Liisette_ schreef:Astor schreef:Nog 5 dagen en dan?
is Troy jarig is Troy jarig! is Troy jarig! is Troy jarig! is Troy jarig!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan wordt ie 11 jaar oud!![]()
En krijgt ie een lekkere paardentaart!
OEeeeh
! Alvast gefeliciteeerd
! Jam jam !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Liisette_ schreef:Astor schreef:Nog 5 dagen en dan?
is Troy jarig is Troy jarig! is Troy jarig! is Troy jarig! is Troy jarig!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan wordt ie 11 jaar oud!![]()
En krijgt ie een lekkere paardentaart!
! Alvast gefeliciteeerd
!
!
!!
!
11 jaar zeg!
!
Astor schreef:Echt? =O
Zoo stoerMel!
Wat voor 1?

fallenangel3 schreef:Ik ben nu wel erg benieuwd waarom akkoord naar de slacht is gegaan!!!!!!
Trouwens voor springwedstrijd had ik Aglona tweede keus... maar wie zou ik nu dan invullen?? Of zou ik het gewoon zo laten en dan maar afwachten?
! fallenangel3 schreef:Ik ben nu wel erg benieuwd waarom akkoord naar de slacht is gegaan!!!!!!
Trouwens voor springwedstrijd had ik Aglona tweede keus... maar wie zou ik nu dan invullen?? Of zou ik het gewoon zo laten en dan maar afwachten?
Melanieetjuh schreef:Astor schreef:Echt? =O
Zoo stoerMel!
Wat voor 1?
Een Jackrussel X....?
Weet de naam ff niet!
Zo lief! Hij is zwart wit!
En zacht!
En net zoals wat Anky doet over likjes geven!
!!! Wat schattig
!
?! Astor schreef:Stoer11 jaar zeg!
Grote man wordt het hahaha.
Alvast gefeliciteerd, en die taart zal hij vast lekker vinden.
Hoe gaan je hem maken en wat ga je er allemaal in doen?
Emma gaat geloof ik nu aan de opening beginnen
Kirsten_S schreef:fallenangel3 schreef:Ik ben nu wel erg benieuwd waarom akkoord naar de slacht is gegaan!!!!!!
Ik zou het zo laten, ik heb Aglona 1e keus.
hetzelfde met Fnrs, ik heb nu niemand echt meer waar ik echt ervaring mee heb met Fnrs. Tuurlijk zou ik wel op een andere kunnen, maar dat is toch wat moeilijker en anders dan het vertrouwde paardje.
Hoop dat vice pic blijft en ik daar goed mee kan oefenen, want dan word hij mijn nieuwe dressuurknol!
Liisette_ schreef:Astor schreef:Stoer11 jaar zeg!
Paardentaart:
Nodig:
-Taartbodem (kant en klaar)
-Banaan
-Appel
-Sinaasappel
-Appelstroop
-Suiker (hééél klein beetje)
schaaltje
oud brood in sneden
appel in stukjes
wortel in stukjes
banaan in stukjes
aardbeien in stukjes
witte suiker
!
Kirsten_D schreef:Nou dat Inca en Aglona nu zo zijn, is ook wel gedeelte de schuld van Frans. Als een pensionpaard kreupel is krijgt die vet veel tijd op te herstellen, maar een manegepaard is vaak net genezen en mag dan weer heel vaak mee hobbelen. Hoe het toen met Lea is gegaan ben ik nogsteeds boos om. Ik weet dat het voor hem geld kost, maar het gaat niet alleen om geld, maar ook om welzijn van je paarden.
Jane, heb me camera opgeladen dus vanaaf heb ik foto van het hoofdstel.
Liisette_ schreef:Astor schreef:Stoer11 jaar zeg!
Paardentaart:
Nodig:
-Taartbodem (kant en klaar)
-Banaan
-Appel
-Sinaasappel
-Appelstroop
-Suiker (hééél klein beetje)
schaaltje
oud brood in sneden
appel in stukjes
wortel in stukjes
banaan in stukjes
aardbeien in stukjes
witte suiker
fallenangel3 schreef:Ja ik denk dat hij ook blijft! Ik vond het er vrijdagavond (sam zat erop) heel rustig en beheerst uitzien. Vooral vergeleken met de meeste nieuwe paarden die als een gek gaan rennen etc.
fallenangel3 schreef:Ja ik denk dat hij ook blijft! Ik vond het er vrijdagavond (sam zat erop) heel rustig en beheerst uitzien. Vooral vergeleken met de meeste nieuwe paarden die als een gek gaan rennen etc.
Kirsten_D schreef:Nou dat Inca en Aglona nu zo zijn, is ook wel gedeelte de schuld van Frans. Als een pensionpaard kreupel is krijgt die vet veel tijd op te herstellen, maar een manegepaard is vaak net genezen en mag dan weer heel vaak mee hobbelen. Hoe het toen met Lea is gegaan ben ik nogsteeds boos om. Ik weet dat het voor hem geld kost, maar het gaat niet alleen om geld, maar ook om welzijn van je paarden.
Jane, heb me camera opgeladen dus vanaaf heb ik foto van het hoofdstel.
Melanieetjuh schreef:fallenangel3 schreef:Ja ik denk dat hij ook blijft! Ik vond het er vrijdagavond (sam zat erop) heel rustig en beheerst uitzien. Vooral vergeleken met de meeste nieuwe paarden die als een gek gaan rennen etc.
Zoals Vincanto!
haha