Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
winnitou schreef:Liquita weet jij hoe het zit met de opdrachten op HH (natuurlijk weet je dat).. krijg als opdracht dat ik een kip moet kopen terwijl ik die al heb, en je mag er maar een hebben. Zelfde met een hond. moet je voortaan wachten met aanschaf tot je zo'n opdracht/missie krijgt. of werk het geheel een beetje traag.
Vanavond gaan we het lootje voor februari trekken, ben erg benieuwd!
Shenavallie schreef:Wij zijn net terug van een super gezellige middag bowlen!We hebben in december lootjes gemaakt, waarbij iedereen twee of drie dingen kon opschrijven wat hij/zij met het gezin zou willen doen. Voor januari hadden we het lootje "Bowlen" getrokken en dus zijn we vanmiddag naar Uitgeest gegaan. Ik wilde niet naar een bekende plek gaan, maar naar eentje waar we alle drie nog niet eerder zouden zijn geweest en het is erg goed bevallen!
Nicole1995 schreef:Shenavallie schreef:Wij zijn net terug van een super gezellige middag bowlen!We hebben in december lootjes gemaakt, waarbij iedereen twee of drie dingen kon opschrijven wat hij/zij met het gezin zou willen doen. Voor januari hadden we het lootje "Bowlen" getrokken en dus zijn we vanmiddag naar Uitgeest gegaan. Ik wilde niet naar een bekende plek gaan, maar naar eentje waar we alle drie nog niet eerder zouden zijn geweest en het is erg goed bevallen!
Hahhaaha,dus toch gezellig,en was het druk?

Nicole1995 schreef:Het word tijd dat er weer eens een zonnetje komt,dan is iedereen misschien wat minder met iedereen bezig.Vandaag weer zoiets aan de levende lijve ondervonden wat er allemaal bepraat word aan de bar en alvast voor je word geregeld zonder dat je zelf nog van iets weet.En het ergste is nog dat ze niet in de gaten hebben dat ze iemand kwetsen.Waar bemoeit iedereen zich mee!!!Pff moest ff kwijt.Wat een week!!
Shenavallie schreef:Wij zijn net terug van een super gezellige middag bowlen!We hebben in december lootjes gemaakt, waarbij iedereen twee of drie dingen kon opschrijven wat hij/zij met het gezin zou willen doen. Voor januari hadden we het lootje "Bowlen" getrokken en dus zijn we vanmiddag naar Uitgeest gegaan. Ik wilde niet naar een bekende plek gaan, maar naar eentje waar we alle drie nog niet eerder zouden zijn geweest en het is erg goed bevallen!
Shenavallie schreef:Het lootje voor de maand februari is getrokken...... PAARDRIJDEN OF EEN HUIFKARTOCHT!!!!![]()
Eigenlijk had Wesley een lootje voor een dagje Valkenburg getrokken, maar dat wilden Dennis en ik bewaren voor als we een keer met mooi weer toch die kant op gaan. We gaan volgend weekend naar Brabant, maar Wesley wil dan heel graag naar Duitsland. Anders hadden we Valkenburg namelijk dan gedaan, hoewel... dan is het nog januari en dat mocht niet, ha ha!
_sandra schreef:LIQUITA schreef:Whahahahaha, nou zeker. We zaten wel met z'n 4en aan de bar
tja, als je niks kunt bestellen ben je snel weg!