Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maarja, straks heb jij wel een mooie nieuwe! 
Miss_Montana schreef:Haha kan me wel voorstellen dat Fran die onder geen beding weg zou willen doen![]()
Gisterenavond was het echt longeerweer ja! Ben maar gaan grondwerken in de binnenbak, ben heen en terug maar op Whis gaan zitten zodat we een beetje vaart konden maken... maar ik ben alsnog voor het idee om de drafbaan overdekt te maken
Miss_Montana schreef:Haha kan me wel voorstellen dat Fran die onder geen beding weg zou willen doen![]()
Gisterenavond was het echt longeerweer ja! Ben maar gaan grondwerken in de binnenbak, ben heen en terug maar op Whis gaan zitten zodat we een beetje vaart konden maken... maar ik ben alsnog voor het idee om de drafbaan overdekt te maken
Het voorjaar komt eraaaaaaan, YEAH! Dan kunnen we weer heerlijk in het zonnetje over de drafbaan
RheaNisan schreef:Miss_Montana schreef:Goedemiddag!
Ter info: voor degene die nog niet z'n mail heeft bekeken, schrik niet van je overvolle inbox want Rieneke en Kim zijn een of ander offensief begonnen over de hyves!![]()
!
Ik geloof dat ik iets mis
essiedepessie schreef:Nee, hoor sannie! Maar soms voel ik me ineens eenzaam in dit topic! Haha!
Ik ben ook wel stiekem Penny... Gezien mijn verzameling troep...
Hahaha..
Wauw, stoer Rhea! Ik hoop dat je 'm snel gaat halen!
Maarreh... dat zal toch wel? Jij kan stiekem oefenen met je vriendje, toch?