.Zo schieten we wel lekker op, hihi.
Tot vanmiddag
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.xan schreef:Wij zijn vanaaf gezellig met vrienden uit eten geweest in Amsterdam (Jordaan). Daarna nog ff een café-tje gezocht.
Maar daar zitten bijna alleen maar jongeren,, dan zijn wij wel oud hoor hahaha
Heerlijk vind ik om zo door de stad te lopen.

LIQUITA schreef:Was net buiten met de honden, en het is echt heerlijk. De vogeltjes fluiten en je ziet het al een heel klein beetje licht worden in de lucht. WELKOM VOORJAAR !!!!
. Hij zei later dat hij vond dat ik er erg hard over heen ging
. mntj schreef:was vorige week op de kalverhoek. maar diegene die wat te zeuren hebben over veldt moeten eens naar dat oude zooitje kijken. wat is dat gillend achteruit geggan zeg.
en de bodem van de kleine hal is gewoon verstofte paaprdepoep.
fique schreef:mntj schreef:was vorige week op de kalverhoek. maar diegene die wat te zeuren hebben over veldt moeten eens naar dat oude zooitje kijken. wat is dat gillend achteruit geggan zeg.
en de bodem van de kleine hal is gewoon verstofte paaprdepoep.
oh oh oh het is weer zover. je hoort ons toch ook niet over jullie?
ja idd de kl. bak is niet al te best, maar ze gaan niet eerst een zooitje geld uitgeven als er misschien wel een hotel komt. is niet echt praktisch!
ik wordt er gewoon zo moe van van dat gezeur. we doen allemaal onze sport en of je nou bij ons staat of bij jullie.. wat maakt het uit. op elke stal heb je wat!
in mijn dromen dan he