ben het alleen niet altijdd
moet natuurlijk we verassend blijven als ik het een keer ben he
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
moet natuurlijk we verassend blijven als ik het een keer ben he
!
! We drie hindernissen die schuin stonden. dat je dus bijna van hand moest veranderen. Ze stonden dus best ver uit elkaar en hij vet hard racen, wat een kracht zeg! Dan ging die vet sloom de bocht door, maar toen die eenmaal recht was voor de hindernis kwam er toch een kracht door die achterhand. Kannonnee! Ging een beetje oppervlakkig, maar later steeds beter! En toen hebben we gewoon 95 cm!!!! gesprongen! Helemaal foutlooosss
! En Frans vond het echt heeel goed en was ook trots dat ik was blijven zitten en hij zoo goed sprong . want ik zei aan het eind: ben ik er toch niet afgevallen
En hij liep ook vet lekker, en zelfs als een andere paard aan het springen was en hij er naast liep bleef die ook rustig. Meestal schrikt die dan van die voetstappen dus. Duss ik ben heel trots op hem
!
DenK4ever schreef:Ik ga hem morgen voor de vakantie naar mijn ouders brengen.. dus ben even zijn ritme en gewoontes aan het opschrijven
nog achter ene gewoontes gekomen?(die je eigenlijk normaal leken??
) Kirsten_S schreef:Hellooo!
Ging vandaag echt suppeeeeer! Ik begon al best zenuwachtig aangezien er vanmiddag iemand van af was gevallen én dennis in het bos. En frans : blijven zitten hé
Maar hij was echt relaxed. Helemaal geen ene fiets deed die! We drie hindernissen die schuin stonden. dat je dus bijna van hand moest veranderen. Ze stonden dus best ver uit elkaar en hij vet hard racen, wat een kracht zeg! Dan ging die vet sloom de bocht door, maar toen die eenmaal recht was voor de hindernis kwam er toch een kracht door die achterhand. Kannonnee! Ging een beetje oppervlakkig, maar later steeds beter! En toen hebben we gewoon 95 cm!!!! gesprongen! Helemaal foutlooosss
! En Frans vond het echt heeel goed en was ook trots dat ik was blijven zitten en hij zoo goed sprong . want ik zei aan het eind: ben ik er toch niet afgevallen
![]()
OhhhhhEn hij liep ook vet lekker, en zelfs als een andere paard aan het springen was en hij er naast liep bleef die ook rustig. Meestal schrikt die dan van die voetstappen dus. Duss ik ben heel trots op hem
!
![]()
En hij kan zelfs vanaf halthouden in galop aanspringen. Maar duw je te hard dan word die boos

) dan helemaal.
! Kirsten_D schreef:DenK4ever schreef:Ik ga hem morgen voor de vakantie naar mijn ouders brengen.. dus ben even zijn ritme en gewoontes aan het opschrijven
Whaha, oke..nog achter ene gewoontes gekomen?(die je eigenlijk normaal leken??
)
Kirsten_S schreef:Hellooo!
Ging vandaag echt suppeeeeer! Ik begon al best zenuwachtig aangezien er vanmiddag iemand van af was gevallen én dennis in het bos. En frans : blijven zitten hé
Maar hij was echt relaxed. Helemaal geen ene fiets deed die! We drie hindernissen die schuin stonden. dat je dus bijna van hand moest veranderen. Ze stonden dus best ver uit elkaar en hij vet hard racen, wat een kracht zeg! Dan ging die vet sloom de bocht door, maar toen die eenmaal recht was voor de hindernis kwam er toch een kracht door die achterhand. Kannonnee! Ging een beetje oppervlakkig, maar later steeds beter! En toen hebben we gewoon 95 cm!!!! gesprongen! Helemaal foutlooosss
![]()
OhhhhhEn hij liep ook vet lekker, en zelfs als een andere paard aan het springen was en hij er naast liep bleef die ook rustig. Meestal schrikt die dan van die voetstappen dus. Duss ik ben heel trots op hem
!
![]()
En hij kan zelfs vanaf halthouden in galop aanspringen. Maar duw je te hard dan word die boos
echt leuk dta het zo goed gaat tussen jullie.,!
Kirsten_S schreef:Hoezoooo tweee maande
G1ovanna schreef:Kirsten_S schreef:Hoezoooo tweee maande
straffff![]()
mag bijna helemala niets zelfs uitgaan gata stiekem(A)
!
? DenK4ever schreef:Ik moet even goed verzinnen wat voor info ik mee moet geven..
wat voor mij heel normaal is hoeft dat voor me ouders natuurlijk niet te zijn

Kirsten_D schreef:DenK4ever schreef:Ik moet even goed verzinnen wat voor info ik mee moet geven..
wat voor mij heel normaal is hoeft dat voor me ouders natuurlijk niet te zijn
Tjaah daar zit een kans in jah..
Maar hij is wel goed opgevoed, dus moet goed komen..
!
?[/quote]Citaat:resy hoezo?? waarom mag zij niet:P
nee ik heb me school goed verrprutst enne me houding was echt flut naar me ouders toe.
dus daar moest ff verandering in komen:P

DenK4ever schreef:Heb er ook alle vertrouwen in dat het goed komt...
maar het is toch me kind die ik voor bijna 3 weken weg ga brengen he
Kirsten_D schreef:DenK4ever schreef:Heb er ook alle vertrouwen in dat het goed komt...
maar het is toch me kind die ik voor bijna 3 weken weg ga brengen he
Kan ik me voorstellen ja.. Als je maar niet drie weken gaat zitten stressen!
Wel van je vakantie genieten he?!

en ben ik blij dat ie naar mijn ouders kan!