Annetje schreef:De clip is wel een beetje stom
Met zo'n sullige dansje erbij en een van de 'jongens' danst wel heel erg overdreven terwijl de rest bijna stilstaat. Maar ach, het liedje is leuk.
Tja, echt 'boyband'
Volgende week beginnen de groepswedstrijden weer op de manege. En dan rijst de grote vraag; gaat de vrijdag 21 uur les weer nr 1 worden? Zullen ze de 'breinbrekende' halve finale eigenlijk wel bereiken???? Ze zijn goed, heel goed, maar rijden met een 'handicap' (iets minder gemotiveerde groepslid) Sluit nu uw weddenschap af
Laten we het er op houden dat vanwege de persoon iedere oefening wel weer stilgelegd moet worden, of het komt niet netjes uit de bus omdat persoon voor zichzelf rijdt ipv in groepsverband. Het houdt er wel de spanning in
Viertallen en dergelijke vind ik heel leuk maar wel iedereen graag mee laten doen die ook echt wil.
erg vervelend. Maarja, er is mooi weer voorspeld dus het was te verwachten dat ik op zijn minst ziek zou worden. Is Stier tenminste niet kreupel.
Had namelijk al eens tegen haar gezegd dat dat gewoon een keer zit te gebeuren, maar kon mezelf weer oprapen en heb het heel hard weer ingeslikt.
Snap er soms niets meer van. Daar komt bij dat ze altijd heel zacht praat. Een beetje soft, zeg maar. Daar kan ik niet tegen. Zo lang ik niet stervende ben, moet je me gewon aanspreken en niet alsof ik een beetje gek ben.