Rond 12.26 plaatselijke tijd werd er vanaf Jackson's adres naar alarmnummer 911 gebeld. Een ambulance haalde hem op uit zijn huis in Los Angeles. Een familielid vertelt dat Jackson in zeer slechte toestand is. Ook zijn vader bevestigt dat het niet goed gaat met Jackson.
Zelfmoord Volgens Shownieuws zou het om een zelfmoordpoging gaan. Hij zou één tot twee dozijn slaappillen hebben ingenomen. In het ziekenhuis probeerden doktoren hem te reanimeren, maar Jackson reageerde niet, aldus TMZ.
Jackson laat drie kinderen achter. Voor de deur van zijn woning hebben zich inmiddels tientallen journalisten verzameld. Ook voor het ziekenhuis staat al een menigte pers en mensen, in afwachting van de officiële bevestiging.
Hij werkte de afgelopen twee maanden in Los Angeles om zijn comeback 'This Is It' te starten in de O2-Arena in Londen. Hij zou daar tot maart 2010 vijftig concerten geven die allemaal binnen recordtijd uitverkocht waren.
haha nou heb die man nooit iets gevonden, en muziek al helemaal niet... dus ik wordt geen lid
sambagirl
Geplaatst: 26-06-09 09:21
Toen ik gisteren naar huis reed, hoor ik het op het nieuws van Michael Jackson, die nieuwslezer zei letterlijk: Hij zou niet meer ademen en zijn hart staat stil! Dus ik roep in de auto: dat noemen ze toch dood????