar niet inzetten..
Yus heeft het wel van dichtbij mee mogen maken en vond het allemaal reuze interessant Haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:55

Yustin schreef:
hahaha gaat vast helemaal goedkomen Wil!

Lin, Arjan heeft Thom binnengezet, wel iets later dan de bedoeling was, want hij was aan het slijpen en dat maakte nogal veel lawaai en stof in de stal. Ik wilde Thom daar niet inzetten..
Yus heeft het wel van dichtbij mee mogen maken en vond het allemaal reuze interessant Haha!

Okay meid, hoeveel later is later?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:57

Wow wat een spetter he, die babe voor Whis Tong uitsteken Heb je ook foto's van andere nakomelingen van hem?

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-06 20:08

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 20:22

peetorlan schreef:
wahahha zeker een lekkerding

Hier staan foto's van nakomelingen op
http://www.chakotay.dogwalkers.nl/

Oooh Baldi is mooi zeg, wat een plaatje van een veulen. Hyper! Chakotay heeft mooi nageslacht hoor!

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 22:02

Owens_hartje schreef:
Maar gaat helemaal lukken met Monique hoor, ik heb er een heel goed gevoel bij. Knipoog
Tja genieten doe ik al van hem, maar als ik straks kijk hoe jij er mee bezig bent, geniet ik inderdaad meer. Haha!
Het is nl. ook erg leuk om te zien hoe iemand anders met je paardje bezig is. Nagelbijten / Gniffelen
We zullen proberen hier dus ook iedereen van de vorderingen op de hoogte te houden.
Ietsen heeft met alles veel tijd nodig, dus deze week is het een heerlijke kennismakingsweek voor Monique en Ietsen. Nagelbijten / Gniffelen
Maar dat gaat wel goedkomen Go jij! Go jij!
Ben helemaal vrolijk Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Nagelbijten / Gniffelen

Ok, vandaag even een update kun je nog een keer lezen in de tijdschrift Knipoog

Vanmiddag heb ik kennisgemaakt met nog meer stalbewoners Haha! Ik was ergens rond 17uur op stal en het was gelijk spits uur...
Eerst heb ik Ietsen op het land begroet, hij zag mij komen en kwam naar mij toe op zoek naar snoepjes.. Wat een 'snoep-koning' *LOL*
Ik heb bewust eerst een rondje op het land gelopen met hem om te kijken hoe hij zou zich opstellen tegenover mij, nou hij liep braaf mee. Ja
Toen vond hij het heel even spannend van het land naar de stal lopen en was een beetje kijkerig.

Eenmaal binnen kreeg hij een lekker poetsbuurt, daar had hij zichtbaar heerlijk van genoten alhoewel hij is net zo nieuwsgerig als een vrouw Haha! Hij hield mij in de gaten met alles wat ik aan het doen was..
Jessica had ook les maar ik mocht van d'r eerst met Ietsen in de bak even longeren bedankt Jessica Party!!

Ik ben met Ietsen achterin de bak rustig gaan longeren, ik wilde kijken wat hij zou van mij aannemen. In het begin vond hij het spannend en begon gelijk te draven, maar hij werd snel rustiger en reageerde goed op mijn stem. Ik heb aan hem zowel links en rechts laten stappen en draven, hij heeft geen stap verkeerd gezet en is ook niet gaan staken of in verzet. Ik merkte dat hij was ook was heel attent, alhoewel hij heeft momenten dat hij ook afgeleid was. Voor mijn gevoel is vandaag zeer geslaagd OK dan!

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 22:08

Serada schreef:
Wow wat een spetter he, die babe voor Whis Tong uitsteken Heb je ook foto's van andere nakomelingen van hem?

Mee eens, echt een mooi hengst Ja