Ik hang bank vanavond .. Vanmiddag bij Derek Olijf geweest, was heel apart! Morgen lekker weer rijden denk ik..
Goeiemorgen....Zo zo wat een weertje he jongens.Maar vanmiddag wordt het droog.Heb een partij keelpijn.Hoop niet dat het doorzet dus even duimen maar... Donderdag heb ik mijn eerste echte springles... zodat de kans op dit minimaal gaat worden...
Goedemorgen!Nou wat een weer zeg! Maar prima weer om binnen te zitten of binnen klusjes te doen K heb altijd spijt als ik een dagje vrij ben geweest, wat een puinhoop op mn bureau zeg... Spannend hoor, die springles!Derek was heel leuk En het heel bizar wat hij doet, ik vind het heel apart! Nee wij zijn niet uitgekozen gelukkig
Hallo allemaal,Jezus wat een noodweer. Het water staat hier gelijk 20 cm hoger. De eendjes en meerkoeten hoeven geen moeite meer te doen om de kant op te komen haha!Ik ben benieuwd Marlon of het goed gaat en of je het leuk vindt
Toch wel grappig die zadeldekjes het is wat anders. Vanmiddag ga ik echt waterfietsen of zal het droog blijven? Van mij mag het regenen
Nee het gaat niet droog blijven hahaha. Van mij mag het niet regenen, ben ik weer nat voordat ik bij Baxter ben