Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:schiet al opnog 298

meelen schreef:Gelukkig... ik heb er wel een leuk smoesje voor. Heb een zwart toetsenbord, dus ik zie het s'avonds niet zo goed meer. Ik kan helaas niet blind typen.Zelfs je laatste typefout. Het is je vergeven hoor. hahaha

LIQUITA schreef:xan schreef:Mooi dat kom ik net op tijd met NoNo![]()
![]()
![]()
Gezellig, heb er nu al zin in. Zal alvast wat flessen wijn apart zetten
Neem je lekkere tapas en sangria mee???
edit...het lukt niet helemaal meer, hihii
en nog lekker ook

meelen schreef:Nou, ik ga maar eens afsluiten.
Slaap lekker allemaal.
xan schreef:Hihihi....dus snel naar bet toe.hahaha zie bij mijn quote ook een tiepvautje staan !!!
Tja het is al laat, ik heb er geen smoes voor, heb wit toetsenbord, licht aan en ik kan blind typen.
xan schreef:en de groeten van mij....ben nu echt weg.meelen schreef:Nou, ik ga maar eens afsluiten.
Slaap lekker allemaal.
Slaap lekker en doe de groeten aan Ron.
En mocht je nog eens op visite gaan bij Anke, tijdens mijn vakantie, doe haar de groeten.

xan schreef:meelen schreef:Nou, ik ga maar eens afsluiten.
Slaap lekker allemaal.
Slaap lekker en doe de groeten aan Ron.
En mocht je nog eens op visite gaan bij Anke, tijdens mijn vakantie, doe haar de groeten.

LIQUITA schreef:xan schreef:Hihihi....dus snel naar bet toe.hahaha zie bij mijn quote ook een tiepvautje staan !!!
Tja het is al laat, ik heb er geen smoes voor, heb wit toetsenbord, licht aan en ik kan blind typen.
.LIQUITA schreef:Ik ga zo naar m'n werk, ben er rond kwart over tien weer. Dus misschien tot dan.
Als ik je hier niet meer spreek Xan, wens ik jullie ook een hele fijne vakantie en doe voorzichtig.
ATE schreef:goede morgen al
wens bij deze xan een hele fijne vakantie

.
.