Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ireen_

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 21:59

Moet dat in dit topic???

Ik weet niks van het lickithouder verhaal, wil het ook niet eens weten..
ik zou alleen niet weten waarom Anique een lickithouder zou "stelen",
ze heeft haar lickit namelijk anderhalf jaar geleden zelf van ons gekregen toen ze Jolly had gekocht!

vraag het anders Karin eens?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 22:01

ik moet morgen naar Mr ed inkopen doen............. en ik neem er wel een mee......... zal hem in de kantine leggen

en nu iedereen weer vriendjes???

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 22:02

Hi Moos,
heb uitslag van mestonderzoek en het zijn geen wormen die H zo dun maken. Ga nu maar bloed laten onderzoeken.
John kan H morgen binnen blijven? Dan probeer ik de dierenarts langs te laten komen om bloed af te nemen.

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 22:04

hehe Kim, wel ruilen voor taart natuurlijk!!!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 22:05

Ha Loes. hmm moet ik dit nu zien als goed of slecht nieuws voor jou en/of H? Kan alleen maar iets ergers zijn denk ik of niet?

He Kim niet te veel geld uitgeven he??

KiWiKo

Dan wordt ik alleen maar dik

Twinklebel

Laat maar, ik hoef niet van iemand een andere te hebben, het gaat mij om het principe. Maar ik zal er hiet niet meer over hebben, aangezien jullie dit dus blijkbaar normaal vinden. En ik begin niet zomaar in dit topic hierover, ben al een half jaar regelmatig bezig dat ding terug te krijgen. Maargoed, ik weet dat ik voortaan geen spullen even in Mir haar kast hoef te leggen.
Ik zal er niet meer over beginnen, maar vrienden worden, nee dank je.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 22:10

Hebben mijn kast en/of ik het nou gedaan ?

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 22:10

Weet niet......E is wel dikker geworden de laatste weken....maar H niet, alleen maar dunner.....doe niet heel veel met hem.

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 22:12

Moet nu wel hard gaan trainen voor de clinic. Kan natuurlijk niet onderdoen voor Lin en Anous, hihi.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 22:12

Volgensmij blijven de paarden morgen zoiezo binnen, omdat het land erg nat is.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 22:13

moossie schreef:

Zeg ik dat dan? Ik zeg alleen dat spullen in die kast dus blijkbaar niet veilig liggen. Niet dat jij dat hebt gedaan.
Weltrusten allemaal, ik heb het hier voorlopig gezien.

Yustin

Neeej wel hard gaan trainen hoor
Ja zoiets hoorde ik ook van mijn vader..Tenminste dat dacht hij!

Kowloon

Oh, enne Kim, je wordt niet alleen (maar) dik.....Ik ook, maar ik ben al een stuk dunner dan 3 maanden terug

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 22:15

Twinklebel schreef:
moossie schreef:

Zeg ik dat dan? Ik zeg alleen dat spullen in die kast dus blijkbaar niet veilig liggen. Niet dat jij dat hebt gedaan.
Weltrusten allemaal, ik heb het hier voorlopig gezien.

Ik dacht even dat ik zo moest opvatten! Maar geeft niet hoor.

Ik ga ook lekker snurken..Morgen weer vroeg dag

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 22:17

Twinklebel schreef:
Laat maar, ik hoef niet van iemand een andere te hebben, het gaat mij om het principe. Maar ik zal er hiet niet meer over hebben, aangezien jullie dit dus blijkbaar normaal vinden. En ik begin niet zomaar in dit topic hierover, ben al een half jaar regelmatig bezig dat ding terug te krijgen. Maargoed, ik weet dat ik voortaan geen spullen even in Mir haar kast hoef te leggen.
Ik zal er niet meer over beginnen, maar vrienden worden, nee dank je.

jammer, misschien is er minder aan de hand dan waaraan je denkt. misschien is het ding wel gewoon misplaatst........... en misschien is hij wel gepikt, kan natuurlijk ook........... maarja wat heb je aan een gepikt ding wat je niet op kan hangen........ de dader is dan vast alllang weg.

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 22:21

ok, de voortvluchtige lick-it houder is opgegeten ( of moet ik zeggen opgelikt) door het kastje van Mir.....en de rechtmatige eigenaar heeft afstand gedaan van de aangeboden vervangende exemplaren.....onduidelijk blijkt of het kastje ooit schuld zal bekennen.
In ieder geval ontbreekt elk motief voor de gedaagde en wordt hierbij dan ook vrijgesproken.
Eind goed, al goed en over tot de orde van de dag?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 22:47

Zie je nou wel, kabouters bestaan toch Devil is ook dol op lickits, maar ik denk niet dat hij de houders lust

Kim, hoe laat ga jij morgen naar Mr.Ed??

Ik moet ook nog even oefenen, want ja, ik kan natuurlijk niet onder doen voor Loes en Linda Ko en ik hebben al ruim 2 weken geen les meer gehad

Zijn er trouwens nog mensen die donderdag willen lessen, er is nog wel een plekkie. Mike komt v.a. 18.00, de 1e 2 lessen zijn waarsch al ingevuld, dus aanmelding v.a. 19.00

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 22:54

Fieke, het is misschien even een tipje, maar ik denk dat dit topic niet bedoeld is voor dit soort zaken. Ik heb er begrip voor dat je ontzettend baalt van de verdwenen likdinges met houder. Ga even naar de personen toe die er volgens jou mee te maken hebben en vraag hen honderduit over het ding. Dan nog iets: Bij ons op stal vinden wij het niet "normaal"dat er dingen verduisterd worden, je kan je kastje bij wijze van spreken wijd open laten staan. We moeten er nl. allemaal hard voor werken om ons paardebeest te bekostigen. Ik hoop dat je hier begrip voor hebt.

Nog iets zinnigs: Lik-it is SLECHT voor je paard!!

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 22:54

uhhh, misschien zou het beter zijn om van maandag 17.30 naar een iets later tijdstip op donderdag te gaan. Misschien hoef ik dan niet te haasten, hoewel het mijn probleem met op tijd vertrekken, misschien niet oplosd. Zal erover denken....
weltrusten ieder....jeetje hoop dat ik kan slapen....het was weer spannend op het topic vanavond

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 23:02

Kowloon schreef:
uhhh, misschien zou het beter zijn om van maandag 17.30 naar een iets later tijdstip op donderdag te gaan. Misschien hoef ik dan niet te haasten, hoewel het mijn probleem met op tijd vertrekken, misschien niet oplosd. Zal erover denken....
weltrusten ieder....jeetje hoop dat ik kan slapen....het was weer spannend op het topic vanavond

Mike komt donderdag niet echt op een vaste tijd. Meestal komt hij dus 's ochtends maar omdat we later op de middag met meer mensen zijn komt hij deze week dus pas om 18.00. Missch heb ik nog af en toe plek op maandagavond 19.00, maar dat zal niet elke week zijn

Ik hoop dat ik ook kan slapen
Truste allemaal

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 23:20

mijn paard heeft een prachtige oranje lick-it ding met inhoud gekregen toen hij zijn intrede deed op stal maar dat ding nog geen seconde bekeken laat staan aan gelikt, haha!

mijn les ging trouwens super op Joke haar nieuwe zadel, wat heeft ze toch een lieve man!!!! En ook super dat ik er gelijk als eerste op mocht!!!

wie wil er woensdag mee naar een nog nader te bepalen winkel voor paardenhebbedingetjes, moet namelijk nog steeds een deken voor Robje hebben! Loes, lag die deken van jou er nou nog om te passen in de kantine of had ik gewoon even mijn bril moeten opzetten???

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 23:35

Nou ik hou wel van een beetje spanning op dit topic Dusse kom maar op...ik blijf nog maar even op, misschien mis ik dit anders of dit en niet te vergeten dit ...

Jee Jet, ik hang weer aan je lippen (*kwijl*) hoe krijg je het toch iedere keer weer voor elkaar. Ik krijg ineens zo'n warm gevoel van binnen

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 07:10

jeetje wat heb ik veel gemist ik moet n echt naar mijn werk en ik heb nog niet eens alles gelezen
hahahaha

ik rij in elk geval met loes mee en ik wil ook bij het kleding setje passen hihihi

nou john was dit vroeg genoeg ben al een tijdje wakker maar ik was nog bezig met lezen
doeidoei

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 07:13

hihihi Anous je kan mee........ maar dan moet je om 9 uur klaar staan, mee sanne naar school brengen, naar ineke2 toe, dan naar Ed, gelijk door naar Billy, dan door naar Hedel, dan weer Sanne uit school halen, dan door naar Michelle, dan door naar Bodien en dan door naar de groene meer ik verwacht om een uur of half 9 sávonds weer terug te zijn