peetorlan schreef:
Snackie blij dat je paardje nu iemand heeft die goed voor hem zorgt.
hejhej,niet zo hard hoor, kheb hem niet verkocht hoor hihi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
peetorlan schreef:
maar bedankt. peetorlan schreef:Wat een drukte hier zeg hihi
Ik keek net in me mailbox en Whis heeft een officiele date staan met chuckie (chakotay).
In de laatste twee weken van maart volgend jaar gaat ze uit logeren.
Bij haar lieffie (sorry friedje), voor een sexdate hihihi.
Ben echt blij man whahahahh
Lin als ze maar naar hun zin hebben daar en weer veilig terug komen.
Gaat het nog beter nu met de medicijnen?
En nee, ik had het ook super naar mijn zin gehad zonder vriendje als Arjan
En het belangrijkste is nog dat de paarden het ook naar hun zin hebben!
Reentjuh schreef:Heey Monique, ja nu moet jij je ook vaker op dit topic laten zien he over de vorderingen met Ietsen, haha! We hebben al aardig staan beppen vanmiddag! Veel succes met Ietsen en hopen dat Wil weer lekker snel op Ietsen kan klimmen!
En op een super lokatie staan we zeker! Heb het hier ook super naar mijn zin! En de meeste anderen van stal denk ik ookEn nee, ik had het ook super naar mijn zin gehad zonder vriendje als Arjan
En het belangrijkste is nog dat de paarden het ook naar hun zin hebben!
![]()
Ik heb de volste vertrouwen dat het gaat helemaal super lukken met Ietsen en Wil kan nog meer van hem gaan genieten
Hij was toen de mystery guest!
Het was ontzettend feest toen
Gracy schreef:Reentjuh schreef:Een optreden van Marco Borsato heb ik bij de CHIO gezienHij was toen de mystery guest!
Het was ontzettend feest toen
Reentjuh schreef:Hey Wil, heb jij stal Okkema toentertijd gemaild over de vraagprijzen van zijn Friese paarden?? Hoelang heb jij moeten wachten op een antwoord??
Best wel erg lang Ireen, ze hebben niet zo erg veel tijd om te internetten, dat doet meestal een jongen die daar op stal loopt.
Yustin schreef:hahaha gaat vast helemaal goedkomen Wil!
Lin, Arjan heeft Thom binnengezet, wel iets later dan de bedoeling was, want hij was aan het slijpen en dat maakte nogal veel lawaai en stof in de stal. Ik wilde Thom daar niet inzetten..
Yus heeft het wel van dichtbij mee mogen maken en vond het allemaal reuze interessant
Heb je ook foto's van andere nakomelingen van hem? peetorlan schreef:
Chakotay heeft mooi nageslacht hoor! Owens_hartje schreef:Maar gaat helemaal lukken met Monique hoor, ik heb er een heel goed gevoel bij.![]()
Tja genieten doe ik al van hem, maar als ik straks kijk hoe jij er mee bezig bent, geniet ik inderdaad meer.![]()
Het is nl. ook erg leuk om te zien hoe iemand anders met je paardje bezig is.![]()
We zullen proberen hier dus ook iedereen van de vorderingen op de hoogte te houden.
Ietsen heeft met alles veel tijd nodig, dus deze week is het een heerlijke kennismakingsweek voor Monique en Ietsen.![]()
Maar dat gaat wel goedkomen![]()
Ben helemaal vrolijk![]()
![]()
![]()
Ik was ergens rond 17uur op stal en het was gelijk spits uur...

Hij hield mij in de gaten met alles wat ik aan het doen was..
Serada schreef:Wow wat een spetter he, die babe voor WhisHeb je ook foto's van andere nakomelingen van hem?