Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
l0rdJ schreef:Jill zit ook op bokt,
ze heeft ook een topic ik denk alleen niet dat ze het nog helemaal snapt.
Iedereen maakt haar een beetje belachelijk ik vind het een beetje sneu voor der!
Hier het topic
viewtopic.php?f=152&t=695417&hilit=
Ik weet niet wat ik ervan moet zeggen
zo reageren op een maisy van 10 wel erg sneu
!
LIQUITA schreef:Ze zeggen dat het ongeluk brengt, als je de naam van je paard veranderd. Het is natuurlijk maar waar je in geloofd he.
Maisie heet officieel Saartje van 't Vöske, maar ik vind "Saartje" zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo verschrikkelijk
! Maisie is Keltisch (betekent "parel") en "meisje" op z'n Zaans. Maar ja, inmiddels heet ze ook Fatima en Turk en......
Maar ik heb haar vanaf haar 4e maand en sindsdien met grote regelmaat "ellende": kale plekken, snot, parasieten, regeneczeem, dik been, longontsteking.........
Shenavallie schreef:LIQUITA schreef:Ze zeggen dat het ongeluk brengt, als je de naam van je paard veranderd. Het is natuurlijk maar waar je in geloofd he.
Oh jee.......... dan ben ik bang dat het bij mij wel opgaat die regel...............Maisie heet officieel Saartje van 't Vöske, maar ik vind "Saartje" zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo verschrikkelijk
! Maisie is Keltisch (betekent "parel") en "meisje" op z'n Zaans. Maar ja, inmiddels heet ze ook Fatima en Turk en......
Maar ik heb haar vanaf haar 4e maand en sindsdien met grote regelmaat "ellende": kale plekken, snot, parasieten, regeneczeem, dik been, longontsteking.........
maar toen hebben ze die ook zo'n debiele naam gegeven
l0rdJ schreef:en hoe heet ze nu?
Hackie schreef:l0rdJ schreef:en hoe heet ze nu?
Geen idee. Wel debiel
Hackie schreef:Oeps, schrijf eigelijk automatisch: Maisy ipv meisje
Shenavallie schreef:Hackie schreef:Oeps, schrijf eigelijk automatisch: Maisy ipv meisje
Waar het hart van vol zit
Citaat:Saartje vind ik erg leuk! Marleentje vond ik ook leuk voor een hafmaar toen hebben ze die ook zo'n debiele naam gegeven
Shenavallie schreef:Hackie schreef:Oeps, schrijf eigelijk automatisch: Maisy ipv meisje
Waar het hart van vol zit
?? Shenavallie schreef:Citaat:Saartje vind ik erg leuk! Marleentje vond ik ook leuk voor een hafmaar toen hebben ze die ook zo'n debiele naam gegeven
Vind je Maisie ook een debiele naam dan???
Citaat:Moet je trouwens geen prikkie-prikkie doen??
Gaat trouwens steeds makkelijker! (Vooral als mijn vader mee is
). Nou, welterusten
Shenavallie schreef:Citaat:Moet je trouwens geen prikkie-prikkie doen??
Heb ik al gedaanGaat trouwens steeds makkelijker! (Vooral als mijn vader mee is
). Nou, welterusten
En anders wordt Angie ook niet gedaan.