manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 22:09

Paar weken terug was het in Vlissingen Knipoog (ik dacht ook eerst dat het gelijk liep eigenlijk..)
Maar ben echt kapot, mén, met deze kids de vierdaagse lopen is erg vermoeiend kan ik je vertellen!! Ze lopen echt overal naartoe, gaan takken of steentjes pakken om deze vervolgens weer weg te gooien en als je ze dan bij je houdt aan de hand gaan ze keihard lopen schreeuwen Gestoord Tong uitsteken Gelukkig kan ik morgen een dagje overslaan! Ik ga lekker slapen, doeii!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 11:17

Thirz schreef:
Haha, ging jij toch ook nog naar stal?
Nous was echt niet te genieten buiten de wei bij mij Clown

Mn schoonzusje wilde weer eens een keertje Nous zien. Helemaal verbaasd dat we niet naar Biggekerke reden haha! Die dacht dat Nous daar nog stond Clown
Ik heb Nous (gelukkig Knipoog ) niet uit de wei gehaald. We waren veel te druk bezig met het veulen te redden haha. Die stond aan de andere kant van het draadje en durfde niet meer terug. Samen met lenie dat beest teruggeduwd haha. Rende daarna direct naar de drinkbak, waarschijnlijk al een hele dag zonder water gestaan! Nouja moet ze maar niet zo stom doen.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:35

He Bianz,
Ik ken een man die is 81 jaar en reed vorig jaar nog paard.
Hij deed al van jongs af aan mee met ringrijden en vorig jaar deed ie voor het laatst mee.

Mooie trailer bar!
Succes met het behalen van je rijbewijs!

Ik heb ook nog even gereageerd in je topic, kims.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:49

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 14:59

Whaha ik had al een reactie in dat topic geplaatst, moet je zien wat ik erop terug krijg Haha!
Sorry hoor, ik geloof niet dat ik de ruiter van het desbetreffende paard (ik noem dr naam even niet) zwart heb gemaakt. Ten eerste omdat ik haar naam niet heb genoemd, en ten tweede staat er niks over dat ik iets tegen zwaarlijvigheid heb. Zei alleen dat het er triest uit zag omdat het ook zo was.
Nouja, en dan maar gelijk mij persoonlijk aanvallen over Nusanna. En over dat ik wat tegen dikkerds heb. Ja pfff right!!

Sry, ik ben boos haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 18:20

Tjonge Kims,
Je wordt flink aangevallen!
Ik heb dat vrouwtje ook zien rijden, maar ja iedereen moet het zelf maar weten, denk ik zomaar....
En kims, zei weten ook niet alles over Nusanna, waarom je haar verkoopt en hoelang je er al mee zit, dus trek het je niet aan.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 18:22

Tjonge Kims,
Je wordt flink aangevallen!
Ik heb dat vrouwtje ook zien rijden, maar ja iedereen moet het zelf maar weten, denk ik zomaar....
En kims, zij weten ook niet alles over Nusanna, waarom je haar verkoopt en hoelang je er al mee zit, dus trek het je niet aan.

En ook zijn er paarden op de wereld die een erger leven lijden, toch!
Beter zij op een fjord dan op een smal ding als nusanna.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 18:23

naja 2 keer een bericht, het onderste klopt

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 20:29

Pff, wordt echt een beetje bozig en verdrietig om dit... Verdrietig wat moeten we dan? Een paard houden waar we niets mee kunnen? Plus dat Nous er niet gelukkiger van wordt als ze hier blijft staan, zeker niet als ze straks weer op stal staat. Maargoed, er zijn altijd mensen die er anders over denken en dat doen ze dan maar lekker, maar we staan alsnog achter ons besluit!

Zondag trouwens bij die merrie kijken, zijn er nog mensen die het leuk vinden om mee te gaan? Een paar ogen extra is altijd handig!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 20:32

O ik zou het wel heel leuk vinden, maar het ligt eraan hoelaat jullie gaan en hoelang ongeveer...?!
En hoe gaan jullie?
Hoelang is het rijden?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 20:35

voicenel schreef:
O ik zou het wel heel leuk vinden, maar het ligt eraan hoelaat jullie gaan en hoelang ongeveer...?!
En hoe gaan jullie?
Hoelang is het rijden?

Nel, we zouden het fijn vinden als je mee kan gaan!
Het is zondagmorgen, als het na 10 'smorgen is vindt die man alles goed. Het is 1 uur en 50 minuten rijden heen en dan natuurlijk ook nog terug Knipoog We rijden met mijn auto.

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 20:36

dus als we om half 9 vertrekken zijn we om ongeveer half 2 'smiddags zeker wel terug

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 09:32

Ik wil ook graag mee!! Als de tijdsplanning zo blijft als 'ie nu is, heb ik nog genoeg tijd om mijn presentatie in elkaar te draaien denk ik Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 09:46

Ik kan niet mee, heb maandag mn kinderfysio toets, dus daar moet ik zondag nog voor leren...
Ga dr nu ook weer mee verder, zucht!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 09:58

succ6 bar:)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 10:46

Zaterdag wedstrijd bij de Kroo, moet om 13.37 en 13.52, iemand zin om mee te gaan?
Ik heb namelijk niemand om te lezen, want mn vader kan dat niet... maarja anders strik ik wel iemand daarzo Knipoog

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 15:00

Bianz schreef:
Ik wil ook graag mee!! Als de tijdsplanning zo blijft als 'ie nu is, heb ik nog genoeg tijd om mijn presentatie in elkaar te draaien denk ik Lachen

Leuk!! We spreken nog wel af hoe en wat met ophalen enzo dan Lachen

Vanmorgen met Anne in de trein gezeten. We waren iets minder duf dan normaal rond die tijd (6:24) al een hele verbetering haha. Anne vertelde dat ze op de terugweg een latere trein nodig had dan ik.
Dus ik saaaai op de terugweg uit het raampje gekeken. De route ken ik ondertussen wel... Denk ik bij Goes: goh, laat ik eens op mn mobieltje kijken. En jahoor! Een bericht van Anne: Heb jij ook de trein van 1 uur? Uhhh ja Clown Blijkt dat we gelijktijdig op het perron zijn gelopen en elkaar gewoon niet gezien hebben! Ach ken gebeuren he! Toch nog 10 minuutjes samen in de hot-coupe gezeten (airco kapot!).
Vandaag mijn een na laatste schooldag Go jij! Go jij! Maandag mn assessment en dan is t echt klaar voor dit jaar! Heerlijk Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-07 17:03

whaha, egt hoor: Kims en Anne gaan samen met de trein Clown De een zit helemaal voorin (en kijkt nie op der telefoon Zij zijn groot en ik is klein! ) en de ander zit hélemaal achterin en vraag zich af welke trein Kims nou genomen zou hebben Vork
Nouja we hebben tog nog 20 minuten van de 1,5 uur samen kunnen reizen Vork is iig iets Tong uitsteken

en die vakantie praat hou je maar in hoor Kims, zeker zo met dit mooie weer! Wordt ik veels te jaloers van, en dat kan nóóit jouw bedoeling zijn tog? Schijnheilig

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 18:18

He hallo,
Nou ik moet nog even met mijn man oveleggen of hij het niet erg vindt als ik mee ga, want ik vindt het wel heeeeeeeeel leuk, maar op zondag zitten wij altijd in de kerk, dus weet ik niet of ik mee ga.
Laat het nog wel weten als ik wilco weer gesproken heb, hij moet elke dag overwerken tot laat, dus hele zinnige gesprekken hebben we nu niet.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 18:59

Hihi je man... vind dat zo grappig klinken Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 19:48

ja he klinkt al zoooo volwassen!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 21:16

Ik heb nog wat foto's van Daan en Daniël...
Tijdens deze foto's scheurde Bianz voorbij....hé Bianz!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En van Anne-roos...
Afbeelding

Daniël is overmorgen 13 weken, sinds vorige week kan hij van zn buik naar zn rug rollen, dat wil hij natuurlijk even demonstreren:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zo en hij ligt weer op zn rug!

Afbeelding
En nog even lekker lachen!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 22:21

Wauw, Daniel is een echte atleet zeg!! Lachen
En ik wil ook snel nog eens bij Daan en Anne-roos kijken, moeten we nog ff afspreken!

Zo, avond4daagse is voorbij, iederen een madaille en iedereen weer blij Vork
En...morgen naar de toppers Go jij! Go jij! Heb dr zin in!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 07:24

Wat een geweldige foto's Nel! Wat is Daniël toch een heerlijk ventje!
Je veulies zien dr ook goed uit!

@ Thirz: veel plezier bij de toppers!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 09:01

Ah wat een droppies Clown En wat is Daniël gegroeid zeg! Die foto's van het omrollen kunnen zo in een kinderfysio boekje he Bar? Zag vanochtend een klein hoopje Daan op het stro liggen, terwijl mama Voice wakend toekeek, echt lief! Soms wordt je goed in de gaten gehouden he Nel? Knipoog Ik wil de veulens ook nog snel komen bekijken!
Anne en Kims: jullie zijn echt een ster in het met elkaar communiceren per sms Lachen Handig zo alleen reizen als het niet hoeft!
Thirz: je hebt het overleefd, de laatste avond wandelen met de kids? Jij en ook Marieke veel plezier bij de Toppers, maar dat gaat zeker en vast (op z'n Belgs) lukken!!
Nou allemaal duimen voor mooi weer van het weekend, want het ziet er niet zo goed uit! Ik ga morgen naar mijn familie in Gelderland en het is toch leuker als het niet de hele dag stort van de regen! Nou, ik ga weer ff verder arbeiten. Lachen Tschüss!