En trouwens volgens mij is Skafti in jouw profiel nu niet het verzorgpaardje van Nadine, die hier ook in topic zit?
lalunique op bokt volgens mij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Iris_Iris_ schreef:ja ze rijdt bij mij in de les, en ze is vettt liefffffffff

) maar eleen gaat hele zomer weg volgens mij en weet niet meer waarom romy niet kon? mirjam_kl schreef:Ik weet niet of habby alias duvel mijn ex trainingspaard isOfficieel heet ze Umbun, voor foto's kun je even in mijn profiel kijken mocht je willen natuurlijk

IsabelvS schreef:_Iris_Iris_ schreef:ja ze rijdt bij mij in de les, en ze is vettt liefffffffff
ik dacht dat ze gestopt was..?
ze gaan iig niet op jt dit jaar, zit je ook met eleen?
want twee jaar geleden waren esther en marie met hun, en dit jaar waren ze in een andere week maar ze kwamen wel even langs
maar we wilden dit jaar eigenlijk ook met hun (hahah dan waren we met 9) maar eleen gaat hele zomer weg volgens mij en weet niet meer waarom romy niet kon?

_Iris_Iris_ schreef:PrimaDonna_ schreef:Ja Eurostar vind me moeder dus te duur, die dingen zijn zo 100 euro en ik vind het zelf ook te gek.
Ik had in het boekje van Hypoplaza broeken zien staan dus ga daar binnenkort even naar kijken.
Ik heb er 1 van 40 euroen die is echt zo fijn
maar die grijze, die was wel iets van 80 euro, maar dat was ie zeker waard, wat een heerlijke broekk
..
..